DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Včera měl být dodán balíček …ještě jsem musel volat zda vůbec dorazí ….prý čas co je daný na SMS zprávě je jen orientační…celý den čekám a když už jsem se dovolal a po rozhovoru řidičem jsem zjistil, že je 5 min. od nás v sousední vesnici tak řekl, že dorazí a to už bylo 16.15 hod. do dnešního dne nemám ani balíček a ani řidič nedal opět vědět kdy dorazí …tato služba je pro mě hodně mínusová ….doteď jsem nadával na ČP ale po této zkušenosti ať jde celé DPD do ….kdyby to šlo tak dám -5 hvězd
Nedoporučuji!!
Objednala jsem dárek prarodičům.
V datu doručení samozřejmě nic nepřišlo, psala jsem email na zákaznický servis, jestli je nějaká prodleva a jak dlouho bude trvat. Přišla mi odpoveď, že se zásilka nevešla do auta a paní z DPD jí přesměrovala na nějaké výdejní místo. Nezeptala se ani jestli zásilku vůbec přesměrovat chci. Když posílám dárek do Rakovníka, asi nebudu chtít přesměrovat zásilku do Prahy, že? Samozřejmě tento krok byl nevratný, takže je po dárku a mám asi smůlu.
Spíš mě to mrzí ze strany podnikatelů, kterým DPD akorát kazí objednávky.
Děkuji tedy za nulovou pomoc a ještě horší zákaznický servis.
Řidič se mi jednou nedovolal, a namísto toho, aby přivezl zásilku další den nebo nechal u sousedů, ji vrátil odesílatel. V systému mají uvedeno, že adresát odmítl zásilku bez udání důvodu, což není pravda.
Nejhorší doručovací služba. V případě problému se nikam nedovoláte.
Dopředu Vás nikdo neinformuje o alespoň přibližném čase doručení, na řidiče se číslo nedozvíte.
hruza.. meli mi dorucit balik 19.5. v jejich zázračné aplikaci jsem si zmenila termin na 20.5., a 20.5. volam, baba prijemna jak trn v oku a ze nechali balicek v DEPU a doručí snad 21.5.? co to kua je?!
Změnil jsem adresu doručení, nikdo nic nedoručoval, nikdo mi nezavolal a když jsem se pak podíval, vrátili balíček zpátky. Zavolal jsem, řekli, že se nedá už nic dělat a že mám zavolat odesílateli, ať to pošle znova a má si požádat o reklamaci, protože je to jejich chyba. Mohli to aspoň vyřešit oni, tak místo rychlého doručení bude doručení trvat 2 týdny.
Chtěla jsem zásilku vyreklamovat, ale společnost DPD to udělané tak, že během vyplňování Vám hned sdělí, že to bude zamítnuto. Proto mi nezbývá nic jiného než alespoň varovat ostatní a s touto firmou NESPOLUPRACOVAT!
Balíček z Francie odešel 4.5. 2020, 12.5. mi přišla SMS od DPD, že se můj balíček bude doručovat následující den. Nic se nedělo. Druhý den mi volal pán ze skladu, že její PC nemůže najít moje PSČ (bylo uvedeno samozřejmě správně a všichni ostatní PSČ normálně najdou :-D )pána jsem mile ujistila, že to je správně a on mi řekl že se doručí zítra. NIC. Pak jsem si balík přesunula na jedno výdejní místo v HK, kde sídlí i DEPO, jedu tam nic. Trvalo další dny, kdy se nic nedělo. Takže jsem se sebrala jen 50 km do HK do DEPA a balík vyzvedla. Balík jsem k sobě dostala 18.5. (cena za službu 22 EUR) Na přepážce jsem svojí stížnost sdělila. Omluva žádná, odpověď je vždy je. My za to nemůžeme!
Prosím ušetřete si peníze a nervy a čas a DPD nevyužívejte!!!
Nedoporučuji.
4 hodiny čekám na balík a nakonec mi ho přiveze do vedlejší vesnice.
DPD rozhodně nedoporučuji. Paní mi posílala z e-shopu sazeničky v úterý. Ve středu dostal balík kurýr, ale nedovezl. Ve čtvrtek se nám omluvili, že nestíhají a přivezou ho v pátek. V pátek 10 minut před doručením vyskočilo, že jsme změnili termín doručení, což je hloupost. Psala jsem na podporu, využila hledání balíku přes webové stránky i aplikaci DPD. Podpora nereagovala, webové stránky tvrdili, že máme balík v Modleticích v Praze a aplikace, že nám balík doručí v pondělí. Když v pondělí žádné informace nepřišly, volala jsem na podporu. Po 2 minutách odkazování na jejich naprosto nefunkční (a předtím mi automat ještě několikrát zavěsil) jsem zjistila, že mám balík v pickup místě u nás ve městě. Že by třeba kurýr napsal, že nestíhá a máme to v pickupu asi neexistuje.
Dpd stránky jsou nanic, nefunguje sledování zásilky, není tam kontakt na kuryra. Preobjednani zásilky na jindy den funguje, ale vůbec ji pak nedostanete. Katastrofa!!!