DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Neuvěřitelné,že s takovým přístupem může společnost fungovat. V pondělí převzala táto „služba“ zásilku, na kterou
spěšně čekám. Dnes je pátek a také poslední den doručení, kdy zásilku nutně potřebuji. Po včerejším dotazu a urgenci na zákaznické lince jsem byl ujištěn, že dnes balík obdržím. Nestalo se a po dalším dotazu na lince mi bylo zděleno, že zásilka nebyla znovu odeslána a leží na pobočném skladu, kde si ji nemůžu ani vyzvednout osobně. Na prosbu o radu co mám dělat, mi paní odpověděla že neví a pomoci mi nijak nemůže. Ze strany dopravce vyřešeno.
požívám je jen pokud prodejce nenabízí jinou možnost…
Jsem velice nespokojená s touto službou. Ve všech e-mailech tvrdí, že se dá platit kartou a již po několikáté se stalo,že mi dopravce oznámil, že to nejde. A na zákaznické lince se mnou při stížnosti jednali jakobych byla pod jejich úrovni. Naprostá nespokojenost. Už nikdy si před ně nic neobjednám.
Damage items and take no responsibility for it! Stay away from these people!
Znicili vec pri preprave a nedava za to zadnou odpovednost.
Velmi dobrá zkušenost. Kurýr na trase „725“ Otrokovice je velmi ochotný, pomůže s většími balíky,a to vždy s úsměvem,bez řečí. Též vyzdvihnu dochvilnost a vstřícnou komunikaci,když je třeba náhlých změn.
Jsem zklamaná z této služby.U nás v Plzni sice řidič zavolal, potom se divil, že nejsem doma a nakonec uložil balíček na výdejnu.Jaké bylo moje rozčarování, když mi ho tam nevydali, ptž chyběl PIN kód, který mi DPD neposlalo.Po zavolání na linku mi operátorka p.Burdychová stále do kolečka opakovala,že je pomalý systém, nenabíhá systém a nakonec,že neslyší a nerozumí.Trvalo to asi půl hodiny kdy už jsem byla opravdu vytočená a paní balíček v systému našla.Já se radovala,ale omyl, paní mi ten PIN neřekla,ptž to zase bude dělat systém.Tak proč tam sedí když zákazníkům neumí poradit ani pomocí.Takže já tuto přepravní společnost nedoporučuji,ledaže se chcete hodně naštvat.
Naprostá nespokojenost, řidič odmítl dovézt balíček na místo určení s tím, že by zapadl, protože je přetížený víc, než by měl být. Podotýkám, že cesta až k domu je asfaltová a ještě na ní nikdy nikdo nezapadl. Domluvit se s ním a převzít balíček byl nadlidský výkon. Abychom balíček dostali, musel manžel ujet spoustu kilometrů a řidiče si pracně dohledat. Nejhorší služba, kterou platící zákazník může za své peníze dostat!
Absolutně tuto službu nedoporučuji. Příště zvolím jinou dodávací službu – jinde lze se s řidičem domluvit na čase doručení, přesměrování místa, dodání na zásilkovnu. Zde řidič ničeho nebyl schopný, poté co mi volal v 9 hod (mají čas od 9-17) tak se mi vysmál, že do 17 hod nerozváží a že když to nedoručí, jede domů. – ??? Na infolince klidně čekáte půl hodiny, opakovaně, stále. Na email Vám odpoví, bez omluvy za chování řidiče, čas doručení prý negarantují.
Hrůza. Hlavně komunikace s operátorkami!“ Nevím- nevím-nemůžu“ K čemu tam sedí???
naprosto nevhodné chování řidiče Lumíra Demela, kromě toho, že nedodržuje dopravní předpisy.