DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Nejhorší zkušenost s depo Prostějov, i po opakovaných urgencích nejsou schopni opakovaně zásilku dodat, i přesto, že podle jejich systému se v depu nachází, už 2x nedodali zásilku vůbec- asi se ztratila v depu…manazera depa navrhuji nominovat na titul Manager roku!
Kurýr neprišiel. Čakal som doma v stanovenú dobu ako tydýt. Po stanovenom čase sa zmenil stav balíčku na „adresát nezastihnutý“ . Nikto nevolal, nikto nezvonil. Nie je možné získať kontakt na kurýra. Na zákazníckej linke nie sú operátori, ale len plechová huba, ktorá vás vždy nasmeruje na webovú aplikáciu. Tam ale kontakt na korýra nie je, ani nie je možné napísať mu správu.
Člověk čeká doma a vy nejste schopni doručit zásilku.
Koncepčně nedotažená služba prakticky bez základní úrovně péče o zákazníka a kontroly plnění služby. Kontakty a možnosti kontroly jsou nedostatečné, komunikace obtížná, chaotická a neefektivní, doručení zásilky prakticky závisí na libovůli kurýra, který vás kontaktuje bez jakékoliv předchozí či následné domluvy jak jinak než v typicky pracovním čase. Zpětně se dovolat je prakticky nemožné, zásilka klidně leží déle než týden, aniž by byl zákazník jakkoliv kontaktován či informován. Intervence zákazníka a zájem o spokojenost je prakticky nula. Zásilka mi nebyla doručena vůbec a nakonec bylo v mém případě nutné zásilku vrátit odesílateli a využít jiného doručovatele.
Nejhorší přepravní společnost v ČR.
Nekontaktuji zákazníka, nedá se dovolat, opakované rozbité zboží.
Jedním slovem katastrofa!!!
Z DPD jsem nikdy problém neměla,ale co se k nim přiřadala společnost Geis,se kterou mám pokaždé nějaký problém nebo komplikace je to otřesné.Nemuzete si ani zásilku vyzvednout osobně ve skladu v sobotu a i když je urgujete že jsou to rostliny nezajímá je to.zlate ppl a česká pošta
DPD už nikdy více. Nejenže nemáte žádný telefonický kontakt na řidiče, od kterého byste se dověděli v kolik balík doveze. Každý nemá čas strávit doma čekáním celý den…Tak sem čekal do 11hod a pak musel jet do práce a najednou volá řidič,že je před barákem, po mé žádosti,jestli dodá balík k mým rodičům o tři ulice vedle mi bylo sděleno,že tam už byl a vracet se nebude a mám si vyplnit přes mail jiné doručení, jinak mi balík doručen nebude…OK dalši služba,která obtěžuje a zdržuje. Tak jsem vyplnil a druhý den se těšil na svůj balík…Do ťéto chvíle to ještě celkem šlo, i když nechápu přistup kurýra,že za 7hod není schopen od nás popojet 1 km k mým rodičům a nechat balík tam…Nicméně dnešní mail od DPD mě už opravdu dorazil- váš baliķ nebude doručen, došlo k poškození zásilky, balík bude otevřen a zjišťováno,jestli je zboží v pořadku,či byl narušen pouze obal…Vaše služby jsou opravdu k nezaplacení
lidi pracující ve kladu si dělají ze zákazníků legraci, zásilky tam leží třeba týden a už ani neodepisují na stížnosti. během 14 dní druhá záasilka na kterou opět žádná reakce.
Komunikace s Jardou (asi dost retardovaným), který je online:
Upozorňujeme, že aktuálně je u všech zásilek povolena platba dobírky kartou.
Dobrý den, s čím Vám můžu pomoci?
Posílám cca 0-10 balíčků měsíčně po celé ČR, na dobírku i bez dobírky. Balíky jsou z 99 % do 2 kg rozměr cca 30x20x15 cm Přijedete si pro balík? Jaká je cena?
Vzhledem k opatřením proti šíření onemocnění COVID-19 jsme po dobu stavu nouze upravili VOP, kde umožňujeme u dobírky pouze bezhotovostní platbu. U zásilek s požadovanou úhradou v hotovosti může dojít k jejich vrácení zpět k odesílateli.
Dobrý den Jardo, tady Ladislav. Jste opravdu online?
Dobrý den, s čím mohu pomoci?
Pořád mi vyskakuje jen: „Dobrý den, s čím mohu pomoci?“ Taková komunikace je mi k ničemu.
Dobrý den, s čím mohu pomoci?
Opravdu super komunikace.
To jsem rád.
Mohu poradit s něčím dalším?
Jak dalším? ještě jste nic nenapsal a neporadil.
Zkusme to znovu.
Upozorňujeme, že aktuálně je u všech zásilek povolena platba dobírky kartou.
Dobrý den, s čím Vám můžu pomoci?
Jak znovu? To mám stránky zavřít a znovu načíst?
Omlouvám se, ale Vašemu dotazu zatím nerozumím.
Zkuste se zeptat znovu jinak, prosím.
Psal jsem:
Omlouvám se, ale Vašemu dotazu zatím nerozumím.
Zkuste se zeptat znovu jinak, prosím.
Posílám cca 0-10 balíčků měsíčně po celé ČR, na dobírku i bez dobírky. Balíky jsou z 99 % do 2 kg rozměr cca 30x20x15 cm Přijedete si pro balík? Jaká je cena?
Vzhledem k opatřením proti šíření onemocnění COVID-19 jsme po dobu stavu nouze upravili VOP, kde umožňujeme u dobírky pouze bezhotovostní platbu. U zásilek s požadovanou úhradou v hotovosti může dojít k jejich vrácení zpět k odesílateli.
Dotaz je ta věta, která končí otazníkem.
Omlouvám se, ale Vašemu dotazu zatím nerozumím.
Zkuste se zeptat znovu jinak, prosím.
===============================================
No, co dodat. Samozřejmě tohoto přepravce určitě nevyužiji.
Nespokojenost se službou
DPD je horší než Česka Pošta.
V 10:52 dostal sms a e-mail : )
Dobrý den, dnes Vám doručíme zásilku…
Vaši zásilku č. 06030065757 s dobírkou 2006.00 Kč od odesílatele PROVAS s.r.o. Vám doručíme dnes v čase
14:10 – 16:10
Doručujeme na adresu: ——, Praha. Dobírku můžete platit kartou.
Pokud máte na tento čas jiné plány, dejte to prosím vědět našemu řidiči.
Tím je pan Kavka, tel. číslo 605505297.
Přizpůsobil jsem se, abych mohl během této doby balíček obdržet.
V 13:08 volá pan Kavka, tel. číslo 605505297 že stojí před barákem.
Výsledek, viz níže
Podrobná historie zásilky
Datum Čas Depo Status Poznámka
4. 6. 2020 07:38 Modletice Naložení na rozvoz
4. 6. 2020 13:09 Modletice Nedoručení Příjemce nezastižen
Další den stejné.
Email o doručení zboží v čase 13:24-15:24
Poslal řidiči dvě SMS, aby zboží nechal na výdejním miste 100 metrů ode mě.
Výsledkem je
5. 6. 2020 12:09 Modletice Nedoručení Příjemce nezastižen
Mám dojem, že tam pracuje skvělý tým.
Nemohu vás hodnotit, protože není co hodnotit. 0-0-0