DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Naprosté zoufalství, chaos ! Šílený a nefunkční systém komunikace – nekomunikace. Jsem toho názoru, že tahle společnost je natolik neschopná, že se jim podaří předat tak jednu zásilku z dvanácti. Pokud by chtěl někdo ze zástupců téhle,, firmy “ podat vysvětlení mého názoru a poslechnout si poutavé vyprávění o tom, jak jsem bojoval o svou zásilku zboží z Německa, nechť mne klidně kontaktuje emailem, a pak si můžeme i pokecat po telefonu. Radost z mého sdělení mít nebude. Naprosto nedoporučuji obracet se na tuto společnost s čímkoli.
Moje zkušenost s toto firmou je naprosto katastrofální. Po obdržení oznámení, že zásilka bude doručena v rozmezí 8-18 hod, jsem celý den čekal, že se tak stane. V 17 hod jsem dostal oznámení, že adresa je uvedena špatně, ačkoli byla správně, a že zásilka je vrácena na depo. Kurýr ani nikdo z DPD se neozval, že by byl s doručením problém. Komunikace přes webové rozhraní je nefunkční, do pole „zpráva kurýrovi“ nebylo možné nic napsat, zákaznická linka odkazuje na web a dovolat se živému člověku je spíše zázrak, protože všichni údajně řeší předchozí zákazníky. Při této kvalitě služeb se nedivím. Při čekání na operátora zákaznické linky ve smyčce dokola posloucháte, že by bylo lepší vyřídit problém přes webové rozhraní. Ani druhý den zásilka vůbec nebyla předána kurýrovi, ačkoli na webu bylo uvedeno, že bude doručena. Po urgenci na zákaznické lince v 9 hod ráno bylo řečeno, že doručení již není možné, tak snad bude zásilka doručena zítra (třetí den po oznámení, že bude zásilka doručena). Pokud bych nebyl na home office, byly by to tři dny dovolené prožité čekáním na kurýra. Než použití této kurýrní služby, tak raději osobní odběr kdekoli.
DPD, v této době nejhorší přepravní společnost v ČR. Už je pro naši společnost svou nespolehlivosti horší než pošta. Poslední 3 doručení probíhaly tak, ze vám pošlou e-mail, ze budou doručovat následující pracovní den. v čase mezi 8-18. A ze čas upřesni v den doručení. Následující den čekám a v 15 hodin volám na depo. Kdy mě přijde balík, tam mě řeknou, ze nepřijde ze zůstal na depu v kontejneru. Ať čekám další den na sms. Tak čekám, čekám a nic. Najednou telefon kde jsem ze zvoní a já nejsem doma . To se stalo 3x už poslední měsíc a půl.
Když jsem objednal odvoz, potvrdili mi vyzvednutí a nic. Po dvou dnech jsem poslal jinou přepravní společnosti. Která je spolehlivější. Nevím co se stalo s DPD a je mi to jedno. Od nich už žádnou službu !!!
Vcera objednavka svozu, platba 130 Kc zinkasovana okamzite. Dnes rano email, ze vyzvednou balicek mezi 8-20. Je 21, cely den cekam a cekam a cekam doma na zadku, nervy mi tecou, kde vezi. V 17.30 jsem 12,5 minut poslouchala na telefonu jejich menu, jak se venujou tem, co se dovolali prede mnou. Pak jsem to vzdala. Telefon na ridice samozrejme neposlali, sledovat svoz nejde. Balicek byl urceny pribuzne, ktera ma jit kazdy den do porodnice, pro starou nemocnou tetu, kterou jsme chtely potesit. Tak nam to DPD hezky zkazilo. Zitra to odnesu na postu a chci videt, jak dlouho budu z DPD dolovat tech 130 kacek zpet. DPD je horsi nez posta – a to uz snad ani neni mozne.
Nechápu jak tato společnost může fungovat. Absolutně nespolehlivá. Celý den čekám na balík, ráno přišla SMS zpráva o doručení, já doma a čekám. Po 18h jsem se podívala na stránky a zprava:
Aktuální stav:
Balíček se nepodařilo doručit a vrátili jsme ho do depa.
Doručení je domluveno na konkrétní datum/po dohodě
Párkrát už mi balík doručovali,vše bez problémů. Dnes ale mi měla být doručována zásilka, sedím kvůli tomu odpoledne doma. Po uplynutí dané doby jsem se podívala na sledování zásilek a tam, že mi nebyla doručena kvůli mé nepřítomnosti. Samozřejmě lež a ani se mi nikdo nenamáhal zavolat. Kurýrovi nelze napsat zpráva, natož se dovolat.Zkoušela jsem řešit přes chat a opět se nikdo neozývá i když jsou online. Takže – já si raději připlatím za poštu.
Smutné, firma, která byla dříve seriózní se změnila k tomu nejhoršímu
Musim vyjadrit nespokojenost se sluzbami dpd Kuryr. Před doručením balíku řidič zavolal a řekl, že doveze balik na jinou adresu, protože na mé ulici již byl a zase tam nepojede
Musim vyjadrit velkou nespokojenost se sluzbami dpd Kuryr. Balik mi nebyl dorucen,nikdo nezavolal a ani jsem neobdrzela pin k balicku, abych vubec mohla zjistit,kde je. Na zakaznickou linku se mi nekolik dni nepodarilo dovolat- a to jsem tam volala opravdu hodinu a dele v kuse. Nakonec jsem je kontaktovala emailem,za nekolik dni prisla odpoved,ze bylo predano na konkretni oddeleni,ktere bude situaci resit a ve stejny den byl balik odeslan zpet odesilateli. Na konkurencni firmy si nemohu stezovat,vzdy se s nimi dalo nejak domluvit,ale komunikace s dpd kuryr je opravdu strasna. Recenzi pisu s odstupem,protoze jsem dnes mela dostat dalsi balicek cestou dpd kuryr. Vcera mi prisla zprava s informaci,ze balik dorazi dne 5.5., bohuzel nakonec nepravdiva informace, s balikem nikdo neprijel a mam ho ocekavat zitra 8-18. Tak jsem zvedava, zda se nekdo ozve. Clovek aby sedel cely den doma.
DPD již nikdy více. Začalo to tím, kdy přišel email, že zásilku budou doručovat dnes večer. Zrušila jsem kvůli tomu své plány a čekala doma na kurýra. Kurýr se vůbec nedostavil, telefon nebral. Ve sledování zásilky bylo uvedeno, že kurýr nestihl doručit. Vzhledem ke spolehlivosti kurýra jsem nechala přesměrovat zásilku na výdejní místo, říkala jsem si, že tam to přece doručí a zásilku si vyzvednu. Bohužel, jak jsem se mýlila…Ve sledování zásilky jsem se dočetla, že kurýr nezastihl příjemce. Jak mohl kurýr nezastihnout své vlastní výdejní místo? Tomu nerozumím. Zásilka se tedy vrátila do skladu. Další den se dělo to samé. Teď zásilka leží nevím kde, podotýkám již zaplacená zásilka…Na infolince se nic nedozvíte a na email vám odpovídají dokola to samé, mají předpřipravenou jednu větu a hotovo..Tuto společnost již nikdy více, zboží nedoručujou..zlaté PPL na ty je spoleh..