DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Nespokojenost se službou
Chválím paní dorucovatelku slečnu Kapustovou, s číslem 183.
Je mila, rychla, vstřícná.
Nikdy jsem se nesetkala s tak uzasnou osobou, navic pri dorucovani balicku.
Pracuje s radosti. Zašlouzila by si nějakou prémii ❤️
Nevím, co si myslet. Zásilka vykradená….
Zasílala jsem umyvadlo, balík označen jako křehké. Zboží se údajně poškodilo, zpět jsem dostala prázdnou krabici a žádnou náhradu zboží. Jsem velmi nespokojena. Tuhle firmu již k přepravě nikdy nezvolím.
Naše špatná zkušenost:
Přijde sms s přesným časem, např.: po doručíme balík mezi 13:38 – 14:38, v tu dobu nic, o 20 minut volání, že přijeli s balíkem, ok může být zácpa apod. Myslím si, že jsem docela chápající člověk, který bere v potaz, že se mohou stát věci, které nikdo neovlivní. Říkám, že jsem na školení a že otec přebere zásilku. Ok není problém, všechno v pohodě, dobrá dobrá. Jak to dopadlo? Zásilka nepředána, jelikož než sejde otec dolů auto bylo v čudu.
Druhý den opět sms přijde balík v 12:15 – 13:15 – ve 14:15 nikde nikdo, to už musím jít do práce, 14:30 volání, že přijeli s balíkem – řeknu, že nejsem doma, jelikož dodání mělo být před hodinou a již jsem nemohla čekat. Jasně řeknu, že to převezme otec a ať laskavě počká než osoba, která bude balík přebírat sejde dvě poschodí – nezabere ani minutu. Arogantní člověk mi sdělí, že ať to nedopadne jak včera, že čekal 15 minut. Což je absolutně směšné, protože mám zaznamenané v telefonu časy, kdy mi doručovatel volal a vím tedy, že 15 minut to tedy nebylo. Bez omluvy za zpoždění a ještě si otvírá pusu. Sedí v autě a otec ho musí hledat. Ostatní dopravci a kurýři od jiných společností stojí před vchodem a vždy mi (i mým rodinným příslušníkům a známým) vstříc. Ne aby seděli v autě a ten balík si máme vyzvednout v autě – otevřít a vybrat si ho? Ještě na něj klepat nebo co jako?
Chtěla jsem vyzkoušet jinou společnost, ale ne, ne a ne.
Jako myslím si, že máme určité hranice. Kdysi se říkalo náš zákazník náš pán. Teď to už asi neplatí. Asi mají dostatek zakázek, takže špatná reklama a recenze je asi neodradí a podle toho jak to zde čtu, tak těch negativních je opravdu požehnaně.
A šéfům to je asi jedno, že přicházejí o kšefty.
Bohužel přišli od dalšího zákazníka. Už si u nich nenechám nic přepravovat.
Mizerna komunikace, zadne call centrum, neschopnost resit problemy
Na webových stránkách napsáno: čas doručení mezi 8-18 hodinou. Den doručení: přišla sms v 9:06: “kuryr dorazí mezi 10:36-11:36”. Napsal jsem zprávu ze mužů vyzvednout to po 17 hodině. Kurýr zavolal mě a řekl že ho směna končí ve 3 hodiny a dal ne rozvaži. Poprosil ho poznamenat ze by další den to doručení bylo po 17 hodině. Následující den sms v 8:53: “10:33-11:33”
Pak to samy a kurýr nabídnul zásilku uložit na vydejni místo (1,5 km od adresy doručení, nebo 3,5km což mě nevyhovovalo)
Zavolal jsem na zákaznickou linku a zeptal co se děje. Řekli mě, že čas doručení měnit nelze, a že kurýr nemůže čekat na mě cely den (když mají napsáno že doručuji mezi 8 a 18?). Vypadá to tak: den předem vám napíšou že zítra čekejte na kurýra. V DEN doručení dostanete sms s náhodným časem(jak jim to hodí) kdy kuryr dorazí. Takže mám cely den čekat na kurýra než on dorazí?
S takovým servisem je lepší jít přímo do obchodu, ušetříte více času. Kuryr řekl že existuje noční rozvoz za příplatek, slečna na podpoře ani nenabidla tuto možnost.
V žádném případě ne doporučoval by tuto společnost.
Nechapu, na co mi posílají sms s časem doručení, když stejně nepřijedou a rovnou dávají na parcel shop… příště zas budu cekat určitě doma…
Jsem nespokojen s dopravou DPD předpokládaná doma doručení 22.5 -25.5. vzal sem si dovolenou a 25.5. mi přijde sms že to dovezou 26.5. přehodil sem den jelikož sem byl v práci na 27.5. přišla mi polovina balíku. a zbytek byl na depu už skladem jako to co mi přišlo po dovolaní na zákaznickou linku mi řekli že to přišlo později ale viděl sem že to je skladem u nich na depu tak že mi to doručí 1.6. což sem v práci jako když lidi neuvažují že taky musíme my pracovat. tak další den kdy to mají doručit je 2.6. UŽ NIKDY NIC OD DPD NECHCI ,NESPOKOJENOST ZA YHLE SLUŽBY
Strašné. Nikdy více vaši služby nevyužiji.. Od 25.5 mi doručujeme balík. 25.5 nebyl z důvodu zavrene zasilkovny doručen. 26, 27, 28/5 po telefonických kontaktech i několikrát denne mi bylo naslibovano jak balík přivezete. Ze se mi ozvete… a nic. Ve vašem formuláři jsem zjistila že 29.5 si mam dojet na depo. To pro me není technicky možné. V balíku jsou dárky pro děti z nasi základní školy.