DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 213 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Kurýr nedodal zboží. Na aplikaci DPD jsem zjistil, že jsem zásilku odmítl. V depu jsem dostal informaci, že si mám stěžovat. Z reklamace jsem dostal doporučení, že si musí stěžovat odesílatel v Německu. Dokonce jsem dostal adresu odesílatele, asi abych si k němu zajel nebo mu poslal dopis s prosbou ať balíček nebo peníze pošle. Odesílatel nereaguje, peníze si nechal balík neposlal, nic nereklamoval, mám proto smůlu. Komunikace s DPD jen po emailu. Přehazovali si mě tři lidi a nyní už nekomunikuji. Odvolání? Jenom právní cestou o finanční ztrátu.
    Z banálního pochybení jednoho blbečka z DPD se stala záležitost na soud se soudníma výlohama. Omlouvám se tímto České poště, že jsem někdy řekl, že je to předpotopní záležitost. Na poště se mnou komunikuje člověk a ne robot nebo někdo, kdo mi nechce pomoct, ale jen odpálkovat jako DPD.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Příšerná společnost, zakázka přijata ke zpracování, pak se týden nic neděje, už se mi to zdálo dost i na dnešní dobu, tudíž po emailové komunikaci, mi bylo sděleno, že jiné údaje k zásilce zatím nemají, ale jako kouzlem se do dvaceti minut zásilka objevila na depu. Pak cestovala pár dní přes „čtyři“ překladiště, kdy se konečně dostala na depo Nehvizdy a následně ke kurýrovi, přišel mi email, že mezi 10 a 11 mi zásilka bude doručována, byl všední den, tak jsem si zařídil, že ji někdo převezme. Blížil se konec termínu doručení tak volám domů jestli již dorazila. Nic kouknu na sledování zásilky a tam vidím, že je zásilka zpět v depu Nehvizdy, s tím že si „příjemce“ změnil dobu doručení, což jsem samozřejmě nedělal a v jejich systému, kde se to dá provést jsem ani nebyl. Opět komunikace na zákaznické lince, jelikož bylo teprve 11 hodin, tak jsem požadoval doručení tento den, jinak bych čekal další tři dny, vzhledem ke státnímu svátku. Paní uvedla, že pošle dotaz na depo Nehvizdy a dá mi vědět, samozřejmě se již nikdo neozval. Toto není první negativní zkušenost s touto společností z přepravců jednoznačně nejhorší, vybral si ji odesilatel já bych to dobrovolně neudělal.

    Klady: nic
    Zápory: pomalé doručení, příšerná komunikace, spíše nekomunikace
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Včera mi měla být doručována zásilka službou DPD Private, nikdo mne nekontaktoval ohledně toho, že se mění datum doručení na dnešek, což jsem si musel sám zjistit na zákaznické podpoře.
    Chápu, že za současné situace se to z kapacitních důvodů může stát, s tím problém nemám.
    Šokován jsem však byl dnes z jednání vašeho kurýra, který mi sdělil, že nemá terminál a že mám za zásilku v hodnotě desítek tisíc zaplatit hotově, jinak, že si zásilku naloží
    a přijede v pondělí příští týden. S tímto jsem samozřejmě nesouhlasil, navíc když jsem byl několikrát upozorněn na to, že mám za současné situace platit platební kartou.
    Po tomto zřejmém pochybení ze strany DPD mi ještě velkoryse nabídl, že v okolí doručuje jednu zásilku, tak pokud do 5 minut seženu hotovost, že přijede. K mé smůle však desítky tisíc v hotovosti po kapsách nenosím
    a bankomat mi vedle domu ještě také nezřídili. Kontaktoval jsem tedy opět zákaznickou podporu, kde mi po 20 minutovém čekání bylo potvrzeno, že se jedná o pochybení kurýra a že jediná možnost je
    zkusit ho kontaktovat a domluvit se s ním, aby se vrátil zpět a sehnat si hotovost. Po telefonické domluvě s kurýrem, kdy mi sdělil, že se do hodiny vrátí se zásilkou, už přes 2 hodiny čekám.
    Kurýr telefon nezvedá.
    Nakonec jsem opět přes zákaznickou podporu zjistil, že kurýr lhal a zásilku označil jako nedoručitelnou a zavezl ji zpět do DEPA. Další doručení je posunuto za 5 dní.
    Nemám slov! Tuhle službu už nikdy.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. DPD jako zprostředkovatele doručování balíčku nemám ráda a volím jej pouze v případě, že není zbytí. Nevím jak to funguje jinde, nicméně v Ostravě se setkávám s nepříjemným přístupem doručovatelů. O tom, že mi zavolají po noční směně, když spím, a žádná sms mi o doručování balíčku předem nepřijde, a ještě jsou na mě nepříjemní, protože mě vzbudí po noční a cítím se ,,jak pytlem praštěná“, k tomu nemám co dodat.

  5. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Za poslední týden mi DPD dvakrát doručovalo balíček na Prahu 8. V obou případech dorazila sms a bylo doručeno v časovém intervalu. Za mě tedy vše v pořádku.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 2
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    40

    Katastrofa!! Potřebovala jsem rychle doručit zásilku, ovšem DPD pravděpodobně zaměstnává neschopné řidiče. Dva dny po sobě mi přijde SMS zpráva s informací o čase převzetí zásilky, tedy, tvrdnu doma a čekám, až se řidič uráčí dorazit a ani druhý den nic. Nehledě na to, že kontakt na řidiče DPD rozhodně nedává, neboť pořídit řidičům mobilní telefon do každého auta si dnes může dovolit asi jen málo kdo. Příště se rozhodnu určitě pro jinou dopravní společnost, možná klesnu ještě hlouběji a pošlu zásilku poštou, i jako obyčejnou zásilkou dorazí balíček, tam kam chci, mnohem rychleji.
    Jednoznačně – neschopný hovada!!!

    Klady: absolutně žádné
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. HRŮZA A DĚS

  8. Přišel mi email, že moje zásilka má poškozený obal a že se musí v depu zkontrolovat. Uběhl týden a nic se nedělo. Na zákaznickou linku se nelze dovolat, jen odkazuje na aplikaci, kam se stejně nic nedozvíte. Na můj email na informační podporu mi přišla po týdnu odpověď že se to řeší. Uběhly další dva dny a přišel mi znovu ten první email, že je obal poškozený a že ho musí zkontrolovat. Opět žádné další informace.

  9. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dobry den.
    naprosto nejhorsi sluzba na dorucovani. Kdyz maji skveleho slusneho ridice tak ho nedokazou zaplatit. Po odchodu skveleho ridice nastoupi nejaky ridic naprosto neschopny zavolat,pockat nebo neco nerozmlatit. Na jejich strankach nema naprosto zadny smysl vyplnovat dotaznik. Opet dekuji tomu ze nemohu ovlivnit dorucovatele u baliku ze zahranici.

    Klady: Nic.
    Zápory: V komentari.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Naprosto tragická zákaznická linka a přístup v případě ztráty balíku. Na tel. lince tragický automat a vždy čekání 15+ min na spojení s operátorem. Balík se ztratil, nenašli ho, ale už se hledá 3 týdny. Zákonná 30-denní lhůta na reklamaci prý neplatí, protože se balík stále hledá, ale prý toho mají hodně… Reklamace prý oficiálně podána nebyla, i když jsem po pár dnech informoval, že balík nedorazil. Takže mám smolíka a budu čekat, dokud oni budou chtít.

1 170 171 172 173 174 204

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo