DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Vít Fichtner 26.5.2020 v 23:22

    Naprosté zoufalství, chaos ! Šílený a nefunkční systém komunikace – nekomunikace. Jsem toho názoru, že tahle společnost je natolik neschopná, že se jim podaří předat tak jednu zásilku z dvanácti. Pokud by chtěl někdo ze zástupců téhle,, firmy “ podat vysvětlení mého názoru a poslechnout si poutavé vyprávění o tom, jak jsem bojoval o svou zásilku zboží z Německa, nechť mne klidně kontaktuje emailem, a pak si můžeme i pokecat po telefonu. Radost z mého sdělení mít nebude. Naprosto nedoporučuji obracet se na tuto společnost s čímkoli.Od chvíle, kdy jsem měl zkopírován tento komentář, a rovněž i podivně dlouho čekám na jeho zveřejnění – má partnerka 2x objednala neopatrně zaslání od prodejce využívajícího DPD – opět samozřejmě všechno špatně / nemáme již o zásilky zájem. Není totiž zřejmé a normálně dohledatelné, kde se právě nacházejí. To je prostě šílený! Občané, projděte si internet, a shledáte, jaký je profil této ,, firmy “ u recenzentů, kteří měli to ,, potěšení“. Už nikdy více !!!

  2. Naprostá nespokojenost, absolutní paka s prominutím. Sami od sebe si mění datum dodání balíku, na informacích nikdo neví proč…. Řeknou, že se zeptají a zavolají. (Tato informace mi byla sdělena 2x). Bohužel ani jednou nikdo nezavolal ani nenapsal. Balíček došel naprosto otlučený. Pak přijde SMSka, že v této době upřednostňují platbu kartou a dojde kurýr, který mi poví, že bere jen hotovost a ještě je strašně uražen, že musím dojít vybrat. Naprostá katastrofa.

  3. Zásilku DPD posílá nejdřív na jiná místa a tím se doručení nedaří. Když už má možná zásilku řidič na autě, pak není možné upřesnit čas doručení. Řidič nezvedá telefon, zákaznické centrum papouškuje to co vidíte u sledování zásilky. Když chcete přepojit na nadřízeného pak nikdo v zaměstnání není.
    Nejsem spokojená s dodáním a komunikací u této společnosti. To je už lepší Česká pošta.

  4. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Firma co přes ně posílala prvně dala špatnou adresu, pak i opravila, ale firma to ještě asi 5x vezla na špatnou adresu i když jsem jim pokaždé řekla, že už, tam, nebydlím. Teď když už bych se toho konečně dočkala jsem byla v práci. Přesměrovala jsem si to na výdejní místo (už to jsou 3 dny) a stále nic.

    Zápory: Neschopný, nespolehliví, nepřemýšlící, spomaleny
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Balíček, který jsem si objednala mi měl přivézt kurýr mezi 8-18h. Čas jsem si změnila na odpoledne, ale přesto mi kurýr volal v daný den ráno, že mi veze balík. Řekla jsem mu že jsem v praci a že balík nemohu převzít. Byl ale značně nepříjemný a řekl ze ho to nezajímá a že přijede a položil mi telefon. Nakonec jsem si musela balíček vyzvednout v modleticich, protože nebyla zadnaz ochota se domluvit na nějakém reálném čase doručení.

  6. Reply
    Marketa Polová 22.5.2020 v 14:52

    Hnus. 3 týdny hledali můj balík, který mi byl údajně doručen. Nic nemam pochopitelně. Po 3 týdnech ho dohledali a opet mi ho již týden doručují! Pokaždé mi operátoři sdělí, ze ho ma řidič na autě! Mam fakt dost a zajímá me, kde se nedorucene balíky hromadí, jestli si je vždy řidiči rozdělí mezi sebou nebo ředitel nebo kde konci.

  7. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jsem otřesena, s tak hrozným chováním kurýra jsem se ještě nesetkala. Nezavolal mi předem, volal, až když byl na místě, to jsem zrovna pár minut odběhla od mobilu, tak jsem mu hned volala zpět. Řval na mě sprostě jak pominutý do telefonu, jak si to dovoluji nebrat telefon, a že už je pryč a zásilku mi již nedoručí. Také, v rozporu s reklamou firmy mi sdělil, že žádný kurýr předem nevolá.Takové hulvátství tedy tolerovat nebudu.
    Tak jsem si zboží objednala znovu u jiného dopravce a s DPD jsem skončila.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Včera měl být dodán balíček …ještě jsem musel volat zda vůbec dorazí ….prý čas co je daný na SMS zprávě je jen orientační…celý den čekám a když už jsem se dovolal a po rozhovoru řidičem jsem zjistil, že je 5 min. od nás v sousední vesnici tak řekl, že dorazí a to už bylo 16.15 hod. do dnešního dne nemám ani balíček a ani řidič nedal opět vědět kdy dorazí …tato služba je pro mě hodně mínusová ….doteď jsem nadával na ČP ale po této zkušenosti ať jde celé DPD do ….kdyby to šlo tak dám -5 hvězd

    Klady: v tomto případě žádné
    Zápory: vše co jsem napsal
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Nedoporučuji!!
    Objednala jsem dárek prarodičům.
    V datu doručení samozřejmě nic nepřišlo, psala jsem email na zákaznický servis, jestli je nějaká prodleva a jak dlouho bude trvat. Přišla mi odpoveď, že se zásilka nevešla do auta a paní z DPD jí přesměrovala na nějaké výdejní místo. Nezeptala se ani jestli zásilku vůbec přesměrovat chci. Když posílám dárek do Rakovníka, asi nebudu chtít přesměrovat zásilku do Prahy, že? Samozřejmě tento krok byl nevratný, takže je po dárku a mám asi smůlu.
    Spíš mě to mrzí ze strany podnikatelů, kterým DPD akorát kazí objednávky.
    Děkuji tedy za nulovou pomoc a ještě horší zákaznický servis.

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Řidič se mi jednou nedovolal, a namísto toho, aby přivezl zásilku další den nebo nechal u sousedů, ji vrátil odesílatel. V systému mají uvedeno, že adresát odmítl zásilku bez udání důvodu, což není pravda.

    Klady: Žádné
    Zápory: Řidič se mi jednou nedovolal, a namísto toho, aby přivezl zásilku další den nebo nechal u sousedů, ji vrátil odesílatel. V systému mají uvedeno, že adresát odmítl zásilku bez udání důvodu, což není pravda.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 170 171 172 173 174 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo