DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Dobrý den,
po pátečním incidentu s nefungujícím terminálem jsem dnes v pondělí 27.4.2020 opět čekala na dopravní službu. Na rozdíl od pátku jsem byla již v 7.31 hod. telefonicky informována, že je můj balíček na cestě. Po ujištění, že řidička,,zavolá 15 min. předem“ jsem si říkala, že moje páteční rozhořčení přece jen k něčemu bylo. Před sedmnáctou hodinou jsem naprostou náhodou procházejíc kolem okna zjistila, že řidička stojí před domem. Kdyby místo předvádění obnaženého pozadí raději zatelefonovala, možná by to vedlo k oboustranné spokojenosti. Opravdu nemůžu 2 dny číhat za oknem, jestli náhodou???…Nemůžu uvěřit, že jsem za tuto dopravu ještě zaplatila?! Houžvová
Též mám špatnou zkušenost. Potřebovala jsem přepravit nadměrně těžký balík, kurýra jsem objednala přes internet, zprvu vše v pořádku komunikace rychlost apod., ale ve chvíli kdy mě měl balík být doručen veškeré info o balíku nebylo dostupné, stránky pro sledování zásilky byly v jednom kuse přetížené a tak jsem se nemohla podívat kde balík je, když už jsem se zde konečně dostala dozvěděla jsem se že balík doručují zpět odesílateli a to bez jakéhokoliv vysvětlení, po této informaci jsem nejprve psala email který zde byl kvůli případným dotazům ( nikdo mě na něj doteď neodpověděl). Tak jsem vytočila číslo které mě přišlo na email když jsem vytvářela objednávku, pán který hovor přijal mi prakticky zjistil méně informací než já. Řekl že zavolá na depo a ozve se zpět, už se neozval. Odesílatel se však ozval ,že mu volal kurýr, že balík přesáhl limit padesáti kil. Balík měl být převezen podle kurýra další den odesílateli, došel však až za dva dny.. HROZNÁ KOMUNIKACE, NEDOPORUČUJI
nespokojenost
Velké zklamání, od rána čekáme na balíček a kdyby jsme si tam nezavolali tak ani nevíme, ze se na to kuryr s dovolením vys*. Už nikdy více a nedoporučuji. Kdyby aspoň napsali, ze to nakonec neprivezou jak psali.
Dobrý den, dnes 24.4.2020 jsem celý den čekala na dopravní službu, která mi doručí e-mailem avizovaný balíček.
Na stránkách jsem se pouze dozvěděla, že balíček vyrazil cca 7.30 hod z Č. Budějovic směrem do Dačic. Ověřila jsem způsob platby-kartou a čekala. Bez ohlášení se objevila řidička téměř v 15 hodin s tím, že na mě nemá telefon.(na internetu objednávám často, objednávka bez udání telefonu neexistuje). Řidička mi oznámila, že platba kartou není možná, přesto, že ve zprávě byla uvedena. Takže to celé budu v pondělí absolvovat znovu??? Vím, že je teď složitá doba, ale to neznamená, že je možné si z lidí jen tak dělat legraci. Věřte, že následující recenze nebude lichotivá. Soňa Houžvová Pro jistotu uvádím svůj telefon, možná se bude v pondělí dopravní službě hodit :603892675
DPD.CZ, něco strašného, 17.4.2020 převzali zásilku k přepravě a ozvali se 22.4.2020 asi 45 min. před doručením, že ji budou doručovat a všude upozorňovali, že není možno platit hotovostí dobírku, ale jen kartou a to jak na e-mailu tak v SMS. Když kurýr dorazil, tak najednou po mě požadoval jenom hotovost, s tím, že firma klame zákazníky, když jim sděluje, že je možná platba jenom kartou. Já jsem hotovost u se neměl a tak mi kurýr řekl, že mi zásilku ve stejnou dobu doveze druhý den.Ale nepřijel , a pak mi další den z DPD přišel e-mail že mi zásilku doručili v 10.30 hod..24.2.2020. Ale nikdo u nás nebyl. Po dlouhém telefonování jsem zjistil, že zásilku vrátili e-schopu, ale nebyly mi schopni říct proč. Až u e-schopu jsem zjistil, že je vrátil rozmlácenou v dezolátním stavu.NIIKOMU DPD JAKO PŘEPRAVCE NEDOPORUČIJI, BĚS A ĎES
Dvě otřesné zkušenosti z posledních 14 dní. Nejprve volal kurýr, že stojí před domem ať si přijdu pro zásilku, zjistilo se, že stojí před jiným domem cca 3km (!!) od našeho, ale k nám odmítl popojet, řekl že to nemá v denním plánu, že jsme špatně nahlásili adresu a že už jede na další zastávku. Teprve následně asi za 15 minut přišlo upozornění, že nám bude doručován balíček. (Adresu si špatně zadali oni sami, máme zde dvě čtvrti, jedna Horní a jedna Dolní a občas si to někdo splete). Dnes zvonil kurýr DPD se zásilkou (aniž by přišlo jakékoli upozornění, že budou zásilku doručovat). Zazvonil, měla jsem pracovní hovor,takže jsem vyšla před dům asi po cca 30 vteřinách, to už odjížděl a zjistila jsem, že balíček (s křehkou elektronikou) prostě PŘEHODIL přes plot vysoký 180 cm. Takže jsem zvědavá, jestli přístroj bude fungovat. Tuto službu výrazně nedoporučuji, nelze se k nim žádným způsobem dovolat na zákaznický servis ani reklamace, vždy vás to nejprve naviguje automat a na konci vám to řekne, ať pošlete mail a zavěsí se to. Otřesný přístup!!!
My máme s DPD veľmi negativnú skúsenosť…jak s neochotou a konfliktným jednaním řidiče, tak s nedoručenými zasielky. Túto spoločnosť rozhodne nedoporučujem. Ma mrzí, že niekedy nemáme na výber, a ponúka sa iba DPD. To vždy čakáme, či to vôbec príde. Na reklamácie tento dopravca nereaguje.
Tuto firmu nedoporučuji.
DPD už nikdy