DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Dobrý den,
14.4. převzal Váš kurýr balíček z internetového obchodu MALL. Dostala jsem informaci, že doručen bude 15.4., další den, že 16.4., 17.4., 20.4. a dnes přišla informace s omluvou, že balíček se zdrží a o termínu doručení budu informována. Chápu, že doba je složitá, ale …
Když čtu předcházející recenze, přestávám se divit.
Zdravím a těším se na doručení
Zuzana Šibravová
DPD je naprostá tragédie. Bohužel sem zapoměla, jak dlouho jim trvá doručování. Přes týden čekám na zásilku, kterou si DPD převzalo od dodavatele. Mezitím 3x změnili den dodání, 3x mi někdo z DPD telefonoval a zjišťoval adresu, kde se ta naše obec nachází. 3x vysvětluji a je mi sděleno, že kurýr dorazí druhý den. V pátek mi přišla sms, že mi balíček doručí v SOBOTU a do emailu, že doručování proběhne v pondělí.
Příště, až budu objednávat přes internet a jedinou možností bude DPD, tak si radši najdu jiný eshop, který nabízí více možností.
Nejhorší společnost, kterou jsem kdy využil. Myslel jsem, že to nikdy neřeknu, ale zlatá česká pošta. Balík mi měl být doručen mezi 14-17 samozřejmě kurýr nedorazil s tím, že mě na adrese nezastihl. Při stížnosti mi bylo řečeno, že to jsou nový kurýři. Druhý den jsem musel čekat na balíček mezi 8-18hod, takže vězeň dpd. Stejně balík nedorazil. Opravdu na tuhle společnost nemám nervy a nikomu jí nedoporučuji.
Otřesná dopravní služba, balík měl být doručen 15.4. dnes je 17.4. a stále jej nemám. Nedá se nikam dovolat, pouze automat. Na chat na stránkách nikdo za celý den nereagoval. Řidič přivezl balíček a sdělil, že jej nemůže předat, že se mu došla baterie v terminálu a nemůže jej sám nabít. Odjel bez doručení. Arogantnější jednání jsem nezažil. V žádném případě nedoporučuji.
Horší dopravní firmu jsem nezažil – již nikdy více. Komunikují pouze automaty. Není možno se spojit. Otřesné a ne poprvé. Tuto dopravu nepoužívejte
Dnes do obce Lysovice byl doručen balik… Pán /mladík mel agoragantni jednání až jsem zasla pozdrav žádný komunikace arogantní až k breku… nedoporučuji
Dnes 15. 4. mi doručil řidič zásilku na adresu Zehusice, Za Humny 247, nechtěl k nám ani dojet, volal že mám za ním dojit ,…. že je kousek od nas, když jsem to odmítla křičel na mě u branky že jsem neochotná a bez pochopení, přestože jsem důchodkyně, předával mi balík bez rousky , neustále křičel , vycital mi jak jsem špatná že jsem mu nepomohla a když jsem mu řekla že si na něj budu stěžovat, vysmál se mi, je to nehorázně, zvlášť v této době, DPD jsem zkoušela kontaktovat se tříští, nelze, neboť všude jsou jen automaty….no doufám, že jsou mezi nami i lepší lidé, než byl onen mladý nervózní ridic
Katastrofa
Dpd nedoporučuji!! Marně čekám na balíček. Každý den když kontroluji stav v jejich chytré aplikaci, tak pokaždé, ze mě nezastihli. Nesmysl, sedím čtyři dny doma a čekám zda zazvoní zvonek, ani omylem. Na linku se nelze dovolat, na e-mail mi jednou odepsala paní, ze prověří situaci, ale už se neozvala a na další mail nereaguje. Touhle společnosti už nikdy nic!
Nejhorší zásilková služba na trhu. Nechápu, jak je svou „kvalitou“ služeb ještě můžou fungovat. 3 zkušenosti a jen ty nejhorší. Uz i Česká pošta rozdala svým řidičům mobily a ti je úspěšně používají. Mohla by se i DPD zkusit přesunout do třetího tisíciletí.
U třech zasilek jsem čekal v uvedeny cas doma. Nikdo nezavolal, nezazvonil, jem druhý den email, že se zasilku nepodarilo doručit.