DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 208 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Dobrý den,
    14.4. převzal Váš kurýr balíček z internetového obchodu MALL. Dostala jsem informaci, že doručen bude 15.4., další den, že 16.4., 17.4., 20.4. a dnes přišla informace s omluvou, že balíček se zdrží a o termínu doručení budu informována. Chápu, že doba je složitá, ale …
    Když čtu předcházející recenze, přestávám se divit.
    Zdravím a těším se na doručení
    Zuzana Šibravová

  2. 0.75
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    30

    DPD je naprostá tragédie. Bohužel sem zapoměla, jak dlouho jim trvá doručování. Přes týden čekám na zásilku, kterou si DPD převzalo od dodavatele. Mezitím 3x změnili den dodání, 3x mi někdo z DPD telefonoval a zjišťoval adresu, kde se ta naše obec nachází. 3x vysvětluji a je mi sděleno, že kurýr dorazí druhý den. V pátek mi přišla sms, že mi balíček doručí v SOBOTU a do emailu, že doručování proběhne v pondělí.
    Příště, až budu objednávat přes internet a jedinou možností bude DPD, tak si radši najdu jiný eshop, který nabízí více možností.

    Klady: to že snad balíček někdy vůbec doručí
    Zápory: Nespolehlivé, pomalé
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  3. Nejhorší společnost, kterou jsem kdy využil. Myslel jsem, že to nikdy neřeknu, ale zlatá česká pošta. Balík mi měl být doručen mezi 14-17 samozřejmě kurýr nedorazil s tím, že mě na adrese nezastihl. Při stížnosti mi bylo řečeno, že to jsou nový kurýři. Druhý den jsem musel čekat na balíček mezi 8-18hod, takže vězeň dpd. Stejně balík nedorazil. Opravdu na tuhle společnost nemám nervy a nikomu jí nedoporučuji.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Otřesná dopravní služba, balík měl být doručen 15.4. dnes je 17.4. a stále jej nemám. Nedá se nikam dovolat, pouze automat. Na chat na stránkách nikdo za celý den nereagoval. Řidič přivezl balíček a sdělil, že jej nemůže předat, že se mu došla baterie v terminálu a nemůže jej sám nabít. Odjel bez doručení. Arogantnější jednání jsem nezažil. V žádném případě nedoporučuji.

    Klady: Nejsou
    Zápory: Otřesná dopravní služba.
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  5. Horší dopravní firmu jsem nezažil – již nikdy více. Komunikují pouze automaty. Není možno se spojit. Otřesné a ne poprvé. Tuto dopravu nepoužívejte

  6. Dnes do obce Lysovice byl doručen balik… Pán /mladík mel agoragantni jednání až jsem zasla pozdrav žádný komunikace arogantní až k breku… nedoporučuji

  7. Reply
    Danuše Malkova 15.4.2020 v 14:04
    1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dnes 15. 4. mi doručil řidič zásilku na adresu Zehusice, Za Humny 247, nechtěl k nám ani dojet, volal že mám za ním dojit ,…. že je kousek od nas, když jsem to odmítla křičel na mě u branky že jsem neochotná a bez pochopení, přestože jsem důchodkyně, předával mi balík bez rousky , neustále křičel , vycital mi jak jsem špatná že jsem mu nepomohla a když jsem mu řekla že si na něj budu stěžovat, vysmál se mi, je to nehorázně, zvlášť v této době, DPD jsem zkoušela kontaktovat se tříští, nelze, neboť všude jsou jen automaty….no doufám, že jsou mezi nami i lepší lidé, než byl onen mladý nervózní ridic

    Klady: Zadne
    Zápory: Otřesný zazitek
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Jitka Svobodová 15.4.2020 v 12:39
    1.5
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    20

    Katastrofa

    Klady: Možnost zanechání zboží v depu.
    Zápory: Šílený přepravce.Vzít si na ně celý den dovolenou.Uvádí pouze den doručení.V 21.století síla ,že tahle firma prosperuje,mám 2 zkušenosti .Prvně mi napsali 2 rozvozsci každý jinou sms o doručení. A po sms která přišla před 15 minutami ,rozvozkyně volala že stojí u dveří s koberci ale doručení mělo proběhnout dle zprávy až za hodinu.Ještě teď po roce mám amok:- .nikdy víc
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  9. Reply
    Lenka Petruchová 14.4.2020 v 21:00

    Dpd nedoporučuji!! Marně čekám na balíček. Každý den když kontroluji stav v jejich chytré aplikaci, tak pokaždé, ze mě nezastihli. Nesmysl, sedím čtyři dny doma a čekám zda zazvoní zvonek, ani omylem. Na linku se nelze dovolat, na e-mail mi jednou odepsala paní, ze prověří situaci, ale už se neozvala a na další mail nereaguje. Touhle společnosti už nikdy nic!

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší zásilková služba na trhu. Nechápu, jak je svou „kvalitou“ služeb ještě můžou fungovat. 3 zkušenosti a jen ty nejhorší. Uz i Česká pošta rozdala svým řidičům mobily a ti je úspěšně používají. Mohla by se i DPD zkusit přesunout do třetího tisíciletí.
    U třech zasilek jsem čekal v uvedeny cas doma. Nikdo nezavolal, nezazvonil, jem druhý den email, že se zasilku nepodarilo doručit.

    Klady: Žádné
    Zápory: Všechno špatně
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
1 173 174 175 176 177 204

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo