DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Smutné, firma, která byla dříve seriózní se změnila k tomu nejhoršímu
Musim vyjadrit nespokojenost se sluzbami dpd Kuryr. Před doručením balíku řidič zavolal a řekl, že doveze balik na jinou adresu, protože na mé ulici již byl a zase tam nepojede
Musim vyjadrit velkou nespokojenost se sluzbami dpd Kuryr. Balik mi nebyl dorucen,nikdo nezavolal a ani jsem neobdrzela pin k balicku, abych vubec mohla zjistit,kde je. Na zakaznickou linku se mi nekolik dni nepodarilo dovolat- a to jsem tam volala opravdu hodinu a dele v kuse. Nakonec jsem je kontaktovala emailem,za nekolik dni prisla odpoved,ze bylo predano na konkretni oddeleni,ktere bude situaci resit a ve stejny den byl balik odeslan zpet odesilateli. Na konkurencni firmy si nemohu stezovat,vzdy se s nimi dalo nejak domluvit,ale komunikace s dpd kuryr je opravdu strasna. Recenzi pisu s odstupem,protoze jsem dnes mela dostat dalsi balicek cestou dpd kuryr. Vcera mi prisla zprava s informaci,ze balik dorazi dne 5.5., bohuzel nakonec nepravdiva informace, s balikem nikdo neprijel a mam ho ocekavat zitra 8-18. Tak jsem zvedava, zda se nekdo ozve. Clovek aby sedel cely den doma.
DPD již nikdy více. Začalo to tím, kdy přišel email, že zásilku budou doručovat dnes večer. Zrušila jsem kvůli tomu své plány a čekala doma na kurýra. Kurýr se vůbec nedostavil, telefon nebral. Ve sledování zásilky bylo uvedeno, že kurýr nestihl doručit. Vzhledem ke spolehlivosti kurýra jsem nechala přesměrovat zásilku na výdejní místo, říkala jsem si, že tam to přece doručí a zásilku si vyzvednu. Bohužel, jak jsem se mýlila…Ve sledování zásilky jsem se dočetla, že kurýr nezastihl příjemce. Jak mohl kurýr nezastihnout své vlastní výdejní místo? Tomu nerozumím. Zásilka se tedy vrátila do skladu. Další den se dělo to samé. Teď zásilka leží nevím kde, podotýkám již zaplacená zásilka…Na infolince se nic nedozvíte a na email vám odpovídají dokola to samé, mají předpřipravenou jednu větu a hotovo..Tuto společnost již nikdy více, zboží nedoručujou..zlaté PPL na ty je spoleh..
Kurýr nedodal zboží. Na aplikaci DPD jsem zjistil, že jsem zásilku odmítl. V depu jsem dostal informaci, že si mám stěžovat. Z reklamace jsem dostal doporučení, že si musí stěžovat odesílatel v Německu. Dokonce jsem dostal adresu odesílatele, asi abych si k němu zajel nebo mu poslal dopis s prosbou ať balíček nebo peníze pošle. Odesílatel nereaguje, peníze si nechal balík neposlal, nic nereklamoval, mám proto smůlu. Komunikace s DPD jen po emailu. Přehazovali si mě tři lidi a nyní už nekomunikuji. Odvolání? Jenom právní cestou o finanční ztrátu.
Z banálního pochybení jednoho blbečka z DPD se stala záležitost na soud se soudníma výlohama. Omlouvám se tímto České poště, že jsem někdy řekl, že je to předpotopní záležitost. Na poště se mnou komunikuje člověk a ne robot nebo někdo, kdo mi nechce pomoct, ale jen odpálkovat jako DPD.
Příšerná společnost, zakázka přijata ke zpracování, pak se týden nic neděje, už se mi to zdálo dost i na dnešní dobu, tudíž po emailové komunikaci, mi bylo sděleno, že jiné údaje k zásilce zatím nemají, ale jako kouzlem se do dvaceti minut zásilka objevila na depu. Pak cestovala pár dní přes „čtyři“ překladiště, kdy se konečně dostala na depo Nehvizdy a následně ke kurýrovi, přišel mi email, že mezi 10 a 11 mi zásilka bude doručována, byl všední den, tak jsem si zařídil, že ji někdo převezme. Blížil se konec termínu doručení tak volám domů jestli již dorazila. Nic kouknu na sledování zásilky a tam vidím, že je zásilka zpět v depu Nehvizdy, s tím že si „příjemce“ změnil dobu doručení, což jsem samozřejmě nedělal a v jejich systému, kde se to dá provést jsem ani nebyl. Opět komunikace na zákaznické lince, jelikož bylo teprve 11 hodin, tak jsem požadoval doručení tento den, jinak bych čekal další tři dny, vzhledem ke státnímu svátku. Paní uvedla, že pošle dotaz na depo Nehvizdy a dá mi vědět, samozřejmě se již nikdo neozval. Toto není první negativní zkušenost s touto společností z přepravců jednoznačně nejhorší, vybral si ji odesilatel já bych to dobrovolně neudělal.
Včera mi měla být doručována zásilka službou DPD Private, nikdo mne nekontaktoval ohledně toho, že se mění datum doručení na dnešek, což jsem si musel sám zjistit na zákaznické podpoře.
Chápu, že za současné situace se to z kapacitních důvodů může stát, s tím problém nemám.
Šokován jsem však byl dnes z jednání vašeho kurýra, který mi sdělil, že nemá terminál a že mám za zásilku v hodnotě desítek tisíc zaplatit hotově, jinak, že si zásilku naloží
a přijede v pondělí příští týden. S tímto jsem samozřejmě nesouhlasil, navíc když jsem byl několikrát upozorněn na to, že mám za současné situace platit platební kartou.
Po tomto zřejmém pochybení ze strany DPD mi ještě velkoryse nabídl, že v okolí doručuje jednu zásilku, tak pokud do 5 minut seženu hotovost, že přijede. K mé smůle však desítky tisíc v hotovosti po kapsách nenosím
a bankomat mi vedle domu ještě také nezřídili. Kontaktoval jsem tedy opět zákaznickou podporu, kde mi po 20 minutovém čekání bylo potvrzeno, že se jedná o pochybení kurýra a že jediná možnost je
zkusit ho kontaktovat a domluvit se s ním, aby se vrátil zpět a sehnat si hotovost. Po telefonické domluvě s kurýrem, kdy mi sdělil, že se do hodiny vrátí se zásilkou, už přes 2 hodiny čekám.
Kurýr telefon nezvedá.
Nakonec jsem opět přes zákaznickou podporu zjistil, že kurýr lhal a zásilku označil jako nedoručitelnou a zavezl ji zpět do DEPA. Další doručení je posunuto za 5 dní.
Nemám slov! Tuhle službu už nikdy.
DPD jako zprostředkovatele doručování balíčku nemám ráda a volím jej pouze v případě, že není zbytí. Nevím jak to funguje jinde, nicméně v Ostravě se setkávám s nepříjemným přístupem doručovatelů. O tom, že mi zavolají po noční směně, když spím, a žádná sms mi o doručování balíčku předem nepřijde, a ještě jsou na mě nepříjemní, protože mě vzbudí po noční a cítím se ,,jak pytlem praštěná“, k tomu nemám co dodat.
Za poslední týden mi DPD dvakrát doručovalo balíček na Prahu 8. V obou případech dorazila sms a bylo doručeno v časovém intervalu. Za mě tedy vše v pořádku.
Katastrofa!! Potřebovala jsem rychle doručit zásilku, ovšem DPD pravděpodobně zaměstnává neschopné řidiče. Dva dny po sobě mi přijde SMS zpráva s informací o čase převzetí zásilky, tedy, tvrdnu doma a čekám, až se řidič uráčí dorazit a ani druhý den nic. Nehledě na to, že kontakt na řidiče DPD rozhodně nedává, neboť pořídit řidičům mobilní telefon do každého auta si dnes může dovolit asi jen málo kdo. Příště se rozhodnu určitě pro jinou dopravní společnost, možná klesnu ještě hlouběji a pošlu zásilku poštou, i jako obyčejnou zásilkou dorazí balíček, tam kam chci, mnohem rychleji.
Jednoznačně – neschopný hovada!!!