DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Pokud chcete řešit reklamaci, tak je to od čerta k ďáblu, dovolat se telefonicky můžete pouze na operátora, který Vám vlastně stejně vůbec nic neřekne, max. to, ať pošlete email. Vyřízení reklamace trvá dlouho, pořád něco chtějí a pořád to zamítají, no prostě, vůbec nechápu jak můžou v této době jednat tímto způsobem se zákazníkem.
balíček mi nedokázali doručit: 1. kurýr se neozval jen nechal cedulku ve schránce, 2. nenechal ani cedulku, takže jsem o něm vůbec nevěděl, 3. si spletl datum domluveného doručení, pak zásilku vrátili odesílateli
Tak nezodpovědnou zásilkovou službu jakou je DPD jsem neviděl a doufám že už neuvidím,řidič lže jak když tiskne
Je mi tazko hodnotit rychlost dorucenia, kedze samotne dorucenie na ich odberne miesto trvalo <24hodin (cize slusny standard), ale neodoslali mi pin na dorucenie, takze k zasielke som sa i tak stale nedostal (druhy den).
Chyba je vraj v tom, ze ich system, podrzte sa, nepodporuje zahranicne predvolby na SMS. V Q3 2019. 7 rokov mam s najlacnejsim volacim programom SMS v ramci EU za domace ceny, roaming je zruseny vyse dvoch rokov, ale ICH SYSTEM NEPODPORUJE ZAHRANICNE PREDVOLBY.
Aky je problem s implementaciou niecoho takeho? Lebo neverim, ze toto limituje ich operator.
Milerad by som im to do systemu sam pridal, len aby som zase nemusel 20 minut cakat na volneho operatora.
Zaplatil jsem si doručení do 12.00, dopoledne volala doručovatelka, že dorazí až mezi třetí a čtvrtou. Změnil jsem si denní program, v půl páté volala že už to ten den nestihne. Na sledování zásilky je doručeno v 11.46 přitom nedoručeno. a v 16.15 příjemce nezastižen. Nespolehlivost, jednání otřesný, o nějaký kompenzaci se nedá vůbec bavit. DPD už nikdy více!!!
Začnu tím,že Pán,který mě balíček doručoval svou práci,,nalož a odvez z bodu A do bodu B“ splnil to bezpochyby. Jen v tom byl trošku malý háček s domluvou,když mi totiž napsal v kolik mi balíček doručí,tak jsem mu ihned pomocí odkazu,který jsem obdržel v SMS zprávě zaslal odpověď s tím,že v tuto dobu nebudu doma. A pán zprávu úspěšně obdržel to mi totiž potvrdil ihned po tom co mi volal s tím,že stojí u mého domu s balíčkem v tu dobu ve kterou jsem byl v práci,ale to jsem mu bohužel psal už v té odpovědi.
A aby to nebylo všechno,tak se začal arogantně vyjadřovat a tvrdit mi,že za chvíli mu končí pracovní doba a nemá čas na to mi balíček doručovat v čas,který si navrhnu já.
Timto nechci zpochybňovat všechny zaměstnance této firmy,ale chci se podělit o zkušenost,kterou jsem měl s tímto panem. No každopádně si už od této firmy v budoucnu nenechám radši nic doručit,protože bych si pro to musel nakonec zajed stejnak sám.
Velká spokojenost! Posílala jsem velký balík, na stránkách jsem pouze vyplnila formulář, nikde jsem se nemusela registrovat a vyplňovat nesmysly (jako u jiných společností) balík vyzvedli, řidič mně ho pomohl naložit, měl u sebe terminál zaplatila jsem kartou. Balík doručen do 3 pracovních dnů.
Slečna přijela přesně na počátek času stanoveného pro doručení. Kdyby dorazila o 10 minut později, byl bych přítomen. To člověk neovlivní, chápu, když napíšou čas doručení v rozmezí jedné hodiny. Ale arogantně povzdechovat ke klientovi, že to je šílený jako, že jede na minuty jako a přejíždět rozhodně nebude, kvůli tomu že nejste doma TEĎ… že je to za trest todleto jako fakt jo… No bylo vidět, že jí silně obtěžuji požadavkem zda to může hodit za plot.
Balíček mi nebyl doručen, místo něj jsem dostala e-mail, že chybí důležité informace k doručení – adresa, číslo popisné, přitom tyto údaje byly nejen v aplikaci dpd, ale i v předchozím mailu, který informoval o tom, že balíček je na cestě. Po opakovaném odpojení ze zákaznické linky jsem nakonec mluvila přímo s kurýrem, který tvrdil, že u nás byl, nenašel zvonek a ťukal na okno. My jsme ale byli v uvedenou dobu doma a nikdo tam nebyl, ani kolem domu neprojelo auto. Paní na zákaznické lince prohlásila, že je to tvrzení proti tvrzení. Nakonec jsme zásilku museli vyzvednout sami na depu. Tuto službu opravdu nedoporučuji!
Posílala jsem balík do zahraničí. Psáno bylo 2-3 dny doručovací doba, doručili za 10 dní. Nejen, že neumí číst zadané informace a chtějí je doplnit a po přepsání identifických údajů je náhle zadáno správně. Tvrdili mi, že balík byl doručen a dokonce, že mají podpis, ale balík doručen nebyl. Posléze jsme zjistili, že kurýr může balík předat komukoliv bez ověření identity. Po dlouhém hledání byl balík nalezen na pobočce příjemkyní s poškozeným obsahem. Už nikdy více.