DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Nejhorsi prepravni spolecnost na trhu
Ráno neposílají oznamovací sms že budou doručovat, neskutečně arogantní řidič pro oblast Praha Hloubětín. Prý to není jeho starost. Neměl zpátky 50Kč při placení 995Kč tisícikorunou a když jsem vyjádřila svůj údiv, že taková společnost nemá drobné na vrácení tak mi řekl abych si přečetla obchodní podmínky. Ani neměl tu slušnost říct nashledanou.
Tak nejen, že mají arogantní p****u na infolince, ale ještě neumí odpovědět na otázku, jak mám asi vědět kdy mi balík přivezou, když nemají povinnost volat řidiči. 1 den se mi snažili doručit zásilku, nevím o tom. Druhý den manželku řidič nezastihl, tak se domluvili, že dá balík na depo a přijede druhý den. Druhý den ráno přišla sms s tím, že bude doručován balík na adresu do 14:00. Bylo 14:30 tuším a volám kurýrovi. Kurýr nebere. Volám na infolinku a tam mi bylo sděleno, že balík nedoručen, pač jsem nebyl zastižen. Jak asi taky, když nevolali. Takže jsem paní arogantní a znuděnou tedy opět požádal o doručení na adresu a nechal připsat, ať tedy volají! Kdybych se nestaral, nedají vůbec vědět, prostě nic! Ani na detailu sledování zásilek nic nebylo, ani email nepřišel, že balík se nepodařilo doručit, nic. Už začínají být jak Česká Pošta. Naposledy a nikdy více DPD!!!!
Jeden den večer mi přišla zpráva, že balíček doručí druhý den. Hodinu však upřesnili až v den dodání, což je trochu pozdě. Neměla jsem možnost si vybrat alespoň dopoledne/odpoledne apod. Balíček jsem si tedy nechala uložit na výdejní místo ve vestibulu metra Nové Butovice a toto místo silně NEDOPORUČUJI. Pán z trafiky mi během prvních 2 dnů volal 23x (!!!), což opravdu nebylo nutné, když mi přímo od DPD přisel mail i SMS, že je balíček na místě. Když jsem si balíček vyzvedávala, pán měl ještě tu drzost mě počovat, ať příště beru telefon. Když jsem se ho zeptala, co tak nutně potřeboval, že mi musel milionkrát volat, řekl, že mi jen chtěl oznámit, že tam mám balíček…jako bych to asi nevěděla. Toto výdejní místo už určitě nevyužiju, pokud vůbec ještě někdy využiju služeb DPD.
Zlatý PPL
+ Rychlost a jednoduchost objednání, rychlos doručení.
– Nemožnost si vybrat aspoň možnost dopoledního nebo odpoledního doručení, nemožnost kontaktu s kurýrem, velmi obtížný kontakt i DPD.
Balíček doručován jednou v době, kdy nikdo nebyl doma. Po dohodě s řidičem o doručení ve stejný čas následující den mi byl balík doručován namísto odpoledne ráno, to asi aby byla jistota, že doma nikdo nebude. Po změně doručovací adresy a dne se s balíkem nic nestalo, balík nebyl ve změněný den vůbec doručován. Po 22ti minutách vytáčení infolinky mi slečna slíbila, že zavolá na depo a dá mi obratem vědět. Po dvou hodinách vzdávám, že balík někdy ještě uvidím.
S těmito služby sem nikdy neměla žádný problém, vždycky vše klasicky v pořádku. Až na momentální dobu, kdy sem si objednala balíček a zrovna vůbec nepřišel žádný email, sms nebo cokoliv jiného o doručení, jako chodívá. Kurýr balíček po prvním neúspěšném pokusu o doručení nechal na pickup místě, žádný druhý pokus na doručení, ale nepřišla žádná sms, na jakém místě je balíček uložen nebo pin pro vyzvednutí. Když už sme se dobrali toho, kde balíček je, chtějí po nás samozřejmě pin pro vyzvednutí, který nemáme, když sme neobdrželi žádnou sms zprávu. Katastrofa je ovšem dovolat se na linku, zkouším to už třetí den po sobě, volat, psát, volám tam vždycky tak půl hodiny asi pětkrát denně a nic. Přijde mi to uplně jako výsměch v dnešní době. Opravdu když se něco takovéhleho stane, řešit to s DPD je naprostá šílenost!!!
Strašný přepravce, minimální komunikace, všechno hrozně dlouho trvá… pokud je možno apeluji na Vás, vyberte si jiného přepravce.
Včera večer jsem obdržel zprávu o doručení balíčku s datem dnešního doručení. Dnes dopoledne mi volal jeden pán z depa, že balíček, nemá správnou adresu a proto ho nechal řidič na depu. Po telefonické kontrole jsme zjistili, že adresa je správná. Malý balíček spíše řidič zapomněl vzít sebou. Apeloval jsem, že balíček potřebuji opravdu dnes. Pán z depa řekl, že se pokusí (snaha z jeho strany) a ozve se zpět. Nyní po několika hodinách a po několika pokusech dovolat se na číslo, z kterého jsem byl kontaktován , samozřejmě marně, jsem volal na DPD linku, kde mi bylo vysvětleno, že se mohlo stát cokoliv, takže po 25 minutách čekání a následného rozhovoru jsem docílil pouze toho, že byl odeslán e-mail na depo. Informace žádné, balíček nikde. Hlavně že mají kontaktní údaje, podle kterých bylo možné vzniklou situaci vyřešit v podstatě během několika málo vteřin.
Paní na infolince děkuji za spolupráci.
DPD společnosti velice děkuji za NEDORUČENÍ zásilky, jejich eketivitu, schopnost řešení problémů, ochotu, komunikaci a dalšího, jako například s nedoručením spojené vícenáklady s nesplněním mé zásilky (OSVČ) a následně ušlého zisku.
Děkuji
Pro mne zatím nejhorší přepravní služba jaká existuje.