DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 209 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Asi 3x mi nepřišli různé zásilky, nelze najít naší adresu, pak je ale zvláštní, že ji najdou jiní dopravci. S dpd mám akorát více zařizování, balíčky chodí pozdě. Připadá mi jako řešení když nemůžu najít adresu zvednout telefon a zavolat, jenže to se zřejmě niko neobtěžuje. Na kontaktním tel. čísle samozřejmě automat, který mě slušně pošle do háje. Když nemusím, nevybírám dpd.

    • Naprostá katastrofa. Byl jsem v práci a dopoledne mě kontaktoval kurýr že mi doveze balíčky. A to jsem ještě volil že to chci doručit až odpoledne. Volal mi a já mu sdělil jestli by to mohl dát mému známému a dozvěděl jsem se že prý ne protože známý pracoval na druhé straně města. A to on prej nejezdí že má jen vrchní část. Mimochodem pocházím z malého městečka na Jihočeským kraji Dačice. Cesta tam by mu zabrala maximálně 5 minut. Tak jsem tedy chtěl uložit balíček na zasilkovne to řekl že ano bez problémů ale že to tam bude až druhý den. Takže jako What the fuck? Tohle totálně nepobírám a beru to jako absolutně nezodpovědné a neprofesionální chování. Zvolení dopravy dpd poprvé a naposledy.

    • Stejná zkusenost. I Česká pošta nás najde, ale DPD ne. Ale nejhorši je, že když ten kurýr nenajde adresu tak nezvedne ten p….ny telefon a nezavola. Jiný dopravci dokážou používat telefon a zavolají tak dvě minuty před dodáním.

  2. Doufám, že LA Poste vezme mou radu vážně a najde si někoho jiného na spolupráci v ČR.
    Jen díky České poště, která mi poradila, že La Poste spolupracuje s DPD, bych nikdy zásilku z Francie nedostal. Pak jsem musel potupně čekat 15 minut na zákaznické lince, než mi arogantní baba řekla, že nemám označený zvonek a zásilka se vrací zpět. Nevím, nač je zvonek, když jako normální člověk pracuji v době, když oni doručují jen během dne. Taky nechápu, proč nenechali vzkaz ve schránce, která je volně přístupná z ulice. Nakonec jsem se vymohl dodání na jinou adresu a zavolání předem. Co myslíte? Zavolali? Ne.
    Je to katastrofa a vyhýbám se jim, jak to jen jde.

    • La Poste vlastní DPD společnost. A né že spolupracuje :D

    • Touto přepravní společností už nikdy více dnes je to po 4 co jsem volal na zákaznickou linku s požadavkem , proč je stále balíček v depu a nic se sním neděje. Každý den co jsem volal jsem poslouchal pí….ny tipu (nechápu co tam kolegyně zadávala , ale tady chybí tohle a pak zase tamto……) ne web : sledování zásilky se mění pouze datum s textem (PŘÍJEMCE SI ZMĚNIL TERMÍN DORUČENÍ ) neměnil jsem ani jednou…

      Doporučuji se této společnosti vyhnout.
      Těm , kteří jsou spokojeni od srdce závidím , protože jsem po druhé zkusil DPD a vždy nějaký problém!!!

      • S přepravní společností DPD má velmi negativní zkušenost. Od 17.12.2019 čekám dosud na balík, ale marně. Pořád odsouvají dodání zásilky a není možno telefonicky nebo písemně balík urgovat, protože mají na telefonu a v emailu jenom plechové huby!!!!!! Od této společnosti již nic nebrat, protože za 25 let jejich fungování se ještě asi nenaučili dodat zásilku????

    • Ale ti kurýři také pracují jako normální lidé, tak co jste čekala ? Že kurýr bude jezdit do půlnoci, aby vás mohl obsloužit, až přijdete z práce ?
      Dostávám průměrně jeden balíček týdně a vím jak kurýr pracuje, on se opravdu nefláká. Pokud balíček chci, tak buď jsem doma, nebo si ho nechám doručit do práce. Stačí u toho přemýšlet a ne jen brblat, že jsem neschopná si zajistit převzetí balíčku.

      • Ty chytraku ja prosedel cely den doma a stejne neprijeli, jenom si vymysleli zmenu doruceni.

        • Milan Kouba 3.1.2023 v 10:39

          Mám přesně stejnou zkušenost a to již podruhé!

        • takto jsem to měla bohužel i já. Jen mi napsali “ bohužel jsme vás nezastihli” což je naprostá blbost, cely den jsem byla doma. Doufám že mi ten balík vůbec dojde. Příště zvolim radši českou poštu. Jen jedno velké ZKLAMÁNÍ!!!

      • Pokud mi DPD pošle zprávu, že budou balíček doručovat po 14 hodině, já odejdu dřív z práce a ve 13 hodin na mě řidička řve, tak to asi není v pořádku. Kromě jiného mi tvrdila, že není posypaná silnice, což nebyla pravda. Původně jsem chtěla přesměrovat balíček na 11 km vzdálené místo v našem okrese, ale jejich robot mi napsal, že to není možné, že spadám pod 30 a 50 km vzdálená místa v sousedních krajích.
        Již delší dobu neobjednávám tam, kde mají tuto dopravu, teď jsem ale nevěděla, že mi to takto pošlou.

      • Nedoporučuji, DPD už NIKDY!!! 28.10. 15:09-16:09 hod nikdo nepřijel, až v 17:45 přijel kurýr nečekán-neohlášen (byl jsem na cestě do práce, doma nikdo). 29.10. 16:34-17:34 hod zase nikdo nepřijel. 30.10. Na stránkách DPD že jsem balík odmítl bez udání důvodu. Volal jsem na jejich infolinku tam slečna řekla že ji vracejí odesilateli ale že může změnit dodání a doručit ještě jednou druhý den. 1.12. Žadna SMS, hovor, nic. Čekám doma. Pak na stránkách DPD se dočtu že balík doručen. KOMU? Mě ne. Takže NIKDY VIC!!! DPD šmejd

      • DPD není jediná kurýrní služba na světě, chápete? :D Takže se nabízí srovnání, proč to u jiných společností jde a u dpd ne. Je přece normální standard zákazníka informovat a kooperovat a ne si dělat s cizím balíčkem co chci. Jedna věc je doručovat v pracovní době, druhá věc je, zda je relevantní, aby tato doba fungovala do třetí odpolední, což je opravdu nesmysl, když vezmeme v potaz, že neumí reagovat na kontakty zákazníka a řídit se domluvou. Popravdě si asi nevybavím společnost, která tak ignoruje informovanost zákazníka jako právě DPD. Když si chci zařídit vyzvednutí balíčku, znamená to, že budu informována kdy a kde tak mohu učinit, nikoliv se domáhat složitě kusých informací, že balík je už kdesi v depu. Nikdo nemá čas si kvůli balíčku brát týden dovolenou omg :D :D Což mimochodem vůbec nesouvisí s tím, zda a jak moc má kurýr práce, je to prostě špatná logistika a nezvládnutá služba, která má fungovat pro platícího (!!!) zákazníka.

      • A co když ani nezazvoni ano nezavolaji a jedou rovnou na parcel shop.. po několikáté, co čekám doma a pak přijde zprava, doručeno na prvek shop.. tak nevím proč jsem čekala doma v čas určení ..

      • Jenže to by museli brát na vědomí změnu adresy dodání. Nereagují na nic.

  3. Neskutečná společnost. 14 dní se s balíčkem nic neděje a po mé urgenci mi sdělí, že balíček nedoručí a mám si zajet do 30 km vzdáleného depa.
    DPD již nikdy více.

    • Mám úplně stejnou zkušenost. Hrůza

    • DPD nejhorší prepr. společnost !!! Balík mi rozbili a vykradli !!! Když sem uplatňoval pojistku,zamítli mi to,i když byl řádně pojištěný. Škoda byla 50 tis. dodnes nemám ani peníze ani zboží !!!

      • Jihlava – Nejhorší doručovací služba co jsem zažil a to něco pamatuju. DPD najme mladá děvčata kolem 18ti let, která mají tu práci naprosto na párku a říkají tomu doručvovací služba. Běžně spoždění doručení balíku o 2 dny, nefungují jim platební terminály, pokud chcete platit hotově musíte to mít přesně protože děvčata nemají kasírku. Dokonce nejsou schopná ani zavolat na číslo na balíku a nechají mě vyhlašovat po celé firmě pokud balík zasílám do práce – a to je na balíku číslo – Ano, i pokud je na balíku číslo, slečna není schopná mi na toto číslo zavolat a raději zaúkoluje recepci ve firmě a pak mi volná někdo z práce, že tu mám balík. Opravdu nechápu proč nekteré firmy tuto „doručovací službu“ ještě používají.

        • Jednání se zákazníkem-dovolat se nelze jelikož vše je odkazováno zpět na stránky a robot mi pravděpodobně neodpoví proč kurýr automaticky vozí zásilky na výdejní místa-kde je přebírat nehodlám jelikož jsem si u prodejce zaplatil, že mi bude produkt doručen na adresu domů-chápu, že pro řidiče je jednoduší a bezpracné vyhodit náklad na sběrném místě aby si ušetřil čas ale já si za službu zaprvé zaplatil, že mi bude doručeno na adresu a zadruhé pokud máte zaměstnance kteří odvádějí takovouto lajdáckou práci tak já osobně bych ve svém podniku takové nestrpěl-nejenže vám škodí pověst a řadíte se tak na úroveň české pošty v doručování na adresu ale jak vidno asi vám na tom nezáleží jelikož není ani nikdo ke komu se dovolat

    • Jen Zápory. 18.11.převzali zboží od dodavatele.avizo, že budou balíček doručovat 19.11.. 19.11.SMS že mají nějaké problémy a že zboží dodají později. Od té doby nereagují na majly. Dnes t.j.24.11. jsem se po půl hodině na telefonu, kde mi automat pořád sděloval, že jsem v pořadí a pořád mi nabízel jejich bezvadné služby ,jsem se konečně dočkal operátorky. Ta mě pozorně vyslechla „Jako vrba “ v divadle Král Lávra. A zase se nic neděje. Musím počkat, až si někdo z té vrby vyřeže kolíček a potom vyzvoním moji stížnost. Je to moje druhá špatná zkušenost s touhle společností. Před měsícem mi doručovali v jedné zakázce 2 kusy lina. Jeden kus přišel do depa v Brně a druhý kus do depa v Chlumci. Musel jsem počkat, až ten druhý kus pošlou do Chlume. Nedočkal jsem se ani omluvy. Kdybych věděl jak je to stou jejich dopravou, tak bych si pro zboží do prahy zajel vlakem. Mám totiž důchodcovskou slevu a ještě bych ušetřil. Kdybych si šel pro balíček pěšky, tak bych byl už třikrát zpátky. Nikdy více DPD.

      • Nkdy více DPD strhnuto z karty o 400 korun více než byla cena zásilky, a oni tvrdí že oni mají vše v pořádku. Peněz se asi již nedočkám. Tuto firmu nikdy více neochota lžou ?.

    • Naprosto stejna zkusenost.

      • Pomalí, nekomunikují, nedodržují termín dodání – Nedoporučuji, hrozná služba

      • Presne tak. DPD nikdy vic.

        • DPD už nikdy

        • František Aschenbrenner 22.1.2021 v 12:20

          Dobrý den posílal jsem balík přes DpD.7.1.2021Do FiSchenu v Německu.Česke DpD Doručili balík 8.1.2021do depu v Německu.Přišel email z Německa že balík přijde za 1-2 dny.po týdnů balík nepřišel tak. Švagrová z Německa jim volala řekli ji že musí počkat že nemá expres službu.Za pár dní balíček opět nepřišel.Opě se tam volalo řekli že musím e zavolat do Česka na DpD.Tak jSem volal,řekli mi že už S tím nemají Společného protože že je to v Německu že musíme apelovat na ně.Tak Se opět volalo Do Německa a tam říkali že,jim nejDe načíst kód takže to nemůžou poSlat.Takžej Sem opět volal Do Čech dali to jako reklamaci a pořád nic furt čekám a jSem hoDne naštvaný a nejhorší je na tom že si nemůžete nikde stěžovat.Takže DpD nikDY

    • Naprosto souhlasim

  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dnes mi byl doručován balík službou DPD,nadmíru jsem spokojen,už včera a zhruba před týdnem mi také tahle služba doručovala zásilku,vždy veliká spokojenost!Pokaždé mi balík doručavala mladá slečna nebo mladá paní,nelze nic jiného než poděkovat za dobrou práci a milý úsměv kurýrky.Už jsem četl nějaké špatné recenze proto reaguji,já mám asi na kurýra štěstí,za mně prostě nejlepší hodnocení!

    Klady: Rychlost,komunikace,slušné vystupování!
    Zápory: Nic
    Přínosný(13) Nepomohl(100)You have already voted this
    • Naprosto nechutna společnost. Nic není pravda a všichni se naprosto hloupé vymlouvaji a lžou. Zásilku mi dorucili třetí den po dvodu dnech celodenního cekani. Řidič mi po doruceni řekl ať používám konkurenci. Jak pak může firma s takovými zaměstnanci fungovat. Nejlepší by bylo na ně postvat bernak a nechat je zlikvidovat.

      • Koukam,ze se tady opakuji naprosto stejne, zkusenosti.kuryr vubec nedorazi,nekomunikuje a pak je balik rovnou na vydejnim miste.spolecnost to zrejme vubec netrapi.a za tohle si nechavaj platit?jednani odstrasujici,bohuzel….

  5. Reply
    Eva Zedníčková 20.12.2018 v 16:14
    0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Jsem velmi zklamaná z této služby. Za doručovací služby jsem zaplatila kolem 600kč, protože jsem potřebovala balíček opravdu rychle. Ale když už si za službu zaplatím tak předpokládám že se mi budou snažit domu balík doručit..viděla jsem na GPS že řidič je v mé ulici a okamžitě zamítá zásilku s tím, že se mi nedovolal. Absolutní lež to byla…já jsem mu zpětně volala a on na mě hulákal že už do mé ulice nejede a ať si koukám vyšlápnout kopec. To jsem byla už vytočená a aby si udělal pojistku před šéfem tak se mi jakoby pokoušel dovolat 5krát tím že rychle vytočil mé číslo a zavěsil..takže zpětná vazba pro Vás..přeji Vám aby jste lépe fungovali a tyto věci se již nestávali!

    Klady: Nejsou žádné
    Zápory: Již jsem zmínila
    Přínosný(246) Nepomohl(34)You have already voted this
    • Neprofesionální jednání.Jeden den vám oznámí doručení na příští den a když se nic neděje,zjistíte, že již zaplacený balík je na zpáteční cestě k odesílateli,aniz by se vás kdokoli snažil kontaktovat.
      Když napíšete na podporu,raději se s vámi ani nebaví. Nikdy více!

    • Škoda času a slov. Nejhorší dopravní služba, předčila i Českou poštu.

      • Mám ten stejný názor, bohužel někdy si člověk nemůže přepravní společnost vybrat!

        • Irena Glosová 8.12.2021 v 15:29

          Katastrofa! Brněnská pobočka je skutečná tragédie! Zásilku zatím stále nemám ….

        • Jindřich Janečka 23.11.2021 v 14:37

          Nejhorší služba v Česku…

        • Magdalena 13.9.2021 v 18:43

          Já jsem s dopravou vždy velice spokojená.

      • Naprosto souhlasim!!

        • Filip Sedláček 9.12.2021 v 9:09

          DPD Katastrofální dopravce… už nikdy!!! Telefon je pouze automat a e-mail radši ani nemají. Hrůza !!!

        • Arogantní přístup, objednávka odeslaná na jinou adresu, neochota svoji chybu napravit. Děs!!!

        • Eva Horáková 1.10.2021 v 13:26

          DPD se vyhněte obloukem! Velice špatné chování řidiče,nedostupnost šéfů,abyste si mohli stěžovat.Stále čekám na vyřízení reklamace a nic se neděje.Řidič mi zásilku vyložil na odběrném místě,mimo mé město a aniž bych souhlasila.Netuším proč si platím DPD,aby mi to zaměstnanec -řidič flákl jinam,než je adr.doručení.Přesně se chovají jako ČESKÁ POŠTA.Hlavně,že jsem dala e-mail,kam ani nenapíšou slovo.JIŽ NIKDY VíCE.

      • opravdu katastrofa ????????

        • DPD v žádném případě nepoužívejte. Jasně nejhorší přepravní společnost. To už si to raději prevezte sám klidně i přes celou republiku. Bude to o něco dražší, ale za ty ušetřené nervy to stojí. Věřte mi?

        • Souhlas, hodně špatná zkušenost, už nikdy víc…

        • Nechápu na co tam drží takové řidiče kteří lžou a nemají k té práci vůbec žádný vztah. Jelikož jsem nebyl doma ale v práci napsal že jsem balík odmítl i když jsem před tím žádal o zavolání a o uložení zásilky na místo úschovy. Je to hrozné a vůbec dpd nebudu doporučovat nikomu tahle firma nemůže konkurovat na trhu.

    • Hrůza hrůza hrůza na balík čekám již 4 dny, nejsou schopni ho doručit. Když nejsem doma, ne doručí ho ani na odberove místo a stále ho vozí do depa!!!

      • Jsem velmi spokojená s dnešním kurýrem, který mi odnesl zásilku až do domu, protože jsem těhotná ?? mockrát děkuji

        • Bohužel jsem si dopravní společnost nemohla vybrat. Objednala jsem si matrace za 15000,- doručeny mi budou společností DPD. Přes aplikaci jsem si změnila čas doručení, jelikož mi napsali že budou balík přivážet přes poledne kdy jsem v práci. Kurýr volal, že je u baráku a veze mi balík, nepřečetl si časový požadavek, který jsem odeslala hned po obdržení sms. Domluvil se semnou tedy na čas doručení na později, že si mě nechá na konec. Běžím z práce abych stihla dorazit domu. Při cestě mi volá, že kde sem a že na mě čekat déle nebude a balíček nedoručí. Velice neochotný, a arogantní. Děkuji perfektní přepravní společnosti DPD za neochotu doručit balík při sjednaném termínu.

        • Absolutní katastrofa. Ten nejhorší dopravce v ČR. Pokud máte štěstí a své zásilky se dočkáte, tak vás čeká střet s arogantním, neochotným doručovatelem a zboží si z krabice vysypete na zem, smetete smetáčkem na lopatku a vyhodíte do koše, protože je díky jejich zacházení rozflákané na kousky. Nálepka „Pozor, křehké“ je totiž jenom na ozdobu. Zákaznická linka neexistuje – vyplňte formulář, děkujeme za zavolání a hovor ukončen.

      • Vaše společnost je totální propadák.Jednání plus zjistit od vás nějakou informaci pres vaši linku katastrofa .Doufám ze už vás v budoucnu nebudu potřebovat.

        • Dne 21.6.2021 mi odesílatel zaslal balíček,který 24.6.2021 skončil na depu a poškozený. Volala jsem na infolinku (na kterou se dovolat je zázrak) a paní mi řekla,že po skontrolování obsahu mě bude informovat co bude následovat.
          Aniž by tak učinila,zásilku poslali zpět odesílateli.Ten jí obdržel 29.6.2021 a ihned po kontrole zjistil,že je obsah v pořádku a zažádal o znovu zaslání. Ve středu 30.6.2021 zažádal o svoz,který měl být následující den ve čtvrtek 1.7.2021 uskutečněn a odesílateli jste napsali,že z technických důvodů bude svoz následující den 2.7.2021 v pátek přičemž v pondělí a v úterý jsou svátky a na infolince mi potvrdili mé obavy z toho,že zásilka přijde až ve středu. 7.7.2021 namísto 24.6.2021 a ještě si dovolila lhát v tom,že paní svoz objednala dnes a zítra tedy je běžné vyzvednutí…
          Hodnoty? 0 !!!!
          Žádnou kvalitu netvoříte! Nemáte týmového ducha! Nepracujete s respektem! A nejste fkexibilní!
          Ani jedno z toho co uvádíte na svém portálu se nezakládá na pravdě a má recenze společně s ostatními nespokojenými zákazníky o tom vypovídá!
          Odmítám další zkušenost s vámi a nedoporučuji vaše služby!
          S obrovským rozhořčením a nechutí Adéla

    • Taktéž tristní zkušenost. Informační email,sms,1.4.,že budou doručovat 6.4.21a nic . Odpoledne .4.dohlédáno,že balík leží na depu a bude doručován 7.4.a odpoledne zjištěno ,že balík leží na depu a bude doručován 8.4. Na jejich lince ,jsem obdržel sdělení,je covid,máme řidiče v karanténě. Což chápu. Ovšem nechápu proč minimálně nepošlou omluvný email a sms a nestanoví nový termín doručení,vždyť se jedná o placenou službu. Ani na svých stránkách, nemají nějakou obecnou formulaci,zákazníku předem se omlouváme,v některých oblastech může dojít ,z důvodu pandemie,ke zpoždění zásilek. Paradoxně jsem nahléd na možnost zasílání a tam predikují doručení do druhého pracovního dne.

      • No kurýr zavolal, ale hovor jsem nestihla, tak jsem volala zpět cca za 4 minuty, ale hovor nikdo nebral a ani dalších 40 hovorů nikdo nebral. Po dovolání infolinku také žádná sláva. Tam se také se nedovolali kuryrovi. Pak koukám na sledování zásilky a tam, že příjemce změnil termín doručení a pak další, že kurýr nezastihl příjemce, ale že mi nechali oznámení. Kdyby aspoň to oznámení dali. Dpd už asi nikdy.

      • Nejhorsi prepravce ze vsech. Ridic se vubec neobtezuje zavolat a rovnou necha balik ve vydejnim miste. Prosim vsechny, aby to reklamovali. Jedine tak se neco zmeni

        • Tak moje zkušenost je už nikdy více …Balík jim stojí už 7 dní na dupu a nikdo nic nedělá…Když zavolam jen slibují a pořád nic….Nejhorší služba!!!!!

        • Dobrý den,
          Chtěla bych touto cestou poděkovat paní řidičce DPD byla velice ochotna a i když už DPD sidlíci v Chlumci nezaváži balícky do Chlumce volala mi a k večeru mi zásilku dovezla ochotně až domů.
          Děkuji

    • Mám stejně zkušenosti. Včera mi nejde být doručena zásilka a nic. Dnes ji měli doručovat v rozmezí 8-18. Nakonec jsem přes aplikaci zjistila, že zásilka je snad ve výdejním místě.
      Kurýr se ani nenamáhal zásilku doručit. Nejhorší přepravce. Včera

    • Naše firma má úplně stejnou zkušenost, a to několikrát po sobě. Aktuálně s obchodním partnerem řešíme jiný způsob doručení pro nás klíčového produktu, bez kterého nemůžeme dokončit důležitou zakázku. Velmi mírně řečeno, DPD jsou hovada.

      • Hrůza. Už nikdy DPD. Doprava ale jiná nešla objednat. Jeden balík mi poslali zpátky. Na druhý čekám už týden. Domluva s operátorem katastrofa. Kdybych já tak pracovala… Jeden ví to a druhý zase to,po šesti telefonech mi řekli že balík poslali zpět.

      • Poslední dobou vůbec nechodí SMS, doručování probíhá u bez oznamovací sms takže vůbec nevím zda balíček vždy doručí nebo ne a časový limit už vůbec. Volám na linku DPD tam mi oznámí paní , že balík mi nebude doručen a za chvíli zvoní řidič s balíkem. Co to jako je??? Hrůza už si DPD volit nebudu. Již dvakrát po sobě se mi to stalo v rozmezí týdnu. Příště zvolím jiného dopravce.

      • nam dorazil balicek s desinfekcemi vcas..avsak ridic bez jakehokoli zakryti dychjacich cest se vysmal me polomasce aodmitl nabizeny respirator..vzhledem k tomu, ze se jednalo o zbozi pro ambulanci, je jasne, ze sluzeb teto spolecnosti jiz vyuzivat nebudeme z bezpecnostnich duvodu (lekar si nemuze dovolit ohrozovat sve pacienty)

        • Připojuji se k většině recenzentů, společnosti DPD se do budoucna vyhnu. I když byla v domě přítomna osoba, která mohla balík převzít, kurýr se ani neobtěžoval zazvonit u domovních dveří a předal již předem zaplacený balík kolemjdoucí sousedce. Naštěstí si vybral slušnou osobu, pokud by natrefil na jinou sousedku, balík bych už nikdy neviděla.

      • Avízo sms nefunguje, volá mi řidič, se kterým se musím dohadovat o doručení, problém

        • Katerina 10.5.2021 v 8:36

          Neprisla mi zadna sms ani email predem o doruceni balicku.
          Kuryr mi zavolal ze stoji pred barakem ale ja nebyla doma. Nedal to na zadne vydejove misto.
          Za me nejhorsi dopravni spolecnost a uz bych si ji tez nikdy nevybrala.

        • Hana Hyxová 28.4.2021 v 12:57

          Dobrý den. Služby dpd v poslední době katastrofa. Deset dní čekám na zásilku o velikosti A4. Informace si prehazuji jak horký brambor. Nakonec, že chyba je na depu a že se zásilka nevešla do auta. Takže tohle už je do poradu Černé ovce. Už nemůžeme jen mlčet a nechat si to líbit. Kdyby byla aspoň komunikace. Na netu nelze sledovat zásilku a opakuje se info o dodání každý den a to od 20.4.

      • Ještě jsem nezažila tak sprosté jednání kurýra, jako bylo to dnešní!!! Předával mi zásilku a chtěl peníze.Sdělila jsem mu, že mám zásilku zaplacenou. Vzal ji zpět, dal do auta, nasedl a beze slova odjel.Když jsem mu asi 10x volala, vždy mě vytípl!!! Při trasování jsem zjistila, že mě nezastihl!!!! Nic podobného jsem nazažila. Nikde mi nepomohli, jen paní na zákaznické lince mi slíbila, že mi zásilku dodají zítra.Jaké to zaměstnávají hulváty?!!! Nic podobného jsem u žádné jiné společnosti nezažila, ani u pošty ne!!!

        • V 6:31 na rozvoz odjet nemohl, když v 6:00 teprve přijíždí kamion a vykládá se nejpozdějí do 9 :D Dobrej pokus ale

        • Jsem naštvaný až běda,
          Moje první zkušenost po té co jsem ukončil služby od Pošty je tristní!! Přišla mi ráno SMS doručení zboží 6:00-18:00 a nic.!! V aplikaci jsem zkoušel psát řidiči a nešlo to!!
          Zkoušel jsem polohu.. nešlo to!!! Volal jsem na informace a tam jsem se dozvěděl že v 6:31 odjel na rozvoz…nic!! Tak kouknu do aplikace a změna doručení na další den. Za tohle platit je frustrace. Celé špatně

        • Mám také zkušenost s tím,že držely zasilky na depu a každý den mi psali,že se zasilka opozdí o den.Byla to objednavka z konce listopadu od Mall.cz a byla placena kompletně včetně dopravy online…Nakonec ty zmetkové tu objednávku vrátily s tím,že jsem si jí odmítl převzít(Drzost,lež a urážka mé cti)považuji se za velmi férového člověka…..Totéž se opakovalo u zboží z prosince od Alza.cz.Že prý sem nebyl zastižen….Takže mě osobně může milé DPD vylízat kapu.Do registrační karty zakazníka,kde není možno vybrat kurýrní službu jsem požádal u všech e-shopů kde nakupuji aby bylo tučně doplněno:Zákazník si nepřeje objednané zboží přepravovat službou DPD…

        • Blanka Pittnerová 2.12.2020 v 9:02

          Nejhorší společnost, nedodají, jakože příjemce nezastižen, nekomunikují a nakonec balíček vrátí prodejci. Už nikdy více, zlatá Česká pošta. A jak vidím v komentářích vesměs špatné recenze.
          Velmi doufám v mohutný odliv zákazníků.

    • Kurýrní služba DPD katastrofa Už nikdy víc řidič se stále hádal byl neochotný chtěl si zboží nechat. Nepochopitelné i pro nahodnekolemjdoucí když ho slyšeli jak se chová. Souhlasím se všemi zde negativním hodnocením. Stěžovala jsem si na firmě a samozřejmě se ho zastali s tím, že co je monitorováno (mobil) tak tam se řidič chová slušně, ale osobně to je pak opak. Rovnou jsem mu pověděla že si budu stěžovat jeho odpověď zněla Klidně ať to udělám že jich je málo řidičů a že mu stejně na firmě nic neřeknou. DPD Už nikdy víc. Teď jsem slyšela od jiné společnosti co mi přivezl pan řidič zboží úplně opak DPD milý hodný ochotný dobrou hlášku, když jsem mu říkala co se přihodilo tak odpověděl No jo to je o nich známé Depo Plných Debilů :) To nás opravdu pobavilo a naprosto souhlasím

      • Katastrofa. Balík měl být doručen,nakonec se asi řidiči už nechtělo,tak ho nechal na výdejním místě.navíc balík i zboží totálně zdemolované. Není to poprvé.řidiči jsou schopní nechat balík ve sněhu před barákem.nechápu jak obchodníci mohou využívat např.pouze jejich služby.

        • Taky se musím přidat o jednu věc s firmou DPD stín že mi včera měl být doručeny balík na mou adresu paní přijela donesla balík měla sem ho na dobírku 977 korun dávam ji 2 tisíce a ona mi říká že těn balík si bere zpět že nemá na vrácení jí říkám tak si bezte někam rozměnit peníze a vraťte se ne ona není povinna vzala balík odjela s depem nebo s centrálou nejde nic řešit tam mi řekli že nejsou finanční ústav a že jejich povinnost není vracet peníze nesetkala sem se stín ani u ppl ani u pošty u které dělám u ničeho v nabídce nebyla jiná společnost proto sem musela zvolit DPD k večeru mi přišla SMS že mi budou balík doručovat zítra stín že mě nezastihli je to směšné kurýr nebo balikar vždy musí mít u sebe nějaké peníze všichni lidi neplatí kartou nebo nemají přesně ale jak říkám jediná firma na světě co to takhle má proto ruce pryč od téhle společnosti navic velice konfliktní personál

    • U nás jak přes kopírák z

    • Koukam, ze hodne zalezi na lokalite dorucovani ? u nas na Ceskolipsku je prepravni spolecnost dpd nejlepsi ze vsech prepravnich spolecnosti, jezdi na cas, pisou predem, volaji predem, ridic je usmevavy, za me je dpd teda aleapon tady u nas nejspolehlivejsi ?

      • Nejhorši služba co může být,doručeni bez oznámení a přistup arogantního člověka,děkuji tuto službu už ne

      • Naopak, konkretne v Ceske Lipe je DPD dlouhodobe nejhorsi spedice (coz je zkusenost i mych znamych). Skoro pokazde mi posunuji dodani zasilky o nekolik dni, pricemz se mi nekolikrat stalo, ze udajne ridic ucinil opakovany pokus o dodani a nakonec zasilka skoncila v depu – pritom ve skutecnosti pokus o doruceni vubec neprobehl (cely den jsem byl doma), kdyz jsem se konecne dovolal manazerovi depa se stiznosti na kuryra, tak mi sdelil, ze na dotycneho kuryra je tech stiznosti jiz nejakou dobu hodne a bude s nim ukoncen pracovni pomer. Nemyslim si ale, ze tyhle problemy by byly jen o konkretnich lidech, cely ten jejich system neni zrejme nastaven dobre.

        • Čekál jsem na zásilku která by měla doráží 29.12 podle sms, ale 29.12 nedostál jsem ani balík ani žádnou zprávu. V Aplikaci „DPD kurijer“ se zasíka samá každý den mění termín doručení, nejprve na 30.12, ale 30.12 zase se mění až na 03.01.2022..ale co 3.01?? Zase se mění, zatím na 4.01! A zase žádná zpráva ani kontakt!?? Takže skoro týden stále čekáme na zásilku která by měla dorazit ještě před Silvestrem!!! Úplně v pr…

      • Kolik Vám zaplatili ať tu mají jedinou kladnou recenzi? DPD je tragédie a pokud zustane vedení stejné nic se nezmění.

        • Ladislav Puchnar 21.10.2022 v 16:12

          Také nedoporučuji, hlavně ne odesílat něco co se může rozbít i když tam napíšete křehké :) Odesílai jsem medy 2x ,,Perfektně zabaleno a stejně she rozbilo , a byla reklamace zamítnu U obou případů ,, nějaké ty jejich kecy co mají nakopírované ,,,
          Doporučuji zásilkovnu , Odeslali jste tam přes 30 balíčku za 2 měsíce s medy a ani jednou se nic nerozbilo , tam stačí napsat křehké , a ne se obhajovat ze balíček musí vydržet pád 1 metru , tam se aspoň k těm zásilkam chovají ,, DPD nedoporučuji !

        • Ladislav Puchnar 21.10.2022 v 16:10

          Také nedoporučuji, hlavně ne odesílat něco co se může rozbít i když tam napíšete křehké :) Odesílal jsem medy 2x Perfektně zabaleno a stejně by byla reklamace zamítnu U obou případů ,, nějaké ty jejich kecy co mají nakopírované ,,,
          Doporučuji zásilkovnu , Odeslali jste tam přes 30 balíčku odeslali jste tam přes 30 balíčku za 2 měsíce s medy a ani jednou se nic nerozbilo , tam stačí napsat křehké , a ne se obhajovat ze balíček musí vydržet pád 1 metru , tam se aspoň k těm zásilkam chovají ,, DPD nedoporučuji

1 202 203 204

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo