DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

DPD je sice robustní doručovací službou se sítí dep rozesetých po celé ČR. A někde určitě může fungovat rychle a bezchybně.
Ale já mám bohužel opačné zkušenosti.
DPD = drzý, prolhaný dobytek. Zásilka nedoručená (čekal jsem doma) řidič po telefonu tvrdil, že ji chtěl nechat v nějakém květinářství, kde mají úložiště. Volal jsem tam, dle sdělení personálu tam ten den nikdo z DPD nebyl. Na urgenci kurýr reagoval drze že až. Nakonec jsem si zásilku jel sám vyzvednout k odesílateli, kterému ji vrátili. Zákaznická linka – zcela nefunkční.
Tohoto dopravce už nikdy nezvolim.Pan mě volal do práce. Po tom co jsem zjistila , že mám od přepravce sms , tak jsem volala zpět. S tim , že se domluvím na předání. A misto toho na mě pán začal nadávat do telefonu , že mě jako volal a ja mu neberu telefon a co jako se mnou ma dělat. Byl dost nepříjemný .Příště radeji zvolim jinou formu dopravy , kde možná prijde balíček o den dýl , ale aspoň nebudu mit pocit, že je obtěžuji.Pán at si jde sednout raději na pracovní úřad.Tam nenadělá tolika škody .Timto chovanim vám akorát odradí lidi.S pozdravem Jandová
Ve středu jsem obdržel sms, že bohužel z kapacitních důvodů (mimochpdem lež, nemají řidiče) mi nemohou dodat zboží a pokud ho potřebuji ve středu, že si ho mohu vyzvednou na pobočce v HK. Druhý den ve čtvrtek bez jakéhokoli kontaktu. Večer při zadání čísla zásilka na stránkách DPD zjistím, že je balík v Alza boxu v mém městě a tak píšu ve 21hod. večer stížnost, že mi nic nedorazilo a nemám žádný kod atd., bez odezvy, pouze mi volá v pátek ráno v 9hod. paní z firmy, kde jsem si zboží objednal, že jim balík přišel zpět a co se děje … ! Neskutečné jednání a arogance. Nemáte žádné dovolání, omluva žádná a ignoranti budou fungovat dále jako by se nic nestalo !! Smutné na dnešní dobu, tato firma nemá na trhu absolutně budoucnost a nechápu, že po tolika negativech ještě stále funguje !
ABSOLUTNĚ K NIČEMU
Chování k zákazníkům je naprosto katastrofální, dělají si co chtějí, na zákaznickém servisu vám jednoduše zavěsí telefon, aby nemuseli řešit vaši věc. Dobu doručení neustále prodlužují. Přesměrují balík bez jakékoliv informace na jiné výdejní místo. Děs a hrůza, nikdy víc!
Absolutně nekompetentní firma k doručování čehokoliv. To už se spíš dřív dočkáte smrti, než Vašeho balíku. Zaměstnanci ani nemají možnost předat kontakt na depo. Ani na řidiče, který zásilky veze do výdejního místa. Nevědí ani kde Váš balík je a to ho mají už 4. den ve „svých“ rukou. Nepíšu to jen kvůli jedné špatné zkušenosti. Přece jen chápu, že tam pracují taky „jen“ lidé. Ale jejich přístup? Jednají s vámi jako kdyby jste měli na čele vytetovanou jitrnici. Fuj, banda. Nikdy víc. Zlatá ČP.
Nejhorší přepravní služba
Do firmy se nedovolate jenom automat.
Už 2 dní čekám na dodání komponentů do výroby.
Aby toho nebylo málo tak řidič vyházel celé auto do zásilkový
20 km od Jiním směrem než je místo Doručení..
Katastrofální jednání…
Na ppl, DHL a jiné přepravní služby nemáte a měli by jste se zamyslet nad tím jak zajistit
💯% spokojenost zákazníka.
Nemají
Najhorší dopravca v ČR, nikdy nedoručí balík v daný deň, len sa omluvia a príde to až ďalší deň, ale ak nybda mi chcelo trepať 50 km do Prahy, tak si poň môžem skočiť,čo na tom, že som dala viac než 100 kč za dopravu.
Naozaj už nikdy.
Jednoznačně nejhorší zkušenost s dopravní společnosti. Před týdnem mi zásilka dorazila do dpd boxu, přišel mi e-mail a sms s odkazem na zaplacení (nevím kdo to vymyslel když například u alzaboxu můžete zasilku vklidu zaplatit přímo u boxu) odkaz který přišel samozřejmě nefungoval, telefonická podpora nefungovala a podpora skrz formulář se obtezovala napsat pouze že když zasilku on-line nezaplatim tak si ji nevyzvednu.(rád bych zasilku zaplatil to by ale odkaz musel nejdříve fungovat) Na další dotazy se už odepsat neobtěžovaly. V týdnu jsem několikrát zavolal na podporu vždy mi bylo řečeno ze mi okamžitě pošlou nový odkaz na zaplacení( samozřejmě žádný odkaz nepřišel) Po všech pokusech se k balíčku dostat a marných slibech že někdo něco vyřeší mi dnes přišel e-mail a sms ze zasilku vrací odesilately protože nebyla vyzvednuta. ( hlavně ze toto oznámení prijde ale aby přišel funkční kód k vyzvednuti to ne) Balíček jsem nutně potřeboval mít již v pondělí a dnes v pátek je jeho doručení ke mě stále v nedohlednu. Použití služby DPD určitě nikomu nedoporučuji, pro mne to bylo určitě naposled. Kdyby šlo dát nižší hodnocení než 1 hvězda určitě bych ho využil.