DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Dusan tomasek 7.7.2023 v 8:33

    Absolutne hloupa firma, ktera kasle na zakaznika. Tyden mi dorucuji balik, tyden, je to normalni??? Vzdy nejake vyhovorky. DPD NIKDY VIC!

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Absolutne na huby – nikdy vic DPD ! NIKDY!
    Urgentni balik neradno dorucovat s DPD, to je vhodne akurat tak na SMETI!

    Klady: NIC NIC NIC
    Zápory: VSECHO! NEDORUCENY BALIK! NAFETOVANY KURYR!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Milan Hornát 4.7.2023 v 10:51

    Naprostá katastrofa, nejhorší dopravce všech dob, zazdili mi během jednoho týdne tri velice cenné baliky odeslané do zahraničí. Jeden německý balík nejsou opakovaně schopní doručit, o balíku do Francie mi lhali, že už už už se doručuje, a balík do Holandska se velmi obávám, že dopadne stejně. Ti bez prominutí arogantní neschopní idioti nemají ponětí, jak dalekosáhlou škodu přesahující finanční rámec mi způsobili. Chyby děláme všichni, ale záleží na tom, jak se k nim kdo staví. P****** to, a je tu ještě fakt, že mám díky nim nervy v p***** a škody, které nepůjdou vyčíslit. A v dnešní době se ani nedovolate, spravedlnosti.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    V den doručení jsem čekal na balík, kdy nikdo nezazvonil ani nezavolal. V uvedenou hodinu (na kterou si DPD potrpí) zaslanou do mailu ani za celý den mi balík nikdo nedovezl. Pak mi přišel mail s tím, že si mám balík vyzvednout na nějaké adrese.
    NESPOLEHLIVÝ DOPRAVCE NEBO TA OSOBA DORUČOVATELE.
    Takže DPD nedoporučuji, jestliže na balík čekáte doma.

    Klady: - vhodné pro lidi co něčekají na balík doma
    Zápory: - nepravdivý zprávu o duručení
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší dopravce všech dob, jen samé problémy

    Klady: Nic
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Jakub Metelka 29.6.2023 v 12:40
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tragická služba, nulová komunikace. Nejsou schopni několik dní doručit zásilku z depa. Infolinka nedostupná, po dlouhé době se ozve protivná ženská která nic neví a nic nezmění. Kontakt na depo neuveden.

    Klady: Nejsou
    Zápory: Nedoručují zásilky, tragická komunikace, nedostupné kontakty na depo.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dobrý den příšerné jednání čekáte celí den na balíček ,a pak vám večer pošlou SMS že balík je na úložně když vám účtují doručení.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nejhorší dopravce !!
    Neobtěžují si volat balíky vezou několik dnů . Nikam se nedovolate . Arogantní přístup na lince. Nikdy víc radši PPL – GLS ale DPD už nikdy víc !!

    Klady: Žádny
    Zápory: Nemají hotovost řidiči Nespolehlivost Arogance Naprosto mimo termín Nevolají
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Naprostá katastrofa. Už nikdy vice. Jsem na dovolené, ale kvůli balíčku, který obsahuje jednu pivonku, čekám už druhý den v Plzni, kde nejsou schopni říci kde balíček je,za dnešní den 3 telefonáty, kde vůbec balíček je, mi před hodinou přišla informace, že je vydejnim místě. Ale zpráva žádná a tak čekám, kdy přijde SMS, že si balíček můžu vyzvednout.

    • No hrůza chtěl přepravce za čekání peníze jinak že to odveze pryč. Nikdy už vic tohle bylo poslední kapka

  10. Dneska v 9;12 jsem obdržela SMS, že si kurýr z Vaší společnosti dneska mezi 12-13 hodinou přijede vyzvednout balíček. Toto odeslání zadala firma,která zboží odeslala.
    Vzhledem k tomu, že jsem na mateřské dovolené a starší syn (3 roky) mi chodí do školky a zrovna dneska jde po o (tedy vyzvedávání mezi 12:00-12.30, podle toho jak rychle se naji, zabalí věci atd. A tento čas je pevně daný – kvůli provozu školky a navíc školka začíná už v 8:00 – nebylo možné vyzvednutí syna posunout).

    Vzhledem k tomu, zs v SMS nebyl žádný telefonní kontakt na ridice (a nedávno v naší lokalitě došlo ke změně kuryra, který vozí balíčky pro Vaši společnost) využila jsem zákaznické linky přes Messenger.

    Hned v úvodu jsem vysvětlila situaci (že v tu dobu vyzvedávám syna ze školky, hodina je pevně daná a nelze s ní hýbat) s tím, že jsem slušně požádala, zda by nebylo možné vyzvednutí balíčku u mě doma o chvilku posunout. Jak jistě chápete syn je velice malý, ridicskym oprávněním nekoresponduji a důvodně jsem se bála, zs bychom se mohli s kurýrem minout.

    No odpovědi od slečny/paní Nely – bylo naprosto arogantní a neprofesionální jednání. S tím, že s časem se opravdu hýbat nedá, že toho mají moc. a ať si zařídím v práci volno/dovolenou.

    No v práci bych si i dovolenou klidně zařídila, bohužel syna ve školce opravdu nechat nemůžu bez dalšího. Zvlášť když ráno nahlasuji (v osm ráno) že jde po o a zpráva s nevhodným doručením mi přišla až v 9:14 (cca).

    Chápu, že slečně/paní Nele je dětská psychika mého syna ukradená. Ale aby mi jako reakci napsala, že to nejde a mám si zařídit v práci volno, je trošku mimo a totálně přes čáru. Zvlášť když syn má zdravotní problémy a opožděný vývoj, kvůli čemuž s ním navštěvuji i uznávanou dětskou psycholožku Mgr. PhDr. Magdalenu Novákovou..
    Chápu, že očekávání, že paní slečna/paní Nela bude vykovat svoji práci a kontaktuje kurýra či se mi aspoň jinak bude snažit pomoci – bylo velice bláhové. Míst toho jsem očividně měla zranit křehkou dětskou psychiku, kdy by mě syn po obědě ve školce očekával a maminka nepřišla. To že by se syn o mě strachoval a nejspíš předpokládal, že se mamince něco stalo – nevadí – hlavně aby slečna/paní Nela nemusela vykonávat svoji práci za kterou dostává výplatu.

    No nicméně po dvou žádostech o telefonní kontakt na kurýra mi jej slečna/paní Nela poskytla. S tím, že není povinnost kurýra mi vyhovět.

    A světe div se! Pan kurýr, který toho má údajně moc (100 stopu) za den, po vysvětlení situace(že jdu v té době pro syna) neměl nejmenší problém a ochotně jsme se domluvila na konkrétní čas.s tím, že má dneska pohodu a vůbec se tím nemám stresovat, že případně chvilku před barákem počká☺️ tím bych naopak chtěla vyzdvihnout skvělé profesionální a lidské chování pana kurýra🙏Z jeho strany skvělé jednání, ochota a lidskost. Z jeho strany vše naprosto v pořádku.
    Škoda, že takto svoji práci nedělá i slečna/paní Nela. Chování mezi slečnou/paní Nelou a kurýrem bylo jako dudy a nebe.
    I přesto mi následně paní Nela v 9:30 poskytla telefonní kontakt na kurýra. Už v 9:44 se Jiří Vala rozlezelo v hlavě a sdělila mi, že kontakt na ridice neposkytujete. Že většina problémů se dá vyřešit přes zákaznickou linku. Promiňte, ale kdybych se nechutí v pracovní době slečnou/paní Nelou nechala odbít,musela bych tady pak s celkem těžkým balíčkem a 2 dětmi obíhat město, zda se zásilka vejde doo výdejního depa či nikoliv. Myslím, že slečně/paní Nele by měl někdo vysvětlit podstatu její práce, základy slušného chováni a alespoň náznak profesionality. Protože sdělit mi že problémy se dají řešit přes zákaznickou linku v mém případě určitě nebyla pravda. Neboť mě přes zakaznickou linku sdělila, že změna zařídit nelze.

    Nehledě na to, že očividně slečna/paní porušuje právní/interní předpisy. Na jednu stranu mi dá kontakt na kurýra, po 10 minutách mi napíše, že mi jej dat nemuze (interní předpis) a když pro účely stížnosti chci její pracovní číslo (označení) vzápětí mi sdělí, ze to mi dát nemůže – protože interní předpis.

    Když ji požádám o sdělení tohoto interního předpisu – žádná reakce. Stejně jako u ostatních odpovědi (ty si zřejmě mám rovněž vycucat z křišťálové koule).

    Závěrem myslím, že slečna/paní Nela není člověk na svém místě. Tak arogantní a neprofesionální jednání (kdy jednou předpis porušit může, podruhé ne), absolutní neochota vyhovět (abych si zaridila volno v práci…jasně psychika 3leteho syna a pevne daný čas vyzvedávání ve školce), hlavně, že má pak tu drzost mi napsat, že většina problémů se dá vyřešit přes zákaznickou linku. No pokud je vyřizuje slečna/paní Nela – pak se rozhodne tedy vyresit nedají. Jestli jen všem říká, NE!

    Ráda bych Vás požádala o písemné vyjádření, jak dopadla moje stížnost (scany zpráv slečny/paní Nely zasílám v příloze).

    A zaverem mi dovolte maličkost, pokud toto neprofesionální a arogantní jednání a neplnění pracovních povinností v pracovní době (ulehčování si práce, tak aby nejlépe nemusela dělat vůbec nic) slečně/paní Nele projde a pak bych se ráda ucházela o pracovní pozici na zákaznické lince u Vás. Protože chodit do práce, kde být na lidi jen hnusná, neprofesionální a neplnit svoje povinnosti – to je práce snu

1 27 28 29 30 31 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo