DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Vyjadřuji silnou nespokojenost s DPD.
Měli dnes doručit balík, ráno k tomu přišla SMS. Nic doručeno nebylo, žádný kontakt, ale v jejich systému se objevilo, že „zásilku se nepodařilo doručit“ – ono by se podařilo, kdyby se o to někdo snažil. Silně to připomíná prakticky některých doručovatelů České pošty …
Při pokusu volat jste spojení s virtuální operátorkou, s kterou si hezky popovídáte, její poslední sdělení je, že vás spojí s operátorem a hovor spadne.
Takže děkuji, jste úžasná firma. Dávám Alze podnět na přehodnocení spolupráce s Vámi, jistě nejsem jediný takto „spokojený“ zákazník
Balík mi byl doručen do boxu, odesílatel mě o tom informoval. DPD ale neposlalo ani mail ani notifikaci, bez PIN jsem nemohla vyzvednout. Infolinka funguje pouze tak, že vás přesměrují na web. Jejich chatbot neumí vyřešit problém a když chcete odeslat požadavek jeho reálným kolegům tak se zasekne.
Psala jsem tedy mail a bylo mi tvrzeno, že jim notifikace odešla na mail a měla jsem se podívat do spamu.
Od odesílatele si nechávám posílat často, takže přijde vždy SMS i mail. Tentokrát nic. Mailů jsme si vyměnili několik a až dnes DPD přiznalo, že měli systémovou chybu a notifikace neodešly.
Hm hezké, ale strávila jsem nad tím hodinu času a balík nemám. Nulová snaha to jakkoliv řešit, omluvy jsem se dočkala až na konci, otřesná společnost. Už přes ně neobjednám pokud bude eshop nabízet jiného dopravce.
Dnes mi řidič vezl zásilku (13845102748814) do Světlé nad Sázavou – cca okolo 12h, sám se nabídl, že těžký balík odveze až k autu na parkoviště, kde pracuji, přenesl až do auta – skvělé služby a ochota, co se již téměř nevidí v tom dnešním spěchu, velice děkuji a pochvalu by si zasloužil
Ahoj,
DPD za mne děs běs, zásilku poslanou do Polska klient nedostal a DPD nechce nic řešit, že prý Zásilku doručili a po mně ještě vyžaduje čestné prohlášení od klienta, že nic nedostal!!! Sami nejsou schopni doložit , komu kurýr balík vůbec předal a kdy !!! AS Přerov
Společnost DPD přebírá kvalitu ČP se vším všudy. Nepružná, pořádně se nedovoláte na linku, mluví na vás AI a nejsou schopni přesunout doručení na jiný čas. Bývaly časy, kdy jezdil závozce dopoledne a tak bylo možné zásilku převzít v zaměstnání. Nyní opakovaně zásilku doručují mezi 15-16 hodinou, kdy už v zaměstnání nemá kdo zásilku převzít. SMS zasílají tak, že v ní není ani číslo na kurýra. Když si zásilku nechám přeposlat domů, tak jezdí dopoledne, max. okolo 13.00….. Od doby, kdy DPD řídí AI a lidé nemusejí přemýšlet, tak to stojí za …… Pokud možno se DPD do budoucna budu muset úplně vyhnout.
Žádné klady tato služba nemá. Dvě zkušenosti s nimi a obě hrozné. Nikdy více.Naprosto zoufalá služba. Čekám na ně v den doručení ráno. Z jejich strany žádná komunikace, nikdo nepřijel. Tak jim volám a prý to nemohli doručit. Tak jsme se domluvili, že to určitě doručí odpoledne. Pak úplné ticho, nikdo nepřijel a operátor pro jistotu už nebral telefon.
Nikdy více.
Jedním slovem katastrofa. Uz 3 dny mi doručují balík,který je bůhvíkde.
V pátek minulý týden poslala tato společnost SMS na vyzvednutí přepravy a balíku, která byla objednána a zaplacena ve čtvrtek. Nakonec bez omluvy přijeli pro balík v pondělí ráno!
Dnes t.j. 30.9.2025 obdobná situace-Zaplaceno, objednáno a nyní bez SMS a žádné reakce na urgující e-maily kdy přijedou pro zásilky.
Je to s DPD hodně špatné! Neobjednávejte už nikdy přes tuto společnost!
DPD nikdy více, za mne nejhorší přepravní společnost na trhu. Zásilku mi nedoručili do výdejního místa, z důvodu, že zásilka byla přesměrována. Problém byl v Tom, že jsem o přesměrování nežádal. Následně jsem v aplikaci zjistil, že zásilku vrací zpět odesilateli.