DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    S tak hrubým, sprostým a lživým jednáním jako od řidiče DPD jsem se ještě nikdy nesetkala.
    Doufám, že bude poučen, důrazně.

    Klady: Vstřícná dispečerka
    Zápory: Chování doručovatele
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Už nikdy víc přes DPD si neobjednam neschopnost lžou člověk který je doma tak řeknou že nikdo doma nebyl nespolehlivý

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší zkušenosti s doručením balíčku hlavně díky sprostému drzému chování řidiče, který i lhal.

    Klady: Absolutní výsměch
    Zápory: Jen zápory! Nechci slyšet o dpd. Ničíte si jako firma pověst díky zaměstnancům.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dne 23.6. jsem vyzvedla balíček za 1028kč.Když jsem odcházela tak zamnou přletěl řidič že se spletl a balíček není můj.Schoda jmen.Pak našel můja já zaplatila kartou 1024kč.
      Volal někam a ta paní slíbila že peníze vrátěj do týdne.Je 3.7. a peníze ještě nedorazily.
      Řidič apsolutně mimo.Ted se nikam nedovoláte a na zákaz.lince balík byl doručen.Ale že jsem zaplatila jeden navíc nikoho nezajímá.
      Čekám na odpověď.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    KATASTROFA, NIC HORSIHO JSEM NEZAZILA,

    Klady: ZADNE
    Zápory: HRUZA
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nikdy jsem si nestěžovala,ale tentokrát musím, řidič DPD mi vezl balíček, čekala jsem doma, prakticky ležící pro bolesti pateře. Řidič byl arogantní až sprostý, lhal, druhý den přijel znovu a stAv se opakoval,dopídila jsem se paní dispečerky a ta mě utvrdila o nesmyslech, kterými mě odbyl řidič (uložení v ALZA BOXU, V ZÁSILKOVNĚ) a zařídila doručení jinou dopravní firmou, další den ráno přijel dopravce a s úsměvem mi předal zásilku.

    Klady: VŮBEC ŽÁDNÉ
    Zápory: OTŘESNÁ ZKUŠENOST
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    NIKDY JSEM SI NESTEZOVALA, ALE TED MUSIM.TO CO JSEM ZAZILA S RIDICEM DPD JE NEPOCHOPITELNE. BYL HRUBY, SPROSTY A LHAL.BALICEK NEDORUCIL S TIM ZE HO ULOZI V ALZA BOXU.TOTO SE NESTALO A SITUACE SE OPAKOVALA I DRUHY DEN. NAKONEC MI POMOHLA PI. DISPECERKA, KTERA ME UTVRDILA, ZE UDAJE RIDICE BYLY NESMYSLNE A BALICEK PREDALA JINE FIRME, KTERA MI HO S USMEVEM DORUCILA.

    Klady: ZADNE
    Zápory: SILENE CHOVANI ZAMESTNANCE DPD
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. JESTE NIKDY JSEM SI NESTEZOVALA, TENTOKRAT MUSIM. CHOVANI RIDICE DPD BYLO AROGANTNI, SPROSTE, UDAVAL LZIVE INFO O ULOZENI BALICKU. BALICEK JSEM OBDRZELA JEN DIKY PI. DISPEČERCE KTERA MI POTVRDILA, ZE UDAJE O ULOZENI BALICKU V ALZA BOXU JSOU NESMYSL A ZARIDILA PREDANI BALICKU JINOU DOPR. FIRMOU.

  8. Se společností DPD mám bohužel špatné zkušenosti.
    Již dvakrát mi poškodili zásilku.
    V prvním případě jsem dopravu objednával sám,když jsem odstupoval od smlouvy. Product dorazil zpět k prodejci poškozený a reklamaci mi neoprávněně opakovaně zamítali. Teprve až poté, kdy jsem celou záležitost začal řešit přes ČOI, mi mimosoudně nabídli 50% plnění. Nabídku jsem akceptoval,protože mi ztráta 7500,- nestála za tahanice po soudech.
    Ve druhém případě je zadavatelem přepravy mall.cz a jedná se o přepravu multifunkčního hrnce
    po záruční opravě. Mall.cz bude jistě díky rámcové smlouvě s DPD úspěšnější, nicméně product do vyřízení reklamace samozřejmě nemohu používat.

  9. DPD mě odstřihla od mých finančních prostředků. Při platbě kartou, se nepodařilo řidici díky špatnému signálu přijmout platbu, tak mě vyzval o znovu přiložení karty. Ve finále jsem musel vše zaplatit keš a oni mi to ještě 3x zablokovali na účtu. Přesně o víkendu a před výplatou jsem byl o 8 000 chudší a musel jsem čekat, až se někdo uráčí s tím něco dělat. Tato transakce měla vliv na celou rodinu. Tímto samozřejmě DPD děkuji.

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilku ze zahraničí mi nedoručili, i když jsem byla doma. O jejím uložení mi nedali zprávu a po 7 dnech ji vrátili zpět odesílateli. A jejich reakce? Odesílatel neudal telefon, takže mám smůlu.

    Zápory: Bez udaného telefonu se příjemce o zásilce vůbec nedozví. A co třeba oznámení do poštovní schránky?
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 29 30 31 32 33 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo