DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

S tak hrubým, sprostým a lživým jednáním jako od řidiče DPD jsem se ještě nikdy nesetkala.
Doufám, že bude poučen, důrazně.
Už nikdy víc přes DPD si neobjednam neschopnost lžou člověk který je doma tak řeknou že nikdo doma nebyl nespolehlivý
Nejhorší zkušenosti s doručením balíčku hlavně díky sprostému drzému chování řidiče, který i lhal.
Dne 23.6. jsem vyzvedla balíček za 1028kč.Když jsem odcházela tak zamnou přletěl řidič že se spletl a balíček není můj.Schoda jmen.Pak našel můja já zaplatila kartou 1024kč.
Volal někam a ta paní slíbila že peníze vrátěj do týdne.Je 3.7. a peníze ještě nedorazily.
Řidič apsolutně mimo.Ted se nikam nedovoláte a na zákaz.lince balík byl doručen.Ale že jsem zaplatila jeden navíc nikoho nezajímá.
Čekám na odpověď.
KATASTROFA, NIC HORSIHO JSEM NEZAZILA,
Nikdy jsem si nestěžovala,ale tentokrát musím, řidič DPD mi vezl balíček, čekala jsem doma, prakticky ležící pro bolesti pateře. Řidič byl arogantní až sprostý, lhal, druhý den přijel znovu a stAv se opakoval,dopídila jsem se paní dispečerky a ta mě utvrdila o nesmyslech, kterými mě odbyl řidič (uložení v ALZA BOXU, V ZÁSILKOVNĚ) a zařídila doručení jinou dopravní firmou, další den ráno přijel dopravce a s úsměvem mi předal zásilku.
NIKDY JSEM SI NESTEZOVALA, ALE TED MUSIM.TO CO JSEM ZAZILA S RIDICEM DPD JE NEPOCHOPITELNE. BYL HRUBY, SPROSTY A LHAL.BALICEK NEDORUCIL S TIM ZE HO ULOZI V ALZA BOXU.TOTO SE NESTALO A SITUACE SE OPAKOVALA I DRUHY DEN. NAKONEC MI POMOHLA PI. DISPECERKA, KTERA ME UTVRDILA, ZE UDAJE RIDICE BYLY NESMYSLNE A BALICEK PREDALA JINE FIRME, KTERA MI HO S USMEVEM DORUCILA.
JESTE NIKDY JSEM SI NESTEZOVALA, TENTOKRAT MUSIM. CHOVANI RIDICE DPD BYLO AROGANTNI, SPROSTE, UDAVAL LZIVE INFO O ULOZENI BALICKU. BALICEK JSEM OBDRZELA JEN DIKY PI. DISPEČERCE KTERA MI POTVRDILA, ZE UDAJE O ULOZENI BALICKU V ALZA BOXU JSOU NESMYSL A ZARIDILA PREDANI BALICKU JINOU DOPR. FIRMOU.
Se společností DPD mám bohužel špatné zkušenosti.
Již dvakrát mi poškodili zásilku.
V prvním případě jsem dopravu objednával sám,když jsem odstupoval od smlouvy. Product dorazil zpět k prodejci poškozený a reklamaci mi neoprávněně opakovaně zamítali. Teprve až poté, kdy jsem celou záležitost začal řešit přes ČOI, mi mimosoudně nabídli 50% plnění. Nabídku jsem akceptoval,protože mi ztráta 7500,- nestála za tahanice po soudech.
Ve druhém případě je zadavatelem přepravy mall.cz a jedná se o přepravu multifunkčního hrnce
po záruční opravě. Mall.cz bude jistě díky rámcové smlouvě s DPD úspěšnější, nicméně product do vyřízení reklamace samozřejmě nemohu používat.
DPD mě odstřihla od mých finančních prostředků. Při platbě kartou, se nepodařilo řidici díky špatnému signálu přijmout platbu, tak mě vyzval o znovu přiložení karty. Ve finále jsem musel vše zaplatit keš a oni mi to ještě 3x zablokovali na účtu. Přesně o víkendu a před výplatou jsem byl o 8 000 chudší a musel jsem čekat, až se někdo uráčí s tím něco dělat. Tato transakce měla vliv na celou rodinu. Tímto samozřejmě DPD děkuji.
Zásilku ze zahraničí mi nedoručili, i když jsem byla doma. O jejím uložení mi nedali zprávu a po 7 dnech ji vrátili zpět odesílateli. A jejich reakce? Odesílatel neudal telefon, takže mám smůlu.