DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Spolehlivý mezinárodní dopravce, který se neumí postarat ani o vnitrostátní balíky. Od úterka jste mi doručovali balík. Měli jste mi ho poslat so alzaboxu, doručovali jste na mou adresu. Nevadí, lépe pro mě. Ale to, že mi příjde mail o doručení zásilky a zásilka nikde je bezva (y)
    Ve středu jsem volal na tu vaši slavnou infolinku a bylo mi řečeno, že jsem nebyl doma a mám tam z nepochopitelného důvodu jiné číslo (možná chyba eshopu budiž). Operátorka si zapsala správné číslo s tím, že mi ho budou doručovat zítra. Ok.
    Ve čtvetek podle webu jsem opět nebyl zastižen. Kurýr nezvonil, na správné číslo nevolal, mail pro jistotu nepřišel žádný, smska taky žádná. Opět voláno na infolinku a tam mi bylo sděleno, že číslo nesouhlasí. Pak se podívala více a vlastně souhlasí ale proč kurýr opět volal na to špatné číslo nikdo neví. Neměl jsem na bandu amatérů nervy, chtěl jsem balík poslat do alzaboxu, kde mi ho správně měli poslat. Nejde to, kurýr u mě už 2x byl. Tak buď mi to pošlou znova na adresu, nebo si mám dojet do depa 50km od bydliště. Ok, zasláno znova na adresu, dnes balík doručen s tím, že mě kurýrka seřvala za to, že mi nefunguje zvonek. Možná by to chtělo vystrčila prdel z vozidla a správně se dovolat. O hodinu později se dozvonila Česká pošta a vše proběhlo bez problému. Doteď mi nikdo neodpověděl na mail. Banda amatérů!

    Klady: Cena
    Zápory: Vše. Od tvrzení doručení balíku, po odeslaní ne do alzaboxu ale na adresu, po špatný telefon 2x volaný i po upozornění, nezazvonění na zvonek, arogantní chování operátorky i kurýrky a depo 50km od Opavy.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Dagmar Zlatušková 18.5.2023 v 17:50

    Dne 10.5.2023 předal kurýr balík na mé jméno třetí osobě, bez toho, že by k tomu měl můj souhlas!!!A to jak písemný, telefonický, či chtěl nějaký ověřovací kód. Vzniklou škodu ,která mi tím byla prokazatelně způsobena společnost neřeší, respektive řeší „po svém“ .Když pominu, že balík mohl mít „citlivý obsah“, nechápu jak jej bez mého souhlasu ,či předchozí domluvy mohl kurýr předat!!!!

  3. Moje zásilka nebyla doručena na místo určeni.
    Mýsto toho přišla zpráva že moje zásilka je v depu a to už po několikáte.

  4. Reply
    Věra Čermáková 17.5.2023 v 12:00

    Neustále problémy. Opožděné zásilky. Zásilky chodí až čtvrtý den od podání. Naprostá nespokojenost!!!

  5. Doručen mail, že bude balík doručen 16.5. a nic doručovat nebudou, prý nestihli přeložit. Tak zítra. Jsou to kytky tak, jak asi budou vypadat. Paní na lince je to jedno, ať prý klidně napíšu recenzi. Nejhorší dopravní společnost.

  6. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nechápem ako je možné napísať email, že zásielka bude doručená medzi 12:00 a 13:00 o 15:30. Dalšia vec ktorú nechápem je, že ma nikto nekontaktoval telefonicky pred doručením a napísať že som bol nezastihnuteľný. To je drzosť a neserióznosť vašej doručovacej spoločnosti. Vaše dobré meno budem šíriť ďalej

    Klady: Nič
    Zápory: Žiadna telefonická komunikácia, nedodržaný termín doručenia klamstvá v sledovaní zásoelky.
    Přínosný(2) Nepomohl(1)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    DPD je nejhorší dopravní společnost a ještě horší než česká pošta ,to už je co říct .Dopravovali mi od středy důležitou věc kterou jsem potřeboval na víkend .Když jsem se v pátek pídil kde je problém ,zjistil jsem,že nějaký zaměstnanec to omylem posla na opačnou stranu republiky ,takže mi bylo jen řečeno ,že mi to budou asi dopravovat v pondělí ,bez omluvy a s aroganci.Nikdy víc DPD společnosti .

    Klady: Nakonec balík dopraví
    Zápory: Delší doprava jak od české pošty .Arogantní jednání se zákazníky . Nejhorší dopravce v České republice .
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Jako silně nespokojen!jeden den email druhý den email i s časem doručení a nakonenec nepřijedou!a v jejich aplikaci na sledování zásilek se dozvím že adresát změnil termín dodání!kurva nic jsem neměnil!jak mám zakáznikovi který čekal na danou věc vysvětlit že se někomu už v pátek nechtělo dělat!hlavně že jsem ho ujištoval že mi psali že to dnes dovezou!takovou firmu zavřít!nikdy více !a to ani nevím jestli to v pondělí dovezou!děs a hrůza!

  9. Dpd Milovice, pan řidič moc ochotný a moc mu děkuji za doručení zásilky

    • Nejhorší dopravní společnost!!!!
      Raději už i ta pošta .
      Objednán svoz balíku v pondělí 3 dny se nikdo neukázal. Po té radějiDPD SLUZBU SAM STORNOVAL.
      HRUZA

  10. Řidič přijel zvonil 5x za sebou, člověk se nestihl ani obléci a obout a on zvoní dál a dál i přes to že byl upozorněn, že se musím obout.
    Dorazím dolů a slyším jen křik :„ To snad není možný, si myslíte že mám čas čekat 5 minut než nějakej fracek přijde pro balík?”
    Balík nebyl pro mě, já bych si totiž ani balík přepravit firmou DPD nenechala.

1 32 33 34 35 36 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo