DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Už nikdy více
Včera 9.5. mi měl být doručen již zaplacený balík – psí granule. Celý den jsem byl doma a čekal jsem na doručení zásilky, bylo mi divné už to, že mi nepřišla SMS s časem doručení. Místo toho , po tom co nikdo nepřijel, jsem se z aplikace DPD dozvěděl, že jsem zásilku odmítl převzít a byla tedy odeslána zpátky odesílateli. Po dovolání se na DPD linku mi bylo řečeno, že zjistí co se stalo a dají mi vědět- nikdo mi už vědět nedal. Po zavolání odesílateli balíku s vysvětlením co se stalo, mi bylo řečeno, že jsem dnes už 2. člověk, který mu volá se stejným problémem. Toutu „službou“, které si nechá zaplatit nedoručování, už nikdy nic neobjednám a varoval jsem před ní i všechny své známé.
Hrozná domluva řidiči neumí česky a domluva s depem mají vás na háku určitě nedoporučuji
Zdravím.
Nedávno jsem tady tuto společnost chválila,ale to se nyní změnilo. Lidé zde mají pravdu, že jde o nejhorší doručovací společnost. Nevím zda je to tím, že tam pracují dementi a ne lidi. Žádné klady,ale pouze zápory.
Dne 10.5.2023 předal kurýr balík na mé jméno třetí osobě, bez toho, že by k tomu měl můj souhlas!!!A to jak písemný, telefonický, či chtěl nějaký ověřovací kód. Vzniklou hmotnou škodu ,která mi tím byla prokazatelně způsobena společnost neřeší , respektive jí řeší “ po svém“.Když pominu, že balík mohl mít „citlivý obsah“, nechápu jak jej bez mého souhlasu ,či předchozí domluvy mohl kurýr předat!!!!
Oni vedia co robia zle, vedia ze maju najhorsie recenzie, a vedia co robi konkurencia inak a kazda jedna z nich je na tom lepsie. Dajte to telefonne cislo na kuriera uz v emaili, informujte sms-kou s telefonnym cislom na kuriera. Nezijeme v roku 1987 ale 2023. Ked kazda jedna konurencia robi jednu vec inak a lepsie, a ich zakaznici su omnoho spokojnejsi, tak vyzerate jak degradovany trolovia s negativnym IQ ked to nezacnete robit aj vy. Keby sa dalo tak dam minus 100 hviezdiciek.
Dobrý den, chtěla bych poslat velkou pochvalu na pana řidiče Karla Vínu. Měla jsem velkým problém se zásilkou a ve svém volném čase po práci mi volal a snažil se problém vyřešit. Bohužel se k vám nedá pořádně dovolat a myslím, že to spojení s vámi pořádně nefunguje. On byl moje jediná pomoc a naděje.. Se vším mi pomohl a daná situace se vyřešila, dle rady pana Karla. Včera u mne byl pro balíček a opět skvělý přístup, milé jednání. Takovéto řidiče bych chtěla potkávat častěji a od všech kurýrních služeb. Je to důvod, proč budu dále volit pouze vás a už ne ppl. Děkuji moc a snad se pochvala dostane kam má a pán bude pochválen.
Dobrý den, chtěla bych poslat velkou pochvalu na pana řidiče Karla Vínu. Měla jsem velkým problém se zásilkou a ve svém volném čase po práci mi volal a snažil se problém vyřešit. Bohužel se k vám nedá pořádně dovolat a myslím, že to spojení s vámi pořádně nefunguje. On byl moje jediná pomoc a naděje.. Se vším mi pomohl a daná situace se vyřešila, dle rady pana Karla. Včera u mne byl pro balíček a opět skvělý přístup, milé jednání. Takovéto řidiče bych chtěla potkávat častěji a od všech kurýrních služeb. Je to důvod, proč budu dále volit pouze vás a už ne ppl. Děkuji moc a snad se pochvala dostane kam má a pán bude pochválen. Hezký den Stočesová
Snad nejhorší dopravní společnost. Nejsou schopni zavolat, že balík nemohou doručit, když vám před tím pošlou, že budou ten den doručovat. Už 6 dní z nich vymáhám balík a když vím, že už si na dané adrese nemohu balík vyzvednout a nebudu tam,tak i přes to, že bylo s dispečinkem domluveno přeposlání na jinou adresu,tak i tak mi to poslali na starou,kde už jsem bohužel nemohl být. Zlatá česká pošta.
DPD je nejhorší dopravce který doručuje na území ČR.
Ačkoli v mailu napíšou že balík kurýr vyzvedl a doručí následující den, trvá ještě 2 dny, než se k vám dostane. Nevěřil bych tomu co teď napíšu, ZLATÁ ČESKÁ POŠTA!!!!!!
Předloni jsem si nechal dovézt balík do výdejního místa kde jsem trávil dovolenou, a ještě skoro tři neděle po dovolené jsem balík sháněl a urgoval, než jsem si ho vyzvedl na centrále v Modleticich. Paní v Modleticich byla vždy příjemná a vstřícná, ale ta doba než jsem si mohl zásilku, která byla dávno zaplacená(v tisících korun), byla nervově vypjatá. Dnes řeším ten samý problém. Čekám na zásilku doma a 4 minuty po čase doručení mi přijde e-mail, že zásilka nebyla doručena a byla uložena na zpět na depu vzdáleném 15 km od mého bydliště. Řidič je nejspíš kouzelník že za čtyři minuty ujede s dodávkou 15 km a ještě stihne uložit zásilku a poslat e-mail. S tím jsem se nesetkal ani u tolik kritizované České pošty. DPD si jako dopravce již nikdy nevyberu!!!!!!!!!!!!
Dnes cca v 13:40 přijel kurýr.Absolutně agresivní a cholerický. Od zboží neměl fakturu a nenechal mě ani zboží si pořádně zkontrolovat. K čemu pak to je když nevím jestli jsem dostal vše za co jsem zaplatil. Přepravní společnost, která vezme kde koho. Nechci dále využívat, je mi z toho na blití!!!!!!!