DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Už nikdy více

    Klady: Žádné
    Zápory: Neochota, lhaní
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Včera 9.5. mi měl být doručen již zaplacený balík – psí granule. Celý den jsem byl doma a čekal jsem na doručení zásilky, bylo mi divné už to, že mi nepřišla SMS s časem doručení. Místo toho , po tom co nikdo nepřijel, jsem se z aplikace DPD dozvěděl, že jsem zásilku odmítl převzít a byla tedy odeslána zpátky odesílateli. Po dovolání se na DPD linku mi bylo řečeno, že zjistí co se stalo a dají mi vědět- nikdo mi už vědět nedal. Po zavolání odesílateli balíku s vysvětlením co se stalo, mi bylo řečeno, že jsem dnes už 2. člověk, který mu volá se stejným problémem. Toutu „službou“, které si nechá zaplatit nedoručování, už nikdy nic neobjednám a varoval jsem před ní i všechny své známé.

  3. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Hrozná domluva řidiči neumí česky a domluva s depem mají vás na háku určitě nedoporučuji

    Klady: -paní Bílková na lince se snažila
    Zápory: -řidiči nemluví česky
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • 0.5
      Rychlost doručení
      10
      Jednání se zákazníkem
      10

      Zdravím.
      Nedávno jsem tady tuto společnost chválila,ale to se nyní změnilo. Lidé zde mají pravdu, že jde o nejhorší doručovací společnost. Nevím zda je to tím, že tam pracují dementi a ne lidi. Žádné klady,ale pouze zápory.

      Klady: Žádné.
      Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Reply
      Dagmar Zlatušková 18.5.2023 v 17:46
      0.25
      Rychlost doručení
      10
      Jednání se zákazníkem
      0

      Dne 10.5.2023 předal kurýr balík na mé jméno třetí osobě, bez toho, že by k tomu měl můj souhlas!!!A to jak písemný, telefonický, či chtěl nějaký ověřovací kód. Vzniklou hmotnou škodu ,která mi tím byla prokazatelně způsobena společnost neřeší , respektive jí řeší “ po svém“.Když pominu, že balík mohl mít „citlivý obsah“, nechápu jak jej bez mého souhlasu ,či předchozí domluvy mohl kurýr předat!!!!

      Klady: Firma která nepotřebuje k zasilkám adresu odesílatele, tudíž znemožňuje případnou reklamaci.Dokonce nepotřebuje k předání balíku adresáta,a předá jej v podstatě "komukoliv" .Od škod se distancuje.
      Zápory: Ve firmě si nepředávají ani informace, takže opakovaně dochází k informačnímu klamání spotřebitelů.
      Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Oni vedia co robia zle, vedia ze maju najhorsie recenzie, a vedia co robi konkurencia inak a kazda jedna z nich je na tom lepsie. Dajte to telefonne cislo na kuriera uz v emaili, informujte sms-kou s telefonnym cislom na kuriera. Nezijeme v roku 1987 ale 2023. Ked kazda jedna konurencia robi jednu vec inak a lepsie, a ich zakaznici su omnoho spokojnejsi, tak vyzerate jak degradovany trolovia s negativnym IQ ked to nezacnete robit aj vy. Keby sa dalo tak dam minus 100 hviezdiciek.

  5. 2.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den, chtěla bych poslat velkou pochvalu na pana řidiče Karla Vínu. Měla jsem velkým problém se zásilkou a ve svém volném čase po práci mi volal a snažil se problém vyřešit. Bohužel se k vám nedá pořádně dovolat a myslím, že to spojení s vámi pořádně nefunguje. On byl moje jediná pomoc a naděje.. Se vším mi pomohl a daná situace se vyřešila, dle rady pana Karla. Včera u mne byl pro balíček a opět skvělý přístup, milé jednání. Takovéto řidiče bych chtěla potkávat častěji a od všech kurýrních služeb. Je to důvod, proč budu dále volit pouze vás a už ne ppl. Děkuji moc a snad se pochvala dostane kam má a pán bude pochválen.

    Zápory: Nejde se dovolat. Není možné se spojit s pracovníky.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Dobrý den, chtěla bych poslat velkou pochvalu na pana řidiče Karla Vínu. Měla jsem velkým problém se zásilkou a ve svém volném čase po práci mi volal a snažil se problém vyřešit. Bohužel se k vám nedá pořádně dovolat a myslím, že to spojení s vámi pořádně nefunguje. On byl moje jediná pomoc a naděje.. Se vším mi pomohl a daná situace se vyřešila, dle rady pana Karla. Včera u mne byl pro balíček a opět skvělý přístup, milé jednání. Takovéto řidiče bych chtěla potkávat častěji a od všech kurýrních služeb. Je to důvod, proč budu dále volit pouze vás a už ne ppl. Děkuji moc a snad se pochvala dostane kam má a pán bude pochválen. Hezký den Stočesová

  7. Reply
    Ladislav Ouhrabka 3.5.2023 v 16:13
    0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Snad nejhorší dopravní společnost. Nejsou schopni zavolat, že balík nemohou doručit, když vám před tím pošlou, že budou ten den doručovat. Už 6 dní z nich vymáhám balík a když vím, že už si na dané adrese nemohu balík vyzvednout a nebudu tam,tak i přes to, že bylo s dispečinkem domluveno přeposlání na jinou adresu,tak i tak mi to poslali na starou,kde už jsem bohužel nemohl být. Zlatá česká pošta.

    Klady: Nic
    Zápory: Zmatek na dispečinku
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. DPD je nejhorší dopravce který doručuje na území ČR.
    Ačkoli v mailu napíšou že balík kurýr vyzvedl a doručí následující den, trvá ještě 2 dny, než se k vám dostane. Nevěřil bych tomu co teď napíšu, ZLATÁ ČESKÁ POŠTA!!!!!!

  9. Předloni jsem si nechal dovézt balík do výdejního místa kde jsem trávil dovolenou, a ještě skoro tři neděle po dovolené jsem balík sháněl a urgoval, než jsem si ho vyzvedl na centrále v Modleticich. Paní v Modleticich byla vždy příjemná a vstřícná, ale ta doba než jsem si mohl zásilku, která byla dávno zaplacená(v tisících korun), byla nervově vypjatá. Dnes řeším ten samý problém. Čekám na zásilku doma a 4 minuty po čase doručení mi přijde e-mail, že zásilka nebyla doručena a byla uložena na zpět na depu vzdáleném 15 km od mého bydliště. Řidič je nejspíš kouzelník že za čtyři minuty ujede s dodávkou 15 km a ještě stihne uložit zásilku a poslat e-mail. S tím jsem se nesetkal ani u tolik kritizované České pošty. DPD si jako dopravce již nikdy nevyberu!!!!!!!!!!!!

  10. Reply
    Daniel Michálek 28.4.2023 v 13:59

    Dnes cca v 13:40 přijel kurýr.Absolutně agresivní a cholerický. Od zboží neměl fakturu a nenechal mě ani zboží si pořádně zkontrolovat. K čemu pak to je když nevím jestli jsem dostal vše za co jsem zaplatil. Přepravní společnost, která vezme kde koho. Nechci dále využívat, je mi z toho na blití!!!!!!!

1 33 34 35 36 37 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo