DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Adéla Kropíková 28.4.2023 v 8:37

    Nejhorší zásilková služba!! Po zaplaceném balíku ze zahraničí musím sama pátrat, od 18.4. Si balík přehazují na depu jak horkej brambor, balík nemohl být 2x doručen údajně kvůli špatné adrese – což je vyloučeno, kontaktovala jsem odesílatele, adresa je správná!! Dovolat se tam nedá – je tam jen robot, na emaily odpovídají po několika dnech a to ještě stroze s tím, že balík pod mou adresou nemají (dle trasování je však na depu v Chlumci n. Labem) a nazdar. Po dalších urgencích mi přijde odpověď emailem, že balík budou doručovat mezi 11.54-12.54, v 11.58 mi volá kurýr (nejsem doma, nevěděla jsem předem, že mi bude dnes balík doručen), ráno žádný email ani sms nepřišla s časem doručení, a tak jsem kurýra poprosila, aby mi balík uložil někde poblíž, jelikož jsem na cestě z Německa a doma budu až tak kolem 13.Hod., odpověď byla, že to uložit nelze, že si balík můžu vyzvednout cestou na druhém konci města, po tom co jsem tuto možnost vyloučila už se kurýr neozval a uhrazený balík tedy stále nemám!!! 250 Kč vyšlo poštovné a 10 dní trvá, než ho z depa vůbec doručují a ještě takovýmto způsobem!!! Neskutečná drzost! Nejhorší zkušenost za celá léta. Nikdo není povinnost být celé dny doma – jsem také pracující!! , nechápu, proč balík nelze vyzvednout na nějakém výdejním místě nebo se dohodnout na termínu a času doručení předem!!!!!! Kontaktuji dodavatele, aby zvážil ukončení spolupráce s dpd, protože nikdy nechce pátrat po drahých balících a dožadovat se solidního doručení!!!! Nezasloužíte si ani jednu hvězdičku.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhoší dopravní služba co znám. Když zásilku nepoškodí,tak ji zase nejsou schopni doručit včas. Speciálně slavné depo Přílepy.

    Zápory: jednání hrůzné. Pošlou sms o doručení s časem 8-18 hodin. Zazdí člověka na celý den doma a pak kolem 14 hodiny slavnostně oznámí,že mám smůlu,že zásilka dojede druhý den. Takže musím na ty neschopné lidi čekat doma i druhý den.Speciálně depo Velké Přílepy-není to s nimi první problém.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Lukáš Fořt 26.4.2023 v 16:04

    Zdravím všechny, můžu říct že nejhorší společnost co může být, komunikace s nimi není, máte dopředu zaplacený balík co vám dluží a nejsou schopni dát vám vědět o stavu vaší zásilky, kde je, kam se ztratila, mají zpoždění a tak dál. Žádná komunikace…..

    • 0.5
      Rychlost doručení
      10
      Jednání se zákazníkem
      10

      Komunikace s kurýrem opravdu špatná, diky tomu jsem balík ještě neobdržel a dostanu ho o den později (stížnost na zakaznickou linku) kde mi bylo sděleno že budu vyrozuměn mailem. Proto jsem napsal další stížnost na jejich mail.

      Klady: Žádné
      Zápory: Komunikace a doručení
      Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    NEJHORŠÍ AROGANTNÍ TUPÁ PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST JAKOU JSEM KDY VIDĚL.BALÍK PŘIŠEL AŽ PO TŘECH DNECH ANI JSEM SI TO NEVYZVEDL,JELIKOŽ JSEM ODLÉTAL NATRVALO DO ZAHRANIČÍ.ZLATÁ NAŠE ČESKÁ POŠTA DORUČENÍ HNED RÁNO SKORO VŠE NA ČAS!!!!NIKOMU NEDOPORUČUJI TUTO PSEUDO PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST!!!!!

    Klady: Klady? Ani ty nejmenší!!!!
    Zápory: Úplně všechno!!!
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Tregédi – nechápu jak můžou v konkurenci přežít. Chtěli jsme poslat balík s náhradními díly. Balík objednán a zaplacen 6.4., vyzvednut 11.4. dnes 20.4.2023 se balík vrátil, že je nedostatečně uvedena adresa. Pod samolepkou kde je tento důvod zaškrtnut je nalepen systémový štítek, kde je čitelně uvedena kompletní adresa a název firmy k doručení, včetně kontaktního jména a telefonního čísla. Bylo by to k zasmání, kdyby jsme teď nemuseli ztrácet čas reklamací a řešením nové dopravy. V tomto případě je spolehlivější vzít vlastní auto a těch 80 km zásilku dovézt osobně.
    DPD už nikdy !!!

  6. Reply
    Jana Němcová 20.4.2023 v 11:33
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zdravím.
    S DPD v Ústí nad Labem jsem velmi spokojená.Balíky vždy doručeny v den který si určím a řidič s označením 109 vždy přijede na čas s úsměvem na tváři a s příjemným vystupováním.

    Klady: Doručení včas a v pořádku Příjemné vystupování řidiče Dobrá spolupráce s firmou DPD
    Zápory: Nic
    Přínosný(1) Nepomohl(3)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    DPD je uz skoro horsi nez česká pošta.. U ceske posty si sice zaplatim o nejakou korunu vic a doruci to o den pozdeji, ale aspon DORUCI!! DPD to vrati odesilatelovi s tim, ze je nedostatecne zabalen, nebo pouzito malo kartonu (ikdyz ten karton se neda pouzit .. )

    Klady: vyzvednou u odesilatele
    Zápory: z depa vrati odesilateli.. :D :D nez aby dorucili tam, kam maji a nauctovali si o neco vic za nestandartni zabaleni..
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Daniel Novák 18.4.2023 v 11:11

    ano, jsou horší než ČP – což bych nevěřil. Problém je, když eshop nenabízí jinou možnost doručení…. Na poštu se aspoň (někdy) dovoláte… resp. jste schopen na webu dohledat funkční telefonní číslo…

  9. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dnes opět další otřesná zkušenost. Přesměrovaný balík kurýr na určenou adresu nedovezl, prý to nevidí v systému. Z centrály přislíbeno rychlé vyřešení, po mnoha hodinách ovšem přišla zpráva, že balík je již na zcela jiném výdejním místě, na druhém konci města. Odesílateli, který již situaci začal s ohledem na hodnotu balíku také řešit, pak DPD tvrdilo, že námi zvolené výdejné místo bylo zaplněné. Tuto skutečnost jsme ověřili – na výdejním místě nám bylo sděleno, že mají rozhodně volno. Je tedy jasné, že kurýr se nechtěl dále s balíkem obtěžovat a hodil ho v tu chvíli tam, kde se mu to nejlépe hodilo. Celé jednání nám přijde jako neskutečně drzé, vzhledem k tomu, zvláště, že se jedná o placenou službu. Číslo balíku: 13855039114553

    Klady: na adresu se facto nedoručeno
    Zápory: otřesné, záměrně zkreslené informace
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Selhání DPD :

    Nikdo mi nedal předem vědět ( ani na mail, ani na telefon ), že v konkrétní den a hodinu ( 13.4.2023 v 10:00 ) mi bude zásilka doručena.
    Kurýr, který mě po prvním zavolání ( které možná provedl až těsně před příjezdem na adresu) zrovna nesehnal – se prostě otočil a s balíčkem odjel.
    Když jsem si všiml zmeškaného hovoru, tak jsem mu já sám z vlastní iniciativy volal zpět, ale on se odmítl vrátit nebo mi balíček předat aspoň odpoledne na zpáteční cestě ( tvrdil, že je zrovna v Albrechticích a pokud se vracel do Slezské Ostravy, tak rozhodně projížděl, nebo mohl projíždět, kolem Horní Suché ), ale nechtěl.
    Kurýr mi do telefonu slíbil dovoz balíčku druhý den ( tedy 14.4.2023 ) opět kolem 10:00, ale neudělal to. Dokonce jsem ho na dotyčnou adresu viděl přijet, byl to muž kolem 35 let věku, zavalitý brunet s krátkými vlasy a hustým plnovousem. Přijel v bílé neoznačené dodávce, pak cosi předal staršímu muži v modrých montérkách a odjel, aniž by mi volal a předal moji zásilku.
    Po jeho odjezdu jsem se podíval do systému sledování zásilky ( https://tracking.dpd.de/status/sk_SK/parcel/06505072850228 ) a s údivem jsem zjistil, že zásilka 14.4.2023 vůbec neopustila depo v Ostravě ( a pořád tam byla poznámka „Adresa príjemcu nie je správna“ i když jsem tento nesmysl písemně vyjasňoval na zákaznické lince, tentýž den, ráno v 7:49 ).
    Aby nedošlo k dalším zmatkům, ztrátě nebo vrácení zásilky, poslal jsem známého, aby mi odpoledne zásilku vyzvedl na depu v Ostravě. Což se podařilo.
    Po předání zásilky někdo zpětně editoval historii pohybu zásilky a uložil, že dne 14.4. od 9:09 byla zásilka „na rozvoze“, což nebyla pravda, jak se dalo v průběhu dne několikrát ověřit.
    Ani včasné kontaktování zákaznické linky ( Anna Kočí na info@dpd.cz ) nemělo na následný zmatek a kurýrovo lhaní žádný vliv. Vše dál probíhalo „samospádem“, a dokonce mimo pravidla DPD, jakobych jim vůbec nepsal…

    DPD nikdy více.

    Klady: Dokonce se jim povedlo zásilku neztratit.
    Zápory: Vědomě zaměstnávají kurýry, kteří o tu práci nemají zájem, lžou a falšují záznamy.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
1 34 35 36 37 38 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo