DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Nikdy více si přes Vaši společnost neobjednam. Jste horší než Česká pošta a to je co říct…
Objednala jsem balíček s doručením do Alza boxu. Krmení pro zvířata, které urgentně potřebuji, protože už mi dochází. Objednáno včas u dodavatele. Doručení mělo být na pohodu. Kdyby ovšem nezadal prodávající doručení společnosti DPD !
Balík měl být doručen do Alza boxu, tedy žádné chytání adresáta doma. Může být do boxu doručeno kdykoliv během 24 hodin. Doručení mělo být 13.4.2023. Přišla SMS, že z kapacitních důvodů doručí 14.4.2023. O.K. pohoda. Dnes 14.4.2023 SMS, že nedoručí a ani není sdělen termín jiného doručení. Takže možná v pondělí, možná za týden. A ještě výzva, pokud balík potřebuji, ať si pro to zajedu do Unhoště.
Ano, balík potřebuji. Ne, do Unhoště pro něj nepojedu, protože jedno poštovné už jsem zaplatila u prodejce.
Při doručení zásilky vám přijde sms, že zásilka bude doručena. V den, kdy mi byla tato zpráva doručena, už žádná další zpráva nepřišla, nikdo nepřijel. Další den přišla zpráva, že balíček bude doručen (rozmezí jedné hodiny) mezi 11:55 a 12:55, přestože jsem psala do požadavků doručení po 14h. Na kurýra žádný kontakt nepřišel. Volala jsem proto do depa (číslo jsem musela hledat na internetu). Trvalo poměrně dlouho, než jsem byla přepojena z virtuálního asistenta na skutečného člověka. Tam mně bylo sděleno, že číslo na kurýra mně nadiktovat nemohou, pošlou ho na email. 15 minut poté stále nic nepřišlo. Komplikovanější způsob jsem ještě neviděla. Příště rozhodně volím jinou přepravní společnost.
Při doručení zásilky vám přijde sms, že zásilka bude doručena. V den, kdy mi byla tato zpráva doručena, už žádná další zpráva nepřišla, nikdo nepřijel. Další den přišla zpráva, že balíček bude doručen (rozmezí jedné hodiny) mezi 11:55 a 12:55, přestože jsem psala do požadavků doručení po 14h. Na kurýra žádný kontakt nepřišel. Volala jsem proto do depa (číslo jsem musela hledat na internetu). Trvalo poměrně dlouho, než jsem byla přepojena z virtuálního asistenta na skutečného člověka. Tam mně bylo sděleno, že číslo na kurýra mně nadiktovat nemohou, pošlou ho na email. Je to již 15 minut, číslo nepřišlo. Komplikovanější způsob doručení jsem ještě neviděla. Příště rozhodně volím jinou společnost.
Po minule a této zkušenosti už nikdy DPD Přepravu nejsou schopni doručit na cas
Nás stát se chce rovnat USA ale tam by tito pracovnici s takovým přístupem neuspěli
Po dnešní zkušenosti a přečtení dalších recenzí už nikdy.
Řidič se ani neobtěžuje navštívit bydliště. A to nebydlím na vesnici.
Když bych mohl hodnotit službu DPD tak bych ji hodnotil za pět protože to je katastrofa. Balíky posílají zase na druhou stranu republiky a příjemce nedají ani vědět.
Dnes jsem si opět zjišťoval kdy mi balík doručí. Pan mě informoval o tom že by balík měl být ve 2:00 a nakonec ve 4:00.
Dobrý deň dnes čakám balík je 11.45 volala tri krát prvý telefón počkajte si 10.00 príde e-mail sms kedy mi balík doručia druhý hovor volám 10.37 hovorím potrebujem vedieť kedy príde balík aj ja pracujem a musím ísť do práce počkajte ešte 15 max20 minút nič… tretí hovor slečna alebo pani absolútne nič nevie povedať že pri to zistí a pošle email s informáciami a je to už 43 minút ani obraz ani zvuk katastrofa ak si myslia že ľudia majú čas čakať na email či sms kedy a ako pardon všetcia pracujeme vybavujeme veci tak aspoň informačný email ako a čo platíme si za služby ako pardon katastrofa och DPD sklamanie
Kurýr volal, že mi vezou balík. Ale že musím mít přesně peníze aby mi vydal 2 balíky.
Dost nepříjemný!
Že ho to nezajímá, buď kartou nebo hotovost a přesně. Jinak nic nevyda. Mám dvě děti jedno nemocné a druhé malinké. A on mi řekne že ho nezajímá a ať si to dojdu kam kolik rozmenit!
Po dlouhé době jsem přes vás objednala kuryra !
Šílenost!!!
Nikomu jinému nevadilo že by měl vrátit třeba 100 Kč.
Vážení
Dnes jsem dostal balíček ,který jste mě dovezli kolem 15,55 hod.
Byl jsem přímo šokován jednáním řidiče.
Jsem invalidní důchodce , bydlím v bezbariérovm domě a od branky ke dveřím domu je to asi 5 metrů. požádal jsem vašeho řidiče aby mě balíček odnesl ke dveřím (nemohu nosit nic těžkého )
váha 12,24 kg. Odpověď zněla: Já také ne !!!. Nakonec mě ho přinesl ke dveřím a byl velice nepříjemný.!
Jen jsem Vám to chtěl říci . Já už po této zkušenosti vaší službu nikdy nepoužiju a nebudu nikomu doporučovat.
Osobní kod 9186
S pozdravem
J.Papoušek