DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Nikola Zinkeová 14.4.2023 v 13:14
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nikdy více si přes Vaši společnost neobjednam. Jste horší než Česká pošta a to je co říct…

    Klady: Nízká cena za poslání balíku na který budete čekat týden!! Pokud ho tedy zrovna doručí na spravnou adresu.
    Zápory: Trvá 5 dní doručit balík. I více. Prý nemají kapacity ale mohu si svůj balík vyzvednout na depu, které je 80km. Díky! To jsem si do toho eshopu mohla dojet rovnou a neplatit za balík, který tu není..
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednala jsem balíček s doručením do Alza boxu. Krmení pro zvířata, které urgentně potřebuji, protože už mi dochází. Objednáno včas u dodavatele. Doručení mělo být na pohodu. Kdyby ovšem nezadal prodávající doručení společnosti DPD !
    Balík měl být doručen do Alza boxu, tedy žádné chytání adresáta doma. Může být do boxu doručeno kdykoliv během 24 hodin. Doručení mělo být 13.4.2023. Přišla SMS, že z kapacitních důvodů doručí 14.4.2023. O.K. pohoda. Dnes 14.4.2023 SMS, že nedoručí a ani není sdělen termín jiného doručení. Takže možná v pondělí, možná za týden. A ještě výzva, pokud balík potřebuji, ať si pro to zajedu do Unhoště.
    Ano, balík potřebuji. Ne, do Unhoště pro něj nepojedu, protože jedno poštovné už jsem zaplatila u prodejce.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Při doručení zásilky vám přijde sms, že zásilka bude doručena. V den, kdy mi byla tato zpráva doručena, už žádná další zpráva nepřišla, nikdo nepřijel. Další den přišla zpráva, že balíček bude doručen (rozmezí jedné hodiny) mezi 11:55 a 12:55, přestože jsem psala do požadavků doručení po 14h. Na kurýra žádný kontakt nepřišel. Volala jsem proto do depa (číslo jsem musela hledat na internetu). Trvalo poměrně dlouho, než jsem byla přepojena z virtuálního asistenta na skutečného člověka. Tam mně bylo sděleno, že číslo na kurýra mně nadiktovat nemohou, pošlou ho na email. 15 minut poté stále nic nepřišlo. Komplikovanější způsob jsem ještě neviděla. Příště rozhodně volím jinou přepravní společnost.

  4. Při doručení zásilky vám přijde sms, že zásilka bude doručena. V den, kdy mi byla tato zpráva doručena, už žádná další zpráva nepřišla, nikdo nepřijel. Další den přišla zpráva, že balíček bude doručen (rozmezí jedné hodiny) mezi 11:55 a 12:55, přestože jsem psala do požadavků doručení po 14h. Na kurýra žádný kontakt nepřišel. Volala jsem proto do depa (číslo jsem musela hledat na internetu). Trvalo poměrně dlouho, než jsem byla přepojena z virtuálního asistenta na skutečného člověka. Tam mně bylo sděleno, že číslo na kurýra mně nadiktovat nemohou, pošlou ho na email. Je to již 15 minut, číslo nepřišlo. Komplikovanější způsob doručení jsem ještě neviděla. Příště rozhodně volím jinou společnost.

  5. Reply
    Helena Zieglova 12.4.2023 v 16:44

    Po minule a této zkušenosti už nikdy DPD Přepravu nejsou schopni doručit na cas
    Nás stát se chce rovnat USA ale tam by tito pracovnici s takovým přístupem neuspěli

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Po dnešní zkušenosti a přečtení dalších recenzí už nikdy.
    Řidič se ani neobtěžuje navštívit bydliště. A to nebydlím na vesnici.

    Klady: Nic
    Zápory: Vůbec se neobtěžuje zásilku doručit. Rovnou na výdejní místo.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Reply
    Daniel Holubek 5.4.2023 v 14:26

    Když bych mohl hodnotit službu DPD tak bych ji hodnotil za pět protože to je katastrofa. Balíky posílají zase na druhou stranu republiky a příjemce nedají ani vědět.
    Dnes jsem si opět zjišťoval kdy mi balík doručí. Pan mě informoval o tom že by balík měl být ve 2:00 a nakonec ve 4:00.

  8. Dobrý deň dnes čakám balík je 11.45 volala tri krát prvý telefón počkajte si 10.00 príde e-mail sms kedy mi balík doručia druhý hovor volám 10.37 hovorím potrebujem vedieť kedy príde balík aj ja pracujem a musím ísť do práce počkajte ešte 15 max20 minút nič… tretí hovor slečna alebo pani absolútne nič nevie povedať že pri to zistí a pošle email s informáciami a je to už 43 minút ani obraz ani zvuk katastrofa ak si myslia že ľudia majú čas čakať na email či sms kedy a ako pardon všetcia pracujeme vybavujeme veci tak aspoň informačný email ako a čo platíme si za služby ako pardon katastrofa och DPD sklamanie

  9. 1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    Kurýr volal, že mi vezou balík. Ale že musím mít přesně peníze aby mi vydal 2 balíky.
    Dost nepříjemný!

    Že ho to nezajímá, buď kartou nebo hotovost a přesně. Jinak nic nevyda. Mám dvě děti jedno nemocné a druhé malinké. A on mi řekne že ho nezajímá a ať si to dojdu kam kolik rozmenit!
    Po dlouhé době jsem přes vás objednala kuryra !

    Šílenost!!!
    Nikomu jinému nevadilo že by měl vrátit třeba 100 Kč.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Vážení
    Dnes jsem dostal balíček ,který jste mě dovezli kolem 15,55 hod.
    Byl jsem přímo šokován jednáním řidiče.
    Jsem invalidní důchodce , bydlím v bezbariérovm domě a od branky ke dveřím domu je to asi 5 metrů. požádal jsem vašeho řidiče aby mě balíček odnesl ke dveřím (nemohu nosit nic těžkého )
    váha 12,24 kg. Odpověď zněla: Já také ne !!!. Nakonec mě ho přinesl ke dveřím a byl velice nepříjemný.!
    Jen jsem Vám to chtěl říci . Já už po této zkušenosti vaší službu nikdy nepoužiju a nebudu nikomu doporučovat.

    Osobní kod 9186

    S pozdravem

    J.Papoušek

1 35 36 37 38 39 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo