DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Termín dodání byl mnohém více, něž uvedený na webové stránce při výběru vaše služby (2 prac. dny) – balík TÝDEN ležel na skladě v Polsku! Zaplacený balík nebyl doručen do ruky. Kurýr nechal ten balík na firemním skladě bez potvrzení kódu. Musela jsem hledat svůj baliček u neznámých lidi, kteří nenesou odpovědnost za můj balík. Naštěstí balík jsem našla, a nebyl rozbalený. Takové doručení určitě nemůžu doporučit. Když na balíku je napsáno jméno a příjmení příjemce a tel. číslo, kurýr musí zavolat osobně a to přibližně aspoň za hodinu / 1,5 hodiny (aby zákazník dojel domů)  a předat balík do ruky – tak se to dělá u ostatních: s péčí o zákazníky. Musíte pracovat  nejenom na rychlost , ale i na kvalitu. Tak to funguje správně.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Regina Dedinská 17.3.2023 v 14:25

    Nic horšího než je tento dopravce není DPD je nejhorší z nejhorších !!! Tři dny nebyli schopni dodat zásilku !!! Už niky od toho to dopravce

  3. DPD je snad nejhorší dopravce co znám. Již několikrát jsem jim svěřila doručení balíčků a nejsou schopni doručit v dohodnutý čas na to den. Vždycky nějaké výmluvy proč balík nelze doručit a jsou schopni i lhát že je rozbité auto přitom na mapě bylo vidět ,že se kurýr pohybuje. Neměla jsem jinou možnost dopravního přepravce a schválně jsem dala do boxu, že snad balík doručí včas a opět nic a ještě do sms napíšou ať si ho dojedu vyzvednout pokud ho chci. Nehorázná drzost.

    • Dobrý den, naprosto souhlasím včera mi přišla zpráva že je balíček na cestě ke mě. Mám i fotku a jelikož dovolat se do společnosti nereálné automat na stránkách k ničemu. A dneska už je tam datum že to dodávají dneska tak jsem zvědavá .. nejhorší společnost to už opravdu lepší PPL a Česká pošta vždy je tam kontakt kam se dá dovolat přes DPD už nikdy nic

  4. Reply
    Václav Brož 15.3.2023 v 18:47

    DPD je strašná firma. V pondělí mi přišla SMS, že mi dovezou zboží v úterý mezi 8.00 – 18.00. Dnes je středa a ještě ho nemám. Hlavně, že tam mají napsáno, že řidič mi bude volat. A úplně nejlepší je, že se můžu podívat, kde můj kurýr jezdí. Nikde jsem ho nenašel. Ještě, že jsem to nezaplatil.

  5. 4.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    90

    Velmi vstřícný personál milým vystupováním. Téměř vždy si vybírám tohoto přepravce.

    Klady: Vstřícnost, milé jednání a ochota Rychlost doručení Možnost posunutí termínu dodání
    Přínosný(0) Nepomohl(2)You have already voted this
  6. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    prosím řešte požadavek DPD-REQ-3656297
    tohle je na palici….reším to s vámi 3 tydny!!!…dnes to začlo opět znova…opět volají číslo 704xxxxxx a opět to skončí u mě.tohle je totální amaterismus a pro mě šílený vopruz…prosím o urgent řešení!!!popis viz. minule……Dobry denvasi klienti kteri cekaji na balicek se misto vaseho kuryra dovolaji na moje cislo….Předpokládám ze kuryr si to presmeroval/nebo máte nějakou interní chybu….Volaji cislo704xxxxxx a dovolaji se na602xxxxxxx…Prosim o zjednani okamžite nápravy.. mam tlf zahlceny a je to dost neprijemne a otravne

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 3.25
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    50

    Rozporuplné

    Klady: Vše je o lidech.V úterý mi volal řidič, že za hodinu na mé adrese.. když jsem mu řekla, že v 10hodin jsem ještě v práci,oznámil mi, že jeho pracovní doba končí ve 13hodin...v Praze ?.Neochota,volala jsem na info linku, kde paní chování bylo odporné,vlastně jí to ani nezajímalo.Dnes volal další řidič ohledně zásilky, ochotný a vstřícný...jemu děkuji...pan Sokoličin...za mě ?.... paní na infolince by měla jít pracovat jinam, jelikož to co předvedla, není služba vhodná v přepravní společnosti.
    Zápory: Paní na infolince?
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Ste špatna společnost která zaměstnává trestané stihane osoby a ještě k tomu kradou dudáci lidé kteří používají vaší společnost

    • Dnes doručili balík po 25 dnech, 1hodině volání, několika e-mailech, a hodinách zkoušení sledování a změn doručení na internetu. Doručili ho sice o 6 km vedle než jsem původně chtěl, ale co by člověk nechtěl, že… …naposledy, už nikdy více…

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    DPD nedoporučuji je to katastrofa nekuázněná firma zákazník na posledním míste vše jim je jedno pokud kurír nemá čas a nestíhá nebo se mu to nehodí tak vám vrátí balík na depo! Kde pak příjde zpráva že si ho máte vyzvednout. A aby opětově poslaly tak vás nechají si to jet vyzvednout na vlastní náklady i když platíte za jejich služby! Ještě že jsou lepší doručovací firmy než tato!

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. DPD již nikdy více, neochotný a arogantní kurýr s kterým se nelze dohodnout, na zákaznické lince mi bylo sděleno, že kurýr ma dvě minuty na to balíček předat, takže pokud nejste někde celý den na startu a nečekáte jste bez balíčku.
    Vřele NEDOPORUČUJI!

    • Děs a hrůza. Dnes doručen balík, nábytek. Když jsem viděl nákladový prostor jak bylo vše převrácené a cestou muselo vše lítat, řekl jsem ať pan řidič počká, že se chci přesvědčit zda je vše v pořádku… Prý kdepak, buď to převezmu nebo ne. Tak jsem zkouknul obal kde byl porušený roh. Vše se zdálo být v pořádku… Doma překvapení, jedna deska vejpůl…

      • Uznavam, že občas lidé udělají chybu, ale naprostá neochota domluvy či nějaka vstřícnosti či alternativa prostě vůbec nic, ale prachy by chtěli za tyto nesluzby. . Nikdy více nevolit tohoto dopravce.. . Naprosto nedoporučuji.

1 36 37 38 39 40 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo