DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Totální k*****, nikdy si u nich neobjednávejte přepravu. N**** na DPD!

  2. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Měli mi doručit balík, změnil jsem adresu na výdejní místo, poté přišla SMS, že z kapacitních důvodů balík nedoručí a že si ho můžu vyzvednout v depu a že ho doručí co nejrychleji, to se ale nestalo, balík zůstal v depu a doručení odmítají. Zákaznická podpora otřesná, na nikoho nejde dohledat tel. číslo. Takže balík skončil v depu , které mám 80 km daleko a to byl odeslán 30km vzdáleného města. Naposledy, co jsem využil DPD.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. DPD opět nezklamalo. Žena dovolenou kulí doručení a pánovi se prostě nechtělo, tak si to přesunul na druhy den. Po telefonátu vám arogantní paní sdělí, že jste si změnu provedl sám a že pošle e-mail. Díky to vám pomůže.
    Tahle parodie na dopravu nechápu jak muže ještě fungovat.

  4. Katastrofická dopravní společnost!
    Už si přes ně nikdy nic neobjednám po předchozí zkušenosti.

  5. Reply
    Karel Kosarek 22.2.2023 v 14:04

    Absolutne nedoporucuji jejich sluzbu, kdy si objednate zabezpecebou prepravu od prodavajiciho. V systemu maji jasne uvedene, ze podporuji prevod penez do Mbanky, ale realne jim to nefunguje a na arogantni podpore vam suse oznami, ze si mate zridit jinou banku. Navic podpora (a moznost vyzvednout si penize) funguje pouze v casech od 12:00 do 21:00.

  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Jsem spokojena s rychlostí dodání balíčku, k tomu byl velmi příjemný pan řidič

    Klady: Rychlé doručení, příjemné jednání
    Zápory: Trochu porouchaný balíček, ale obsahu se nic nestalo
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  7. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Od DPD už nikdy nic nechci..na jeden balíček jsem čekala týden..když jsem se podívala na sledování,tak byl někde v depu Měnín..teprve po telefonátu na DPD,kde mi řekli,že je problém s místem,kde má být balíček uložený..nechápu jaký..od jiných dopravců nikdy problém s uložením v tomto místě nebyl.. další balíček,co jsem si objednala přes DPD mi dorucili na úplně jinou adresu na druhý konec města..za takovéhle služby opravdu odmítám platit

    Klady: Žádné
    Zápory: Nespolehlivost
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Jste nejhorší firma ? ? ?

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    16.2. přišel email+sms že 17.2. budou doručovat balík. Bez kontaktu na řidiče. Tak člověk doma sedí jako trouba a čeká. Odpoledne už to je divný, tak volám na info linku. Tam mi „velmi milá“ paní oznámí, že budou doručovat až 20.2. S argumenty proč tedy posílají email a sms vám kafemlejnek začne dokola sdělovat – tuto informaci nemám, tuto informaci nemám……..přitom stačí ráno poslat opravnou SMS o zrušení doručení……..hrozný zlatá Balíkovna.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Reply
      Natalie Pecháčová 24.2.2023 v 11:27

      Koukám, že recenze na DPD nic moc ale já DPD musím pochválit, tedy konkrétně kuriera ‼Tomáše Hanilce, trasa 204, Praha‼ Zásilku mi doručuje každý měsíc a vždy načas v zaslaném termínu včetně Vánočních svátků naprosto bez chybně. Když zrovna mám vyple zvonění a nemůže se mi dovolat na telefon, tak napíše sms zprávu s tím, že se snaží doručit zásilku. Vždy zkusí zazvoní na zvonek, což ostatní řídící – kuriery kdo asi trasu 204 zastupoval a od jiných společností nejsou schopné vytáhnout ani pátý z vozů aby laskavě na ten zvonek zazvonili, ba naopak jsou nepříjemné jak to, že už nečekám na ně venku. Od Tomáše zásilka doručena vždy s úsměvem, žádné výčitky i když někdy bohužel musí chvíli na mě počkat než vyběhnou ven, je spolehlivý o 106. Dokonce byla jsem jednou mimo domov a bylo již odjel, volala jsem mu o chvíli později, že do cca 3 min dorazím. I zde byl ochotný své auto otočit a 3 min na mě počkat jen aby zásilku doručil jako vždy spolehlivě a s úsměvem.

      Co chci vzkázat DPD. Díky takovému zaměstnanci jako je pan Tomáš Hanilec nemám k vaší dopravní společnosti žádné výčitky. Jen spokojenost. Buď jsem ve vedení DPD, okamžitě navrhnou panu Hanilcu přidat na platu a ohodnotit ho nějakou prémii.
      A pokud je to s ostatními kuriery tolik špatně, měli by jste je proškolit s orientací na Tomáše a jeho přístup k zákazníků.

      ‼TOMÁŠI VÁM JESTE JEDNOU MOJE VELKÉ DÍKUJI?‼
      S pozdravem Natálie Pecháčová, Praha.

  10. DPD je nejhorší přepravce v Česku. Na vyzvednutí zásilky máte pouze limit 3 minuty!!!
    Dobrý den,

    k Vašemu podnětu týkajícímu se doručování Vaší zásilky číslo 13915064187112 uvádím, že podle kurýrova vyjádření čekal na doručovací adrese od doby telefonátu zhruba 8 minut, přestože na doručení každé jednotlivé zásilky má časový limit tří minut. Následně tedy pokračoval v dalším rozvozu a k zásilce zadal kód pro neúspěšné doručení.

    Vaše zásilka Vám tak bude opětovně doručována dnes v časovém rozmezí, které Vám bude oznámeno.

    Je mně osobně líto možných komplikací spojených s doručováním zásilky, na straně naší společnosti však nenacházím žádné pochybení.

    Děkuji Vám za pochopení.

    S pozdravem

    Ivan Nejedlý

    Customer Service Operator +420 225 373 373

1 37 38 39 40 41 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo