DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Totální k*****, nikdy si u nich neobjednávejte přepravu. N**** na DPD!
Měli mi doručit balík, změnil jsem adresu na výdejní místo, poté přišla SMS, že z kapacitních důvodů balík nedoručí a že si ho můžu vyzvednout v depu a že ho doručí co nejrychleji, to se ale nestalo, balík zůstal v depu a doručení odmítají. Zákaznická podpora otřesná, na nikoho nejde dohledat tel. číslo. Takže balík skončil v depu , které mám 80 km daleko a to byl odeslán 30km vzdáleného města. Naposledy, co jsem využil DPD.
DPD opět nezklamalo. Žena dovolenou kulí doručení a pánovi se prostě nechtělo, tak si to přesunul na druhy den. Po telefonátu vám arogantní paní sdělí, že jste si změnu provedl sám a že pošle e-mail. Díky to vám pomůže.
Tahle parodie na dopravu nechápu jak muže ještě fungovat.
Katastrofická dopravní společnost!
Už si přes ně nikdy nic neobjednám po předchozí zkušenosti.
Absolutne nedoporucuji jejich sluzbu, kdy si objednate zabezpecebou prepravu od prodavajiciho. V systemu maji jasne uvedene, ze podporuji prevod penez do Mbanky, ale realne jim to nefunguje a na arogantni podpore vam suse oznami, ze si mate zridit jinou banku. Navic podpora (a moznost vyzvednout si penize) funguje pouze v casech od 12:00 do 21:00.
Jsem spokojena s rychlostí dodání balíčku, k tomu byl velmi příjemný pan řidič
Od DPD už nikdy nic nechci..na jeden balíček jsem čekala týden..když jsem se podívala na sledování,tak byl někde v depu Měnín..teprve po telefonátu na DPD,kde mi řekli,že je problém s místem,kde má být balíček uložený..nechápu jaký..od jiných dopravců nikdy problém s uložením v tomto místě nebyl.. další balíček,co jsem si objednala přes DPD mi dorucili na úplně jinou adresu na druhý konec města..za takovéhle služby opravdu odmítám platit
Jste nejhorší firma ? ? ?
16.2. přišel email+sms že 17.2. budou doručovat balík. Bez kontaktu na řidiče. Tak člověk doma sedí jako trouba a čeká. Odpoledne už to je divný, tak volám na info linku. Tam mi „velmi milá“ paní oznámí, že budou doručovat až 20.2. S argumenty proč tedy posílají email a sms vám kafemlejnek začne dokola sdělovat – tuto informaci nemám, tuto informaci nemám……..přitom stačí ráno poslat opravnou SMS o zrušení doručení……..hrozný zlatá Balíkovna.
Koukám, že recenze na DPD nic moc ale já DPD musím pochválit, tedy konkrétně kuriera ‼Tomáše Hanilce, trasa 204, Praha‼ Zásilku mi doručuje každý měsíc a vždy načas v zaslaném termínu včetně Vánočních svátků naprosto bez chybně. Když zrovna mám vyple zvonění a nemůže se mi dovolat na telefon, tak napíše sms zprávu s tím, že se snaží doručit zásilku. Vždy zkusí zazvoní na zvonek, což ostatní řídící – kuriery kdo asi trasu 204 zastupoval a od jiných společností nejsou schopné vytáhnout ani pátý z vozů aby laskavě na ten zvonek zazvonili, ba naopak jsou nepříjemné jak to, že už nečekám na ně venku. Od Tomáše zásilka doručena vždy s úsměvem, žádné výčitky i když někdy bohužel musí chvíli na mě počkat než vyběhnou ven, je spolehlivý o 106. Dokonce byla jsem jednou mimo domov a bylo již odjel, volala jsem mu o chvíli později, že do cca 3 min dorazím. I zde byl ochotný své auto otočit a 3 min na mě počkat jen aby zásilku doručil jako vždy spolehlivě a s úsměvem.
Co chci vzkázat DPD. Díky takovému zaměstnanci jako je pan Tomáš Hanilec nemám k vaší dopravní společnosti žádné výčitky. Jen spokojenost. Buď jsem ve vedení DPD, okamžitě navrhnou panu Hanilcu přidat na platu a ohodnotit ho nějakou prémii.
A pokud je to s ostatními kuriery tolik špatně, měli by jste je proškolit s orientací na Tomáše a jeho přístup k zákazníků.
‼TOMÁŠI VÁM JESTE JEDNOU MOJE VELKÉ DÍKUJI?‼
S pozdravem Natálie Pecháčová, Praha.
DPD je nejhorší přepravce v Česku. Na vyzvednutí zásilky máte pouze limit 3 minuty!!!
Dobrý den,
k Vašemu podnětu týkajícímu se doručování Vaší zásilky číslo 13915064187112 uvádím, že podle kurýrova vyjádření čekal na doručovací adrese od doby telefonátu zhruba 8 minut, přestože na doručení každé jednotlivé zásilky má časový limit tří minut. Následně tedy pokračoval v dalším rozvozu a k zásilce zadal kód pro neúspěšné doručení.
Vaše zásilka Vám tak bude opětovně doručována dnes v časovém rozmezí, které Vám bude oznámeno.
Je mně osobně líto možných komplikací spojených s doručováním zásilky, na straně naší společnosti však nenacházím žádné pochybení.
Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem
Ivan Nejedlý
Customer Service Operator +420 225 373 373