DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Naprostý souhlas, dnes nám DPD udělalo naprosto stejnou reakci, ráno přišla sms o doručení, pak už se neozvali a přišel email, že vrací zásilku odesílateli. Už nikdy víc DPD. DPD s takovou brzy zkrachuje

  2. 2
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dnes paní neměla na vrácení peněz.Karta není jediný způsob placení! Nechápu ,že nemá tak za tisíc korun pro začátek,aby měla na vrácení.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den ,bohužel s tímto jednáním jsem se také teď nedávno setkala…prý, že jsem první klient a nemá ještě žádné peníze.

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý den,
    Využívám všechny dopravce a teď jsem po delší době vybral jako dopravce DPD a jsem tak rozzuřený, jak se říká až do běla.Od minulého týdne mě dopravce DPD posílal jak e-mail, tak SMS ráno v den doručení doručení a nic. Čekal jsem každý den a nic až jsem dostal e-mail od odesílatele o vrácení zásilky!!! Prý se mě nemohli dovolat pro špatné tel. číslo, přitom SMS mě každý den ráno poslali, tak hloupou výmluvu jsem dlouho neslyšel navíc by stačilo, když už by to byla pravda napsat to do e-mailu, který mě každý večer posílali. Prostě jsou to šupáci a nikdy už si je jako dopravce nevyberu a vřele to všem doporučuji!!!

    Zápory: Jen zápory!!!
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Nejhorší firma.Řidič projede vaší ulicí aby bylo vidět,že jako u vás byl. Vůbec nezavolá a do aplikace pak napíše,že zásilku nebylo možné doručit a vy přitom sedíte doma. Kdyby se to stalo jednou, ale mě už se to stalo po několikáté. A je vidět,že vedenímu to nevadí, že má nespolehlivé zaměstnance a dělají mu špatnou pověst. Protože jak jsem koukala nejsem jediná kdo má takové špatné zkušenosti.

    • Dnes mi přišel balíček telefonni cislo jenom kratce zazvonilo,musela jsem volat zpátky. Pani v telefonu dosti nepříjemná.Neměla na vrácení peněz.Že není prý povina mít u sebe drobné.Byla hodne neprijemna

  5. Dnes přijel kurýr k domu a jistě že neměl na rozměnění. No tak odjel. Bylo 12:59 a pořád nic! Příště budu objednávat přes jiného dopravce než přes DPD!! Byla to akorát ztráta času! Vůbec ani z daleka nedoporučuji.

  6. DPD „lídr“ v přepravě balíkových zásilek vědomě okrádá zákazníky a to rozdílem poplatku za doručení na adresu a doručením do prašivého babyboxu. Už nikdy více DPD a to podle starého českého přísloví: jenom idiot se spálí dvakrát o stejná kamna.

  7. Absolutně nedoporučuji. Den předem vám přijde zpráva ze na druhý den dopraví balík. Pres den žádná SMS ani upozornění v jakem časovém rozmezí balík doručí … mam doma dvou týdenní miminko které mi plakalo a musela odběhnout od telefonu a samozřejmě nepřijatý hovor kurýr … bylo to 9 minut co jsem mu volala z5 a uz mi to nezvedl …. Psala jsem sms a nic . Nedoporučuji !

  8. Absolutně nespolehlivý dopravce.

    • Dne 15.8.2025 měl „lídr“ v přepravě DPD doručit zásilku na adresu v čase 11.59 – 12.59hod. Ve 12.42hod. mi přišel e-mail, že kurýr zanechal zásilku v babyboxu vzdáleném 10km od místa dodání. Tím mě jako zákazníka okradli o rozdíl v poplatku za doručení na adresu a poplatku za uložení zásilky v babyboxu. Navíc jsem si musel zásilku vyzvednout na vlastní náklady z nějakého prašivého babyboxu. Takže už nikdy více DPD podle starého českého přísloví: že jenom idiot se spálí kvakrát o stejná kamna.

  9. Reply
    Anna Bartošová 11.8.2025 v 11:10

    DPD – nejhorší doručovací firma. Nelze je kontaktovat. Není kontakt na kurýra, jedno telefonní číslo pro celou republiku, které nefunguje. Pouze virtuální asistentka, která je k ničemu a jen vás odpojí. Zákazník jen platí za služby, které vlastně nejsou.

    • Dnes mi přišel balíček telefonni cislo jenom kratce zazvonilo,musela jsem volat zpátky. Pani v telefonu dosti nepříjemná.Neměla na vrácení peněz.Že není prý povina mít u sebe drobné.Byla hodne neprijemna

  10. Reply
    Eva Šimková 7.8.2025 v 12:55
    4.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    100

    Trasa 201-nejlepší☝️☝️☝️☝️☝️ Slečna -velmi příjemné a slušné jednání,rychlost super….100%spokojenost.💌❤️🍀🍀🍀🍀🫂🎲🎲🎲🎲 Určitě finanční ohodnocení 🍾🥂👍🦋❤️.

    Klady: 100%spokojenost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 4 5 6 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo