DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Velka nespokojenost! Aplikace DPD nefunguje, chatbot vam nerozumi a na linku se nedovolate. Chtela jsem si zaplatit prodlouzeni o dva dny pro vyzvednuti balicku, protoze jsem v nemocnici a vubec toho nikoho nezajimalo.
Katastrofa, nikdy více!
Objednal jsem si zboží kde bylo u dopravce doručení do 2 dnů trvalo to celý týden a to jsem měl zboží objednané na dpdshop ale nedoručeno pro nedostupnost volal jsem proto o přesměrování na jiný potvrzeno ale za dva dny přišlo na ten původní asi se probrali tak jsem nevěděl ani kam mám jet když jsem se domluvil s odběrem na jiném místě? No koment.
Balík doručili na výdejní místo 20km vzdialené od požiadavky. Na zákaznickej linke iba automat. Cez Fb stránky mi vysvetlili, že ich to mrzí, ale nič sa s tým nedá robiť. Doručené neskoro a úplne inam.Už nikdy.
Po pravdě a bez emocí se jedná o nejhorší přepravní společnost působící v naší zemi. Možná to není ve všech městech stejné – já hodnotím Brno.
Již poněkolikáté se mi v pozici příjemce zásilky stalo, že velmi očekávaná zásilka mi nebyla doručena. V praxi to totiž funguje tak, že pokud se vám kurýr napoprvé nedovolá (třeba když sedíte na poradě), tak v tu chvíli se již k zásilce nikdy nedostanete! Dovolat zpátky se totiž nedá a kurýr v systému ihned označí zásilku jako „nedoručitelnou z důvodu změny adresy příjemcem“ (což je samozřejmě lež) a zásilku vrátí na depo, které ji obratem druhý den vrátí odesílateli. Technická telefonní podpora DPD je zcela nefunkční (po stisknutí čísla se hovor ukončí – zkoušeno z několika telefonů)..
Od srpna 2022 se bohužel jejich služby ve Zlíně rapidně zhoršily. Netuším, jestli dal výpověď jeden ze dvou schopných (druhý schopný je kurýr Prokop), ale od té doby doručování v našem městě a okolí vedou jako banda neschopných trollů. Balíček mi měli doručovat 29. prosince. Nedoručili. Prý nezastižena. Haha. Když jsem měla balíček s dodáním do práce, kde jsem se poctivě vyskytovala. Nikdo mě neposlal žádné časové rozmezí, natožtak mě nikdo telefonicky nekontaktoval. Prý pokus o doručení byl neúspěšný. Naprosto stejná situace 30. prosince. V tento den jsem i kontaktovala zákaznickou podporu, kde se mi telefon nikdo neobtěžoval zvednout, nicméně e-mail jim byl doručen. Balíčky jsem potřebovala mít do konce roku. A hádejte co? Je 2. ledna, opět se řádně vyskytuji v práci, kde jsem si i nechala balíčky doručit, opět mi nepřišlo žádné rozmezí, nikdo mě nekontaktoval, a datum bylo opět svévolně posunuto. Tuto bandu neschopných individuí NEDOPORUČUJI. Stojíte-li tedy o své zásilky a jsou vám nervy vaše milé. RUCE PRYČ.
Jsem v šoku, tato společnost mi měla dodat balíček do boxu od společnosti Alza a místo doručení mi volá zeznámý člověk, že moji zásilku našel na zemi vedle boxu otevřenou. Po reklamaci u Alzy již druhý den čekám na vyjádření. Tak uvidíme?!
DPD už nikdy.
Jen pro zajímavost. Měl mi být doručen balíček 29.12.2022 v úžasném časovém rozmezí 08:00 – 18:00 hod. To by nebyl nyní zase až takový problém poněvadž jsem na nemocenské.
A teď to vtipné, dovolili si mi napsat LŽIVÝ e-mail že jsem nebyl zastižen doma i když sedím na prdeli celý den kvůli nemoci. Žádný telefonát (jak bývá u opravdových profesionálů zvykem) ani žádný lístek o pokusu doručení ve schránce, jak mi psali v tom LŽIVÉM e-mailu.
Takže suma sumárum opravdoví „profesionálové“.
Pokud možno nechte si balíčky doručovat opravdovou kurýrní službou a ne těmito AMATÉRY.
Nejhorsi dopravce v republice…
Opakovane me vodi za nos a nakonec napise, ze ja sam jsem si zmenil termin doruceneni.
Hnus…
Myslela jsem, že DPD je záruka kvality. Absolutní katastrofa. To, že mi před Vánoci psali, že balíček dodají o den později, přimhouřím oči a pochopím situaci. Kvůli okolnostem jsem si nechala balíček uložit na výdejní místo, kde mají přes svátky zavřeno a v celém tomto týdnu mají otevřeno velice omezeně. Jak já jako pracující člověk můžu od 12 do 16 vyzvedávat balíček? Když se mi příbuzný nabídl, že má čas a balíček mi vyzvedne, odmítli mu můj balíček dát (a to měl s sebou můj OP, nadiktoval jméno, telefonní číslo), protože neměl kód. Jenomže ten kód jsem neměla ani já. Takže by balíček nevydali ani mně. Když jsem následně volala na ústřednu o laskavé vyřízení tohoto problému, nikam jsme se nedobrali. Ani omluvy.
Takže „milé DPD“, pokud neumíš platit za svoje chyby, se mnou jsi skončilo a věřím, že i v okruhu mých přátel i příbuzných, neboť jim pěkně vylíčím celou příhodu.