DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Myslela jsem, že DPD je záruka kvality. Absolutní katastrofa. To, že mi před Vánoci psali, že balíček dodají o den později, přimhouřím oči a pochopím situaci. Kvůli okolnostem jsem si nechala balíček uložit na výdejní místo, kde mají přes svátky zavřeno a v celém tomto týdnu mají otevřeno velice omezeně. Jak já jako pracující člověk můžu od 12 do 16 vyzvedávat balíček? Když se mi příbuzný nabídl, že má čas a balíček mi vyzvedne, odmítli mu můj balíček dát (a to měl s sebou můj OP, nadiktoval jméno, telefonní číslo), protože neměl kód. Jenomže ten kód jsem neměla ani já. Takže by balíček nevydali ani mně. Když jsem následně volala na ústřednu o laskavé vyřízení tohoto problému, nikam jsme se nedobrali. Ani omluvy.
Takže „milé DPD“, pokud neumíš platit za svoje chyby, se mnou jsi skončilo a věřím, že i v okruhu mých přátel i příbuzných, neboť jim pěkně vylíčím celou příhodu.
Doufám, že už nebudu nikdy muset jednat s lidmi na Plzeňským Depu. Chtěla jsem poslat balíček, ale bohužel nemám tiskárnu. Neochotné pracovnice mě poslali pryč ať si to vytisknu, že mi to nepošlou. Ochota úplně nulová.
Nejhorší společnost na doručování.Nejen,že zaplatíte za přepravu u dodavatele,ale ještě zaplatíte za vlastní dopravu ,aby jste si balík vyzvedli úplně někde jinde než kam vám mělo být doručeno.Kdyby doručovali alespoň v místě města do jine zasilkovny ,neřeknu ,ale aby člověk hledal balík po Praze neskutečné.Ani nepošlou přesnou adresu jen potraviny H.A. tak hledej bábo a doteď si pro ten težší balík MHD…DPD neochotný nejhorší nedoporučuji!!!
Teda nechápu tolik negativních reakci, ale Sulice, Popovice a okolí-chodí správně sms, doručují kdy mají a řidiči jsou naprosto úžasní…nikdy nebyl problém..
KATASTROFA 10 dní nejsou schopni dodat zásilku na email neustále od nich chodí at upravím adresu nemám co upravit ,píšou to jen pro to že řidič se neobtěžuje to naložit mám kamaráda u jiné společnosti tak vím jak to tam chodí .Totální arogance zlaté PPL
Objednal jsem si zboží kde bylo u dopravce doručení do 2 dnů trvalo to celý týden a to jsem měl zboží objednané na dpdshop ale nedoručeno pro nedostupnost volal jsem proto o přesměrování na jiný potvrzeno ale za dva dny přišlo na ten původní asi se probrali tak jsem nevěděl ani kam mám jet když jsem se domluvil s odběrem na jiném místě? No koment.
Nejhorší doručovací společnost v Čechách
Nejhorší přepravní společnost. Opakovaně nedoručují balíky i když je služba zaplacena. Balík v lepším případě nechají na nějakém odběrovém místě v tom horším se ani s tím neobtěžují a vy máte prostě smůlu a nedostane se k němu. Pokud vám na něčem objednaném zálěží, tak tuto službu nepoužívejte.
Dobrý den.
Jednání řidiče bylo takové, že včera to nedodal, protože cesta byla „nesjízdná“. V pořádku. Jenom s tím, že auta normálně u nás jezdí i nákladní. Dodávka( byl jsem poučen, že to není auto a vezl 3 tuny) nedorazila. Jsme na Ostravsku. Kupte si jiné dodávky a nebo lepší pneumatiky. Jenom s tím, že mi telefonoval. Žádný telefon nemám v zmeškaných hovorech. Byl jsem doma a čekal. Na dotaz proč nevolal opět anebo nenechává jejich tel. číslo odpověděl, že není telefonní ústředna. Dále jsem včera telefonoval na číslo 225373373 a nikdo s dispečerů po přepojení to nezvedl. Tak jsem poslal sms a opět žádná o reakce, odpověď. Nefungovalo ani ověření číslo balíku a kontrola přes adresu a kontrolní číslo. Jiní přepravci se chovají úplně jinak.
Mělo to přijít už před 3 dny a pořád to ještě nedorazilo. Furt jenom slibují a píšou časy kdy v kolik to přivezou a NIC. Už nikdy si z dpd nic neobjednám. Už mám toho dost. Nedoporučuji.
Tři dny čekáme na balíček, v aplikaci nejprve bylo,že dnes hude doručen, najednou naskocilo,že nemohl být doručen a že někde na depu.Nikdo se neobtezoval nás kontaktovat, na zákaznické lince ti nikdo pro jistotu nezveda, na email také nikdo nereaguje.velka nespokojenost!!
Dobrý den, max.spokojenost. Dnes jsem z časových důvodů poslala SMS o změně termínu. Řidič volala zpět a velmi ochotně se se mnou domluvil na pozdější hodinu. S jinou společností mám opačnou zkkušenost. Palec nahoru! Děkuji.