DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Naprostá tragédie jako vždy.
    Společnost ( řidič ) mění údaje zákazníka o kterých tvrdí, že je změnil zákazník.

  2. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dobrý den.
    Rád bych touto cestou pochválil pana řidiče Matouška/ trasa č.204/,který v naší firmě vyzvedává balíčky.Naprosto profesionální výkon,stále příjemný a pozitivní,namá problém s čímkoliv pomoci.Více takových kurýrů.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Dobrý den, chtěl bych touto cestou pozdravovat pana řidiče, na kterého jsem čekal doma a zároveň jsem si musel vyřídit volno ze služby!…zásilka mi dle sms měla být doručena dnes v čase 11h-13h a NIC? místo toho další sms a to až ve 14:30, že si zásilku mám vyzvednout „někde“ medvidkovkladno.cz…sakra, já si platím za dovoz zásilky a né za to, že si pro ni „někam“ pojedu!!! Takže za mě osobně DPD už fakt ne. Hezky den

  4. Největší tragédi, neumí doručit zásilky.
    Balíček ze zahraničí se správnou adresou i telefonem na štítku (kurýr i volal) vrátili do Polska. Na dotaz proč nám bylo sděleno, že v elektronickém systému je špatně telefonní číslo.
    Další případ byl, že neumí kurýr ve vesnici najít správný dům a i přes navigování vrátil zásilku na depo.
    A poslední případ dnes, kdy ve dvě hodiny přišla SMS, že z kapacitních důvodů nedoručují.
    To už je i ČP lepší

  5. Reply
    Jáchym Udatný 16.12.2022 v 13:30
    0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Servis horší než česká pošta. Na adrese, kam měl být balík doručen, jsem byl v den doručení celý den (to bylo v úterý). Žádný kurýr nezazvonil a žádnou zprávu jsem nedostal. Potom jsem si večer v aplikaci přečetl, že se mě nepodařilo zastihnout, a že byl balík odeslán zpět do depa. Druhý den jsem se rozhodl nechat si to poslat na jednu z jejich „pick up“ výdejen. Další dva dny se nic nedělo a v pátek mi přišla sms, ve které mi sdělovali, že došlo ke komplikacím s přesměrováním zásilky, a že pokud ji chci dnes, ať si zajedu do jejich depa v Michli, jinak že mi ji doručí později. Kdy, to samozřejmě neupřesnili. Při představě, že se za tuhle „službu“ platí, se mi chce smát i brečet. Nikdy více.

    Zápory: Neprofesionalita, nespolehlivost, neschopnost
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Tyjo strašně moc chvalím! Jeden den objednáno, druhý den doručeno.Opakovaně. I teď v předvánočním shonu. SMS s časem doručení hned ráno, 2x volání kuryra a v případě nezastihnuti SMS od kurýra. Jednou jsem nestihla vzít telefon a pánové se za mnou vrátili zpět a ještě byli velice slušní! Moc chválím. Nevím kam tu pochvalu směřovat. Velká spokojenost. Přecházím od Zásilkovny k Vám. Takhle má vypadat správná služba pro lidi❤️

    Klady: Vše super, rychlé a výborná komunikace?
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Myslel jsem, že mám smůlu s DPD, ale tuto smůlu má dle recenzí mnoho jejich zákazníků.
    Balíček nedoručí, napíšou adresát nezastižen. Balíček má být doručen další den, ani se neozvou. Urgence po telefonu k ničemu, na email nereagují. Dodání do ALZA-boxu údajně nelze s ohledem na velikost, i když dle pokynů DPD má balíček ještě rezervu. (Stejný výrobek, ale ALZA do boxu dodá.)
    I Česká pošta je na tom lépe. Ostatní např.: PPL, Zásilkovna fungují spolehlivě.
    Jsem zvědav zda se dočkám do vánoc!!!

  8. Poslední dobrou nejhorší doručování společnost co znám spoleh žádný opravdu katastrofa

  9. 1
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    40

    S firmou DPD jsem měla teď bohužel špatnou zkušenost. Firma obuv CCC je využívá k doručení zboží a zároveň v případě vrácení zboží. Kdybych se měla na ně spoléhat, tak jsem prošvihla termín, ve kterém jsem mohla zboží vrátit. Pokud budu mít možnost, tak tuto firmu nevyužije.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dnešní zážitek s DPD kurýrem: zásilka: 13955058043369, telefonní číslo na kurýra: 704653771. Velké zklamání. Co se stalo: během včerejšího dne jsme z nedostatku času přesměrovali zásilku na jiný den. Řidič nás kontaktoval a řekl, že buď si zakázku přebereme hned teď dnes, nebo ji odešle zpět k odesílateli. Ignoroval informace, že došlo k přesměrování na jiný den. Byl sprostý a drzý. Nerozumíme tomu. DPD je nyní pro nás až úplně poslední volba. Sepsali jsme stížnost na české i zahraniční vedení společnosti.
    Pokračování příběhu: zboží jsme tedy očekávali dnes. Ráno nám v depu po telefonu paní potvrdila, že zásilku vidí v depu na skladu a dnes se bude doručovat, že nám včas přijde SMS. Je jedna hodina a nic, ani žádná SMS. Volám do depa a jiná paní mi řekla, že zásilka byla odmítnuta a že ji posílají zpět. Zeptal jsem se, kdo ji odmítl. Na to mi nedokázala odpovědět. Zásilku se tedy pokusí vrátit a doručit v pondělí. Výsledný pocit? Pravá ruka DPD neví, co dělá levá. Pro klienta pocit zmaru a bezmoci. Promarněná dnešní dovolená.

    Klady: nevím o nich
    Zápory: agresivní kurýr, popsáno v komentáři
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 43 44 45 46 47 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo