DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Naprostá tragédie jako vždy.
Společnost ( řidič ) mění údaje zákazníka o kterých tvrdí, že je změnil zákazník.
Dobrý den.
Rád bych touto cestou pochválil pana řidiče Matouška/ trasa č.204/,který v naší firmě vyzvedává balíčky.Naprosto profesionální výkon,stále příjemný a pozitivní,namá problém s čímkoliv pomoci.Více takových kurýrů.
Dobrý den, chtěl bych touto cestou pozdravovat pana řidiče, na kterého jsem čekal doma a zároveň jsem si musel vyřídit volno ze služby!…zásilka mi dle sms měla být doručena dnes v čase 11h-13h a NIC? místo toho další sms a to až ve 14:30, že si zásilku mám vyzvednout „někde“ medvidkovkladno.cz…sakra, já si platím za dovoz zásilky a né za to, že si pro ni „někam“ pojedu!!! Takže za mě osobně DPD už fakt ne. Hezky den
Největší tragédi, neumí doručit zásilky.
Balíček ze zahraničí se správnou adresou i telefonem na štítku (kurýr i volal) vrátili do Polska. Na dotaz proč nám bylo sděleno, že v elektronickém systému je špatně telefonní číslo.
Další případ byl, že neumí kurýr ve vesnici najít správný dům a i přes navigování vrátil zásilku na depo.
A poslední případ dnes, kdy ve dvě hodiny přišla SMS, že z kapacitních důvodů nedoručují.
To už je i ČP lepší
Servis horší než česká pošta. Na adrese, kam měl být balík doručen, jsem byl v den doručení celý den (to bylo v úterý). Žádný kurýr nezazvonil a žádnou zprávu jsem nedostal. Potom jsem si večer v aplikaci přečetl, že se mě nepodařilo zastihnout, a že byl balík odeslán zpět do depa. Druhý den jsem se rozhodl nechat si to poslat na jednu z jejich „pick up“ výdejen. Další dva dny se nic nedělo a v pátek mi přišla sms, ve které mi sdělovali, že došlo ke komplikacím s přesměrováním zásilky, a že pokud ji chci dnes, ať si zajedu do jejich depa v Michli, jinak že mi ji doručí později. Kdy, to samozřejmě neupřesnili. Při představě, že se za tuhle „službu“ platí, se mi chce smát i brečet. Nikdy více.
Tyjo strašně moc chvalím! Jeden den objednáno, druhý den doručeno.Opakovaně. I teď v předvánočním shonu. SMS s časem doručení hned ráno, 2x volání kuryra a v případě nezastihnuti SMS od kurýra. Jednou jsem nestihla vzít telefon a pánové se za mnou vrátili zpět a ještě byli velice slušní! Moc chválím. Nevím kam tu pochvalu směřovat. Velká spokojenost. Přecházím od Zásilkovny k Vám. Takhle má vypadat správná služba pro lidi❤️
Myslel jsem, že mám smůlu s DPD, ale tuto smůlu má dle recenzí mnoho jejich zákazníků.
Balíček nedoručí, napíšou adresát nezastižen. Balíček má být doručen další den, ani se neozvou. Urgence po telefonu k ničemu, na email nereagují. Dodání do ALZA-boxu údajně nelze s ohledem na velikost, i když dle pokynů DPD má balíček ještě rezervu. (Stejný výrobek, ale ALZA do boxu dodá.)
I Česká pošta je na tom lépe. Ostatní např.: PPL, Zásilkovna fungují spolehlivě.
Jsem zvědav zda se dočkám do vánoc!!!
Poslední dobrou nejhorší doručování společnost co znám spoleh žádný opravdu katastrofa
S firmou DPD jsem měla teď bohužel špatnou zkušenost. Firma obuv CCC je využívá k doručení zboží a zároveň v případě vrácení zboží. Kdybych se měla na ně spoléhat, tak jsem prošvihla termín, ve kterém jsem mohla zboží vrátit. Pokud budu mít možnost, tak tuto firmu nevyužije.
Dnešní zážitek s DPD kurýrem: zásilka: 13955058043369, telefonní číslo na kurýra: 704653771. Velké zklamání. Co se stalo: během včerejšího dne jsme z nedostatku času přesměrovali zásilku na jiný den. Řidič nás kontaktoval a řekl, že buď si zakázku přebereme hned teď dnes, nebo ji odešle zpět k odesílateli. Ignoroval informace, že došlo k přesměrování na jiný den. Byl sprostý a drzý. Nerozumíme tomu. DPD je nyní pro nás až úplně poslední volba. Sepsali jsme stížnost na české i zahraniční vedení společnosti.
Pokračování příběhu: zboží jsme tedy očekávali dnes. Ráno nám v depu po telefonu paní potvrdila, že zásilku vidí v depu na skladu a dnes se bude doručovat, že nám včas přijde SMS. Je jedna hodina a nic, ani žádná SMS. Volám do depa a jiná paní mi řekla, že zásilka byla odmítnuta a že ji posílají zpět. Zeptal jsem se, kdo ji odmítl. Na to mi nedokázala odpovědět. Zásilku se tedy pokusí vrátit a doručit v pondělí. Výsledný pocit? Pravá ruka DPD neví, co dělá levá. Pro klienta pocit zmaru a bezmoci. Promarněná dnešní dovolená.