DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší přepravce, díky jeho vstřícnosti musím být celý den doma? DPD je nejhorší přepravce. Oznámí jen den závozu

    Klady: Bod 0
    Zápory: Mlčí
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. DPD nedoručuje balíčky ze zahraničí, pokud není uvedeno tel. číslo příjemce. Napíšou „Neúplná adresa“ a balíček hodí do skladu a po týdnu ho vrátí odesílateli. Příjemce se o tom vůbec nedoví. Adresa je úplně správná a kompletní. Je to opakovaná zkušenost. Jako příjemce pošty ze zahraničí si nemůžete vybrat, kdo vám balík doručí. Ale této společnosti prosím NIC nepředávat.!!!
    Jednou jsem měl štěstí, že mě o tom informoval odesílatel, tak jsem na obdrženém odkaze doplnil telefon a nic se nedělo, žádné potvrzení že bude dodáno apod. Po třech dnech balíček přišel, ale žijete v nejistotě, jestli už není na cestě zpět odesílateli.

  3. Za mně nejhorší doručovací firma. Jestli někdy doručí včas, dá se to považovat za zázrak. Celé odpoledne čekám doma balík a najednou mi přijde správa, že balík nebyl doručen z důvodu nezastižení a oznámení mi zanechali. To se mi u konkurence ještě nestalo. A na chování řidičů jsem se už před nedávnem taky musela stěžovat. Arogantní, pracující s evidentním odporem.

  4. 2x napíšou že přijedou 2 dny jste doma a nic ,zásilku nedoručí ani se neozvou

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Negativní zkušenost s touto službou. Napíší vám sms, že balík budou doručovat následující den. V ten den nic a v aplikaci na kterou je odkaz v dané sms tam pouze změní datum dodání a nic víc. Kdyby šlo vybrat si jinou přeprávní společnost udělám to.

    Klady: žádné
    Zápory: nespolehlivost žádný kontakt
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nedoporučuji tuto společnost pro její laxní přístup a nespolehlivost. Neprofesionální jednání, téměř neustálé problémy s přebíráním a doručením zásilek. Během dvou měsíců stihl přepravce ztratit dvě zásilky v celkové hodnotě sto ticís kč. Kontakt s operátorem je téměř nemožný, stejně tak s kurýrem.

    Zápory: Nespolehlivost, neprofesionalita, nečestné jednání,
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Nejhorší přepravní společnost, opakované problémy s doručením. Nechápu, že si tuto společnost dodavatelé zboží vyberou, já tuto společnost nikdy nevolím dobrovolně.

  8. Pokud je DPD jedničkou v dopravě,tak pouze od konce.Pokud avizuje doručení,berte si 2-3 dny dovolenou.Komunikace pouze virtuální,kdy zadáváte číslo balíku mnohokrát a pokud už se propracujete ke správné variantě,sdělí vám kdy byl balík převzat do přepravy,nic víc.
    Jiná komunikace neexistuje.Taková služba ani zadarmo.Děkuji a žádné příště.

  9. Totální amatéři a mimoni na trhu s doručováním, to je jediná firma která si doručuje jak a kdy chce ona bez ohledu na zákazníka. To už i ta Česká pošta je v tomto lepší.
    Tito „tydýti „z DPD přijedou k vám domů, samozřejmě ,že vy kvůli jednomu balíku sedíte uplně celý den doma,že??? Ani se neobtěžují zavolat,že balík doručují, což umí PPL i pošta atd , jedinný kdo to neumí je DPD
    A pak si do nějaké svojí aplikace prostě napíší, že balík se nepodařilo doručit a vám to opět nedají vědět….( večer samozřejmě zjistíte že balík nemáte :-D)
    PPL i pošta mi pošle sms , že balík se nepodařilo doruči i skontaktem na kurýra.
    NEDOPORUĆUJI DPD to je totálně neschopná firma na trhu!!!!
    Volte pokud můžete jiného dopravce!

  10. 3.75
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    100

    Velice pozitivně hodnotím servis a osobní přístup kurýra p. Hrdličky společnosti DPD, který velmi ochotně a flexibilně reagoval na požadavky zákazníka.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 44 45 46 47 48 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo