DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Nejhorší přepravce, díky jeho vstřícnosti musím být celý den doma? DPD je nejhorší přepravce. Oznámí jen den závozu
DPD nedoručuje balíčky ze zahraničí, pokud není uvedeno tel. číslo příjemce. Napíšou „Neúplná adresa“ a balíček hodí do skladu a po týdnu ho vrátí odesílateli. Příjemce se o tom vůbec nedoví. Adresa je úplně správná a kompletní. Je to opakovaná zkušenost. Jako příjemce pošty ze zahraničí si nemůžete vybrat, kdo vám balík doručí. Ale této společnosti prosím NIC nepředávat.!!!
Jednou jsem měl štěstí, že mě o tom informoval odesílatel, tak jsem na obdrženém odkaze doplnil telefon a nic se nedělo, žádné potvrzení že bude dodáno apod. Po třech dnech balíček přišel, ale žijete v nejistotě, jestli už není na cestě zpět odesílateli.
Za mně nejhorší doručovací firma. Jestli někdy doručí včas, dá se to považovat za zázrak. Celé odpoledne čekám doma balík a najednou mi přijde správa, že balík nebyl doručen z důvodu nezastižení a oznámení mi zanechali. To se mi u konkurence ještě nestalo. A na chování řidičů jsem se už před nedávnem taky musela stěžovat. Arogantní, pracující s evidentním odporem.
2x napíšou že přijedou 2 dny jste doma a nic ,zásilku nedoručí ani se neozvou
Negativní zkušenost s touto službou. Napíší vám sms, že balík budou doručovat následující den. V ten den nic a v aplikaci na kterou je odkaz v dané sms tam pouze změní datum dodání a nic víc. Kdyby šlo vybrat si jinou přeprávní společnost udělám to.
Nedoporučuji tuto společnost pro její laxní přístup a nespolehlivost. Neprofesionální jednání, téměř neustálé problémy s přebíráním a doručením zásilek. Během dvou měsíců stihl přepravce ztratit dvě zásilky v celkové hodnotě sto ticís kč. Kontakt s operátorem je téměř nemožný, stejně tak s kurýrem.
Nejhorší přepravní společnost, opakované problémy s doručením. Nechápu, že si tuto společnost dodavatelé zboží vyberou, já tuto společnost nikdy nevolím dobrovolně.
Pokud je DPD jedničkou v dopravě,tak pouze od konce.Pokud avizuje doručení,berte si 2-3 dny dovolenou.Komunikace pouze virtuální,kdy zadáváte číslo balíku mnohokrát a pokud už se propracujete ke správné variantě,sdělí vám kdy byl balík převzat do přepravy,nic víc.
Jiná komunikace neexistuje.Taková služba ani zadarmo.Děkuji a žádné příště.
Totální amatéři a mimoni na trhu s doručováním, to je jediná firma která si doručuje jak a kdy chce ona bez ohledu na zákazníka. To už i ta Česká pošta je v tomto lepší.
Tito „tydýti „z DPD přijedou k vám domů, samozřejmě ,že vy kvůli jednomu balíku sedíte uplně celý den doma,že??? Ani se neobtěžují zavolat,že balík doručují, což umí PPL i pošta atd , jedinný kdo to neumí je DPD
A pak si do nějaké svojí aplikace prostě napíší, že balík se nepodařilo doručit a vám to opět nedají vědět….( večer samozřejmě zjistíte že balík nemáte :-D)
PPL i pošta mi pošle sms , že balík se nepodařilo doruči i skontaktem na kurýra.
NEDOPORUĆUJI DPD to je totálně neschopná firma na trhu!!!!
Volte pokud můžete jiného dopravce!
Velice pozitivně hodnotím servis a osobní přístup kurýra p. Hrdličky společnosti DPD, který velmi ochotně a flexibilně reagoval na požadavky zákazníka.