DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Ano souhlasím, bohužel nechala jsem se přesvědčit manželem a využili DPD (jinak PPL a spokojenost) to co mi předvedli vrchol drzosti. 12.12.2022 sms zpráva, že mi bude doručena zásilka 13.12. 2022 a že mi bude upřesněn čas doručení. Do 12:00 nic. Telefonicky jsem se dozvěděla, že z kapacitních důvodu mi balíček doručí zítra. Proč vyřadili z přepravy zrovna můj balíček a né od někoho jiného nebo omluva nic. Je 14:15 a žádná informace.

  2. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Ráno přijde e-mail a SMS: „10:52 – 11:52 doručíme balíček na adresu ….“ takže 10:30 trčím na udané adrese a čekám na doručení. V 12:25 přijde SMS: „Váš balík jsme uložili na výdejním místě, kde si ho během sedmi dní můžete vyzvednout“. Výdejní místo na druhém konci města.
    To zkazí den. Tak volám na infolinku, ale mají stále obsazeno – předpokládám, že linku blokují další „spokojení“ zákazníci. Tak zatnu zuby a holt si dojedu pro balíček na druhý konec města.
    Ale jak si čtu ostatní hodnocení na téhle stránce, tak můžu být ještě vděčný, že to dopadlo takhle dobře.

    Klady: pošlou SMS a e-mail, kdy a kam budou doručovat balíček
    Zápory: Doručí jinam, než uvedli v SMS a e-mailu.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 2.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    40

    Všechno je samozřejmě o lidech , ale příště volim jinou dopravní službu . A už neuvádí ani kontakt na řidiče pro nejsnadnější domluvu . Paní doručovatelka zanechá balicek na nejspíše jí vyhovujicim pointu mimo město . A úplný vrchol byl když pri vyzvednutí nešel obsluze balík vydat . Takže paní mě poslala domu . Kdy jsem ujela zbytečne několik desítek kilometru . Tak jsem zvědavá jak to bude pokračovat , zda tam bude příští dny schopnější obsluha nebo co je za problém .

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. DPD nikdy více. O doručení zásilky se ani nepokusí s odkazem na to, že adresa není kompletní, ptz. tam není telefon na adresáta. Adresát se pak ani nedozví, že jeho zásilka leží v depu a po týdnu jí už nezastihne, ptz. jí odešlou zpět odesílateli.
    Zákazník si zaplatí za službu, kterou však nedostane.
    Bohužel máme tuto zkušenost opakovanou, vyhýbáme se jim, ale odesílatel (e-shop) odeslal přes ně a bylo zaděláno na potíže…
    Nejlepší je vyhnout se jim.

  5. Musím se podělit o zkušenost s doručení Dpd službou. Ne že vám nedají vědět, ale když už jsem se dovolala na jejich linku. Paní byla arogantní a oni nemusí nic a vše byl problém. Uložení zasilky na depu Říčany a ty se po… Nejhorší doručovací služba

  6. Reply
    Dušan Matušek 10.12.2022 v 8:04
    1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dobrý den doručení rychlé,ale nekompletní přítelkyně platila kartou zaplatila za dva balíky přičemž obdržela jen jeden což jsem zjistil až večer když jsem přišel z práce a podíval se na bank.ůčet volal jsem hned kurýrovi který balík doručoval a tvrdí že pokud zaplatila za oba tak oba dostala už nikdy přes dpd nic peníze v p***** a odvolání nikde

    Klady: Žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 4.75
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    100

    Navzdory náročnějšímu období-před vánocemi-výborná reakcena změnu dodací adresy. Změna nahlášena den před dodáním a přesto doručení proběhlo ve stejném termínu. Pochvala.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Příšerný služby. Už nikdy víc. Balík nemám a dispečink hnus arogantní jednani

  9. Hrozny služby. Zásilku jsem nedostala, kuryr nezazvonil ani nezavolal, jednodussi je asi proste nedorucit….dispecink nefunguje (arogantní dáma). DPD už nikdy víc!!!

  10. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Příšerná zkušenost, DPD už nikdy. Špatná komunikace jak kuryr tak dispecink, balik nedorucen, ochota řešit problém žádná, děsný zážitek…

    Klady: Zadne
    Zápory: Špatná komunikace jak kuryr tak dispecink, balik nedorucen,
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
1 45 46 47 48 49 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo