DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Příšerná zkušenost, DPD už nikdy. Špatná komunikace s dispecinkem, kuryr ani nezazvonil, nezavolal, žádné info…jen na webu podivná zprava ze adresáta nezastihl (ani to nezkusili)
Nejhorší dopravní služba katastrofa to že si nemůžete změnit ČAS jen den to bych brala ale mám doma rocni dítě a když vám zavolají stojí před barákem a já zrovna přebaluji a krmim dítě tak vám rovnou řeknou zítra, mám dalších 200lidi..(kolik maji asi mezi nimi kojicich matek)s PPL se dá vždy domluvit popřípadě počkají…strašný kdykoliv si budu něco objednávat a bude tam tato dop.spol.radeji si zboží neobjednam
Děs a hrůza, balíky nedoručují, vracejí bezdůvodně odesílateli a způsobují tak škodu,baliky mizí s falešným podpisem o předání, nezasílají sms,mejly, když už náhodou balík po urgenci přivezou, je řidič drzý, arogantní a vyhrožuje. Operátorky když už se milostivě vůbec dovoláte bezostyšně lžou..dokonce tvrdí, že při přebrání zásilky neobdrželi ani mejl, telefon ani adresu…to už je vrchol nejen drzosti, ale i blbosti! S DPD končíme celá rodina a okolí, všichni stejné zkusenosti…FUJ!!!
Tvrdí,že byl balícek doručen a přitom nebyl.Nikde jsem nic nepodepsala,ale z obchodu mi bylo posláno potvrzení o doručení s ppdpisem,který není můj
V životě jsem nazažila takové jednání se zákazníkem. Objednala jsem si balíček na určité výdejní místo, na které mi ho ani nedoručili. Místo toho mi uložili balíček cca 10 km od mého výdejního místa. Když jsem jim psala e-mail, byla jsem odpálkována s tím, že to bohužel nejde, že na mém výdejním místě mají plno. (což nebyla pravda, protože mi tam zároveň chodily další a další balíčky). Rozhodla jsem se tedy napsat tam znovu. Do teď bez odpovědi. Nakonec to dopadlo tak, že jsem se tam musela dopravit na své vlastní náklady. Pokud máte tu možnost vyberte si jinou dopravu.
Přišla zpráva, že druhý den budou doručovat na adresu,hned na to měním doručení na výdejní místo kvůli času…a zas jen čekání než to doručí do obchodu…u obchodů co mají doručení od dpd již neobjednávám…
Doufám že to ty obchody také pochopí a změní službu a dpd krachne a půjde z trhu
Souhlas, hrůzný zážitek a balík nemám….musím objednat znovu a radsi vyzvednout sama. DPD už nikdy
Tato společnost je ostuda všech přepravních společností. Dnes jsem opět zjistila, že balíček, který jsem si měla vyzvednout na zásilkovém místě byl bez důvodu vrácen zpět odesílateli, aniž by proběhl nějaký pokus o doručení. To že bych měla dostat nějakou informaci já, o tom ani nemluvím. Když do budoucna zjistím, že nějaká firma využívá k přepravě DPD raději si objednám jinde. Nechápu, jak si mohou dovolit takové jednání a nevycházím z údivu, že za jejich služby je ještě někdo ochoten platit.A není to první špatná zkušenost. Asi dobře vědí, proč zákaznická linka je v podstatě nefunční a s nikým se tam není možné spojit. NIKDY VÍCE
Dpd už nikdy více, i kdybych měla objednat z jiného eshopu. Naprostá katastrofa. Již před týdnem mi přišla informace, že balíček byl zadržen na depu v Hradci Králové. Na maily nikdo nereaguje, ani dovolat se nedalo. Až včera se mi podařilo dovolat, po 6ti dnech! S tím, že vlastně mám smůlu, operátorka naprosto neochotná, balík má být doručen do alza boxu, který je přetížený, takže prý musím počkat, až bude místo. Jako čekat další týden, abych už pak neměla možnost zboží vrátit??! Proč tuto možnost uložení dopravce nabízí opravdu nechápu, když tam není místo! Takže jsem požádala o změnu místa doručení, přičemž mi bylo řečeno, že jen zpracování tohoto požadavku může trvat dva dny. Jako vážně?! Podle slečny musím vydržet!… Drzost nade vše. Komunikace nulová. Měli byste tuhle společnost zavřít, prospělo by to všem.
Špatná zkušenost s DPD Otrokovice, čekáte kdy přijedou není tam ani kontakt na řidiče radši vám napíšou, že to doručí další den a opakuje se to znovu. Pak vám napíšou at si pro to přijedete samy do depa, že jste nebyl k zastižení a tyto zkušenosti má víc lidí co vím. Za mě je to hodně špatná firma.
To, že si tu sami napíšete kladné hodnocení, je totální výsměch a doufám, že vaše firma brzy skončí.
Tvrdí,že byl balícek doručen a přitom nebyl.Nikde jsem nic nepodepsala,ale z obchodu mi bylo posláno potvrzení o doručení s ppdpisem,který není můj