DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Služba dpd mě absolutně zklamala. Již několikrát mi zásilka nebyla doručena domů,i když mi kurýr napsal,že mi bude doručovat balíček mezi 12 a 13h. Nakonec mi bylo sděleno sms,že zásilka je k vyzvednutí na výdejním místě. To se mi nelíbí a balíček prostě nepřevezmu, protože špatně chodím a do výdejny nedojdu. VELKÉ ZKLAMÁNÍ

  2. Nejhorší doručovací firma všech dob

  3. Reply
    Marcela Urbánková 29.11.2022 v 21:51

    Horor, šest pracovních dnů mi nebyli schopní doručit balík v centru Prahy, urgence, stížnost nic platný, kurýr nikdy nevolal a teď se údajně balík nachází v depu.Mám si sama určit nový termín dodání..aplikace nefunguje. Dělají si z lidí p****! DPD je nejhorší!!!

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Změna místa uložení zásilky bez souhlasu adresáta. Vyzvednout nebo vrátit zpět. Nějaká náprava, třeba převézt nekam blíž, NEJDE. Zaplacený ballík za 2000,-. Skoro vidírání nemyslíte. S vidinou administrativní zátěže na vrácení zboží vyměknu a dojedu si pro to. DPD NEVER MORE BECAUSE I’VE GOT ENOUGH!

    PS cislo zasilky pro Bota: 23605005837904

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Des a hrůza na Praze 5 nedorucuji!! 9dni denně volám a chci zásilku a každý den večer je na depu uložena s tím že zítra to určitě doručí, zkusil jsem i Alza box ale je to nad jejich síly.
    Písemný stížnosti jsou k ničemu. Úplně nejhorší firma na doručování, budu podávat podnět na ČOI protože chci alespoň peníze za zásilku zpět.
    Opravdu varuji před dpd!!!

  6. Reply
    Aneta Jakubková 25.11.2022 v 10:59
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Poškozená zásilka, skvělý přístup jak společnosti tak kurýra

    Klady: Dobrá komunikace, i když byla krabice poničená tak přístup společnosti i kurýra k situaci je skvělý. Rychlost doručení
    Zápory: Nemusela by být krabice poničená, ale na druhou stranu stát se to může, jsme jen lidi.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 2.5
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednal jsem si balík, který mi společnost DPD dopravila podle termínu dne 22.11,v tom nebyl problém.Ale ten den jsem musel na odpolední šichtu,tak jsem kurýra nestihl a domluvil se s ním, že mi balík nechá na skladě,kde mi bylo sděleno SMS, že balík bude na skladě do 30.11.2022.Jelikož jsem další den onemocněl covidem, nemůžu balík vyzvednout.Chtěl jsem prodloužit uskladnění do 7.12.2022,ale bylo mi v aplikaci sděleno, že to nejde.Nechápu proč a nevěřim tomu, že taková náhoda se stane každému a podle toho by měla k tomu společnost DPD přistupovat.Při kontaktu s kurýrem s ním taky bohužel nebyla řeč.Všechno se zde řeší pouze s automatem,místo s klasickým operátorem.Nejspíš není nad Českou poštu,nebo i jiné přepravní společnosti,se kterými jsem se vždycky nějak domluvil, když nastal problém.Bohužel se společností DPD to nejde a pro to nikomu tuto společnost nedoporučuji!!!

    Klady: Doručení v termínu
    Zápory: Společnost není schopna prodloužit lhůtu na vyzvednutí zásilky, jednání pouze přes automat,domluva s kurýrem na bodě mrazu
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 23.11 Č.Budějovice

    Doručení zásilky 11.38-12.38 hod.Byl jsem celý den doma a nic.Žádné zvonění ani telefonát. V 19 hod. přišel email že si mám balík vyzvednout na depu Není to poprvé co se nám to stalo.Tento kurýr je ostuda DPD .Přeji více takových zaměstnanců.

  9. Bohužel v Praze na Smíchově nejsou schopný doručit balík o váze 200g a to ani po opakované výzvě. Prý pro ně jezdí cizí lidi najatý a netuší kde zásilky jsou.Na stížnost nikdo nereaguje.
    Příšerná firma nikdy více, jsem se nachytal.

  10. Nejhorší společnost na světě, nejen že vám balík nedoručí, ale ještě se nedají ani normálně kontaktovat, aby je mohl člověk pořádně z*ebat. Dneska mi nedoručili balík, protože mě nezastihli v Alza boxu..

1 47 48 49 50 51 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo