DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Nedoporučuji jako dopravce! Včera SMS, že mi budou následující den balíček doručovat, čas doručení upřesní. Samozřejmě člověk sedí celý den doma, protože čas neupřesnili a vlastně ani nedoručili onen balíček. Doteď žádné vysvětlení!
Na Smíchově nedorucuje!! Zvonek označený funkční, parkování před domem a pán doručovatel nezazvoni,doma důchodkyně připravena s obcankou. Udělal jsem chybu že jsem nezvolil jinou firmu:-/ zítra se pan nedorucovatel bude pokoušet znovu doručit balíček…prý si ho už ohlídají.Je to komplikace pro mne děkuji DPD
V den kdy má dojít zásilka nepřijde nic ani vysvětlení, proč? Další den přijde sms, že bude doručena v nějakém určitém čase. Opět nic, akorát nějaký zameškaný hovor na číslo na které se nedá zpětně dovolat. Život je příliš krátký na to abych seděl pořád doma s telefonem v ruce. Bude potřeba vyřešit ušlý zisk, dva dny ztraceného života a s touhle společností skoncovat.
Dnes mi měla být doručena zásilka, po uplynutí doby doručení zásilky jsem na portále zjistil, že kurýr uvádí že adresát nebyl zastižen, což je hloupost, zvonek funguje a hluchý nejsem, takže myslím že zde ani nebyl, nepřijatý hovor také nemám. Na dotaz proč nevolal, který jsem dal operatorce na zákaznické lince, my bylo odpovězeno že nejsou povinni, nechápu tedy, proč požadujete telefonní číslo při zadávání zásilky když nevoláte! Aby jste mohli obchodovat s čísly?
Už se mi to stalo jednou, jste nejhorší přepravní společnost!
Tragedie spolecnost. Jiz ponekolikate poslou sms ze doruci balik. Clovek je doma cely den protoze doruceni je 8-18, prijde o penize v praci a ve finale ani neprijedou a poslou sms ze z technickych duvodu dodaji v nasledujici dny. Stiznosti marne ze pry za termin dodani neruci. Dali mi super radu ze si zbozi mam koupit jinde.
NE! NE! A NE!
Zlatá Česká Pošta, PPL, WEDO a jiní… Tam se máte alespoň kam dovolat v případě problému a rychle Vám jej vyřeší. Již po několikáté se mi stalo, že naháním svou zásilku, kterou údajně, dle sledování zásilky, nemohli doručit. Na otázku, proč mi nepošlou dopředu avízo, že mi doručují – s kontaktem na řidiče nebo proč mi řidič nezavolá když je před barákem a nedozvoní se, mi na zákaznické lince velmi „příjemná paní“ sdělila, že toto nedělají. Moc by mne zajímalo jak tedy doručují v panelácích, kde jsou běžně zvonky nefunkční??? Asi nijak – jako mně.
Příšerný přepravce a dodavatelé, kteří využívají pouze dpd, u mne ani u mé firmy nemají šanci!
Vůbec nepošlou SMS že budou doručovat a pak se diví že nejsem doma. Navíc pořád čekám na SMS kdy a kde si můžu balík vyzvednout.
To lidi viděli, že i na druhé straně ČR je to samý a hlavně aby každý viděl co za odpad firmu jste!///
Mám toho tak akorát dost! Má mi dojít velký balík mezi 8-18. V den doručení mi přijde sms, ze v 11, na to píšu kuryrovi, že ma smolíka ať dojede 16.30 a dyl. Na to je na mě do telefonu odporná, ale najdeme řešení – dá mi to do pickupu a manželovi to dají na občanku (je to balík ze 2ks, ty se tam prý nedávají!logika hadra jako vše u dpd). Odpoledne mě přijde jen suchá sms – „místo je plné, nemohla jsem to tam nechat, další řešení nemám“. Na můj dotaz zda to tam dá zítra a další kam teda dala můj balík, je jen ticho po pěšině. Světě div se a druhý den se ani balík nedoručuje!
Volám na infolinku „velice milá paní“ – ne tohle byla opravdu uječená ? a neustále mi opakuje, že to doručí v pondělí a nebo ať si pro to jedu do skladu – taky vysoce inteligentní nápad postavit sklad 20km za Brnem, to bylo z té vaší hlavy asi stejně jako že lidi v 11 jsou doma, že? Potom na mě ječí, že v 18.00 mi to nikdo nedoručí, že to je na trase kurýra – odpověď na to proč to nedá nějakýmu jinýmu, že už i podělaná pošta má odpoledni doručování byla že to nejde. A ve finále? Když jsem ji oznámila, že dojedu a dám ji teda benzin k úhradě, tak si vypla mikrofon a dělala, že tam není! Co tohle je za jednání jako?! Budu si stěžovat a poženu to fakt vysoko! Dva dny předtím, aniž by se kdokoliv zeptal, vzal mý dva balíky a mr.l je do pickupu v jiné čtvrti! Však normálka na velkoměsto že?! Ani se nikdo nezeptal kam to jako chci! Na email, ať to okamžitě vyzvednou a dají to kam mají mi nikdo ani neodpověděl! Takže vlastně vám nikdo neodpovídá na emaily, na telefonu, pze začne ječet a natahovat zároveň, balíky nemáte a za tohle jsem kupříkladu zaplatila 385kč ! Bomba! Za balík kterej nemám od čtvrtka, možná mi ho jako dovezou v pondělí a tahle komedie se bude opakovat! Bombs ! Nemáte si do nějaké své appky psát čas 8-18 ! Mě to jako zákazníka nezajímá, že jezdí jinak! Je to tam napsaný, tak požaduju abyste to dovezli jak máte napsáno a pokud pro něco ještě pojedu a je jedno zda 6km do vedlejší čtvrti nebo 20km od hranic Brna (takže tak 30 od nás) tak vám Začnu posílat pos. uctenky ze shellky! Tohle vám jen tak neprojde a každý se dozví co za odpad firmu jste! Styďte se !
Žádná domluva s kurýrem na místě doručení. Po zaslání zprávy kurýrovi přes DPD aplikaci pro domluvu místa předání žádná odezva jen zpráva, že nebylo možné doručit. Ostatní doručovací služby bez problémů s domluvou s kurýrem jen u DPD to není možné. Tak pozor budete si muset vzít dovolenou v zaměstnání abyste si doma převzali zásilku.
Dobrý den všem,
bohužel i pro mě se stalo doručování balíku s DPD hororem. Objednali jsme si kávovar – bohužel ho zaplatili předem a když se dva dny nic nedělo mrkla jsem na trasování a zjistila, že s balíkem je nějaký problém a leží NĚKDE na depu (Hradec nebo Pardubice pokaždé se zobrazuje něco jiného (asi naschvál)? Info žádné, prý nějaká chybějící data – adresu jsem jim tam posílala znovu už asi dvakrát a balík stále nikde.
Neuvěřitelně se tato společnost zhoršila a teď můžu jen trnout, aby kávovar za x tisíc dorazil. Paráda.
DPD už nikdy!!!!! 2x mi byl zasílán balíček, 2x jsem zaplatila dopravu pokaždé mi přišla SMS zpráva, že si mám balíček vyzvednout na depu ve Velkých Přílepech, do p***** co to je??????