DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Jeden zážitek za vše.
Objednal jsem v úterý šperky za 5,5 tisíce na svou adresu.
Po několika telefonátech kde to vázne ( v sobotu měla šperky dostat přítelkyně k narozeninám ) jsem byl ujištěn, že do pátku budou.
V pátek odpoledne se vracím domů, nějaké zmeškané hovory od různých čísel – neměl jsem čas. Snažím se zjistit kde je má zásilka a e-mail mi oznamuje, že byla doručena!
Prohlížím tedy sms,ale žádná zpráva. K večeru tedy zjišťuji kdo ze zmeškaných hovorů by mohl být kurýr. Mám štěstí a o půl šesté večer jsem se dovolal kurýra.
Ten mi vysvětlil, že celý den čeká až zavolám!!! a že jsem nebyl doma. Ptám se tedy kde je adresa s kódem? Není! Ačkoliv mám naproti bytu 3!!! výdejny a balíkovny tak namísto aby to nechal tam jako vždy tak to dal nějakému cizímu dědkovi do krámu ať prý si tam pro to dojdu, že mi to určitě dá!!!
Zaplacený balík za 5,5 tisíce dá prostě cizímu člověku i s mojí adresou!! Zjišťuji tedy kde to je a ejhle,on je to soused s kterým se mám tak rád,že na něj co nevidět budu podávat žalobu, no super. Volám tedy kamarádovy jestli v sobotu ráno pojede 15km vyzvednout můj balík. Kamarád souhlasí a v sobotu ke mně přijíždí s tím, že je zavřeno! Děkuji mu a kamarád zase odjíždí domů tak se jen tak v sobotu ráno projel no. Přemýšlím jak se dostat ke své zaplacené zásilce,ale krom rozbití výlohy mě nic nenapadá.
Zapudím tedy myšlenku na velký nůž a krk kurýra a volám do obchodu ze kterého jsem objednával, že zásilka je kdoví kde ( já nevím kde je, mě jenom nějaké hovado co sotva uřídí dodávku řeklo, že tam je,ale vůbec bych se nedivil kdyby se v pondělí ukázalo, že tam není) a že je mi už jedno kde je, protože už jí večer přítelkyni nedám. Proto jsem objednávku zrušil, ať si jí hledají kde chtějí a budu doufat, že mi budou vráceny peníze.
Sobotní narozeninový večer je samozřejmě v …..
Jestli někdo dočetl až sem tak gratuluji a radím vám dobře, pokud krám nenabízí jiného dopravce než DPD tak zboží kupte v jiném, vyplatí se vám to ;)
Společnost dpd opět poškodila zásilku, která měla být doručena na moji adresu i přesto, že na obalu stojí křehké zboží.
Momentálně je zásilka několik dní v depu a tam už asi i zůstane ležet jak to tak vypadá.
Přes společnost dpd doporučuji zasílat pouze materiál ( kamenivo, oblečení), ostatní se poškodí.
Společnost DHL vůbec nedoručila zásilku na místo určení! Nechali zásilku v 15 km vzdálené obci. Ještě jsem se nesetkala s tak nespolehlivým dopravcem!
Tedy, čím další horší doprava, že se mi stalo už dvakrát, že jsem nebyla zastižena a přitom mi ani nikdo nevolal.Ale dneska mě to opravdu naštvalo čekala jsem na balík , telefon stále u se sebe.A v čase doručení nic.Pote mi přišel email, že balík byl doručen.Tak to mě opravdu naštvalo.Volala jsem jak je to možné a bylo mi sděleno, že nebyla jsem zastižena a vrátil se na depo.Je pátek a na balík budu čekat až v pondělí.Určite se řidiči už nechtělo zajíždět a kor když má víkend že.Podala jsem stížnost a doufám, že ten dotyčný bude potrestán.Kdybych měla jinou možnost dopravy určitě bych volila.
Nikomu bi nedoporucil vašu službu,nigdi sem nedostal od vaše službe dorucen balik a od inih jo .Furt sem musil do skladu po balik a plaćeni dorucivanji od mene 0
Nejhorší služba co může být.
Poslední tři zásilky katastrofa podotýkám jeden a tentýž řidič bohužel nebyla možnost doručení jiné kurýrní služby
Hrozná komunikace, člověk má vše dobře vyplněné.
Čeká cely den doma aby mohl dostat balíček, a kurýr nikde.
Podíváte se na E-mail, a tam napsané ,, že nemáte jméno na zvonku”. Zvonek pojmenovaný a schránka taky.
Jakmile sem volala na info linku, tak tam Vám řeknou ze nejsou povinni volat.
Naposledy co sem si je zvolila.
Měla jsem super rychlou expedici z obchodu, těšila se na zboží. Podle aplikace v 9 předáno dopravci, v 11 SMS že z kapacitních důvodů nebylo možné doručení..a že si můžu balíček vyzvednout v Unhošti nebo počkat na jiný den doručení. Tuto dopravní společnost již nikdy!!
V srpnu jsem odesílal balík,který jsem vracel ve 14 denní lhůtě, po dvou měsících nmi přišel balík zpět s tím, že ho někde zahrabali, takže se jen omluvila paní a tím to pro ně haslo, ale tohle jen tak nenechám. Takže za mě zatím ta nejhorší zkušenost s přepravní službou