DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

DPD nekomunikuje, kurýr odjel s poškozeným balíkem a nesepsal zapis o skode. V podstate ho ukradl.
Katastrofa. Přišel mi email že mi budou doručovat na adresu balík ale nikdo nevolal ani nezvonil. Předali to na výdejní místo aniž by mě jakkoli kontaktovali ?? jsem doma s nemocným synem a proto jsem to potřebovala dovézt domů. Tuto přepravní službu již nikdy nevyužiji, přístup velice nezodpovědný.
Naprosto souhlasím s níže uvedenými komentáři, jednání této společnosti je na dnešní dobu velmi smutné. Nedodali balíček na adresu s tím, že mě nezastihli, přitom mi nikdo nevolal. Jejich přístup a komunikace je arogantní, s nulovým zájmem situaci zpětně řešit a nějak se k tomu postavit.
Byla jsem opravdu nespokojena . !!!!
Po telefonu s kurýrem mi bylo oznámeno, že můj balík položil u hlavní silnice před můj dům !!!!
A že už odjel. Momentálně nebyl nikdo doma a muj zaplacený balík mohl být odcizen. S touhle společností jsem obchodovala naposledy. Velice neprofesionální jednání ..
NEJHORŠÍ služby!!! Ani nezavolají, ani neprijedou, je jim to jedno!!!!
Hrůza a děs.DPD nikdy více.Nejhorší přepravní společnost.
DPD nikdy více.Čas nedodržen,komunikace vesměs žádná a když už,tak řidič neskutečně drzý
Už po druhé bez jakého koliv upozornění mi byl balíček doručen úplně jinam než jsem si vybrala. Zvolila jsem si místo u bydliště a stejně jsem pro něj musela někam jinam dojet. Už nikdy více nezvolím na dopravu společnnost DPD. Katastrofa
Kurýr měl vyzvednout balík od 9.53-10.53, v 9.54 volal a protože jsem to okamžitě nevzala odjel, aniž by zazvonil na domovní zvonek. Muž byl připraven otevřít.
Zavolala jsem mu za 8 minut, pravil, že je jinde (kousek vedle) a že přiveze zítra.
Na moji informaci, že zítra nikdo není doma, bezeslova zavěsil a opakovaný hovor již nepřijal.
Je to o lidech a zrovna tento člověk by měl pracovat v místech, kde nebude muset s nikým jednat.
Dostal jsem přes SMS lakonické oznámení, že je zásilka uložená na jiném výdejním místě než na tom, které jsem si zvolil. Jelikož mi nedávný úraz nedovoluje se na toho (vzdálenější) výdejní místo vydat, požádal jsem o převezení na původně zvolenou výdejnu, případně o uschování zásilky o měsíc déle, abych mohl vykonat cestu a vyzvednout zásilku, až budu schopen chůze. I přes opakované urgence přes formulář a e-mail jsem se setkal jen s ignorací; aplikace ani telefonní služba nefungují. DPD se budu do budoucna vyhýbat a všem doporučuji, aby dělali totéž.
Nedoporučuji
Chválím a musím udělit pochvalu řidiči, který jezdil 2.11.2022 v Braníku Praha 4.
Velice sympatické a milé jednání , i když nastal problém od adresáta, že zadal špatnou adresu doručení.( balík 13895014224933). Řidič hned navrhl možnost přesněrování a že vše udělá.
Děkuji za milé jednání.Vlčková Milada