DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Zdena Novakova 8.11.2022 v 14:08

    DPD nekomunikuje, kurýr odjel s poškozeným balíkem a nesepsal zapis o skode. V podstate ho ukradl.

    • Reply
      Jana Vaníčková 10.11.2022 v 17:04

      Katastrofa. Přišel mi email že mi budou doručovat na adresu balík ale nikdo nevolal ani nezvonil. Předali to na výdejní místo aniž by mě jakkoli kontaktovali ?? jsem doma s nemocným synem a proto jsem to potřebovala dovézt domů. Tuto přepravní službu již nikdy nevyužiji, přístup velice nezodpovědný.

  2. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Naprosto souhlasím s níže uvedenými komentáři, jednání této společnosti je na dnešní dobu velmi smutné. Nedodali balíček na adresu s tím, že mě nezastihli, přitom mi nikdo nevolal. Jejich přístup a komunikace je arogantní, s nulovým zájmem situaci zpětně řešit a nějak se k tomu postavit.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Byla jsem opravdu nespokojena . !!!!
      Po telefonu s kurýrem mi bylo oznámeno, že můj balík položil u hlavní silnice před můj dům !!!!
      A že už odjel. Momentálně nebyl nikdo doma a muj zaplacený balík mohl být odcizen. S touhle společností jsem obchodovala naposledy. Velice neprofesionální jednání ..

  3. Reply
    Gabriela Koudelková 4.11.2022 v 23:59

    NEJHORŠÍ služby!!! Ani nezavolají, ani neprijedou, je jim to jedno!!!!

  4. Hrůza a děs.DPD nikdy více.Nejhorší přepravní společnost.

  5. DPD nikdy více.Čas nedodržen,komunikace vesměs žádná a když už,tak řidič neskutečně drzý

  6. Už po druhé bez jakého koliv upozornění mi byl balíček doručen úplně jinam než jsem si vybrala. Zvolila jsem si místo u bydliště a stejně jsem pro něj musela někam jinam dojet. Už nikdy více nezvolím na dopravu společnnost DPD. Katastrofa

  7. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kurýr měl vyzvednout balík od 9.53-10.53, v 9.54 volal a protože jsem to okamžitě nevzala odjel, aniž by zazvonil na domovní zvonek. Muž byl připraven otevřít.
    Zavolala jsem mu za 8 minut, pravil, že je jinde (kousek vedle) a že přiveze zítra.
    Na moji informaci, že zítra nikdo není doma, bezeslova zavěsil a opakovaný hovor již nepřijal.
    Je to o lidech a zrovna tento člověk by měl pracovat v místech, kde nebude muset s nikým jednat.

    Klady: přijel včas
    Zápory: nepoužil zvonek, byl nepříjemný, další hovor nebral.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Dostal jsem přes SMS lakonické oznámení, že je zásilka uložená na jiném výdejním místě než na tom, které jsem si zvolil. Jelikož mi nedávný úraz nedovoluje se na toho (vzdálenější) výdejní místo vydat, požádal jsem o převezení na původně zvolenou výdejnu, případně o uschování zásilky o měsíc déle, abych mohl vykonat cestu a vyzvednout zásilku, až budu schopen chůze. I přes opakované urgence přes formulář a e-mail jsem se setkal jen s ignorací; aplikace ani telefonní služba nefungují. DPD se budu do budoucna vyhýbat a všem doporučuji, aby dělali totéž.

    Klady: Z dřívějška mám s DPD i pozitivní zkušenost, kdy zásilku doručili včas a levně.
    Zápory: Žádná komunikace, totální přezíravost.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nedoporučuji

    Klady: Nic
    Zápory: 1.11.2022 mi měl být doručen balíček. Nikdo se neozval sedím doma a čekám. Večer e-mail že nešlo doručit. Dnes volám na info a tam mi bylo sděleno , že mi nemusí řidič volat ,prý tam byl 11.45? a že balíček je na depu a jestli teda chci tak ho zítra pošlou? Nikdy více
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Milada Vlčková 2.11.2022 v 11:17
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Chválím a musím udělit pochvalu řidiči, který jezdil 2.11.2022 v Braníku Praha 4.
    Velice sympatické a milé jednání , i když nastal problém od adresáta, že zadal špatnou adresu doručení.( balík 13895014224933). Řidič hned navrhl možnost přesněrování a že vše udělá.
    Děkuji za milé jednání.Vlčková Milada

    Klady: výborná komunikace s řidičem, i rychlé doručení balíku.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 51 52 53 54 55 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo