DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Eliska Frankova 1.11.2022 v 16:13

    Zasilku dorucili na spatne misto. Kdyz jsem se to snazila komunikovat, neochotne mi odmitli pomoct. Na emaily neodpovidaji. A kdyz vec udajne resi, tak ji odeslali zpet.

  2. Reply
    Oldřich Pokorný 1.11.2022 v 13:30

    Dobrý den,
    nikdo nezvonil, nikdo nevolal, a já jsem nezastižen, jak jsem zjistil na netu. Sedím jako trouba doma abych si to mohl zítra zopakovat, kulantní služba.
    K PPLku se normálně dovolám řidiči, jestli mě nezastihl tak si za ním někam dojedu. Jenže to se děje když nejsem doma.
    Nemáte něco s Českou Poštou? To bymi sedělo !!!
    Seznam kurýrů kteří mi už nikdy nic nebudou doručovat se rozšířil dnes o DPD.
    Tak to prubněte ještě zítra na jiné adrese, a já kvůli vám pojedu do práce autem.
    Jestli se to nepovede ani tentokrát. Budete ho už doručovat zpět!
    Prodejce bude také jistě rád že využívá vašich služeb!!!

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Mela by dorazit zasilka kolem 9.00-10.00. Nenechal mi zásilku b poštovní schránce.
    Měl jsem uvedene mob. cislo, kurýr mi nezavolal.
    Zavolal jsem na zákaznickou linku, řekli mi že doručili to na vydejni místo. Kde to vydejni místo je, nikdo neví. Na webu mi ukazuje vůbec jiné město za 300km od mojí uvedené adresy. Nakonec dostal jsem SMS , že mám to v DPD boxu, přijel jsem na adresu , a ten DPD box tam už neexistuje

    Klady: -
    Zápory: Stratil jsem 3 hod čekáním a hledáním svoji zásilky. Web nefunguje správně, v zákaznické službě mi říkají úplný nesmysly . Kurýr naprosto c****
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Kurýr zboží ani nedovezl. Zásilka byla po týdnu odeslána zpět odesílateli bez jakéhokoliv avíza. Na zákaznickém centru DPD s ničím nepomohou. Řidič na zprávy zaslané přes jejich aplikaci (jelikož se s ním nedá spojit telefonicky) vůbec nereaguje. Je to nejhorší kurýrní služba.

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kdyby to šlo, volila bych po zkušenostech stoprocentně jiného kurýra. Dvakrát mi obchodník musel stornovat objednávku, nyní produkt objednávám potřetí, jen kvůli neschopnosti kurýrní služby.

    První objednávka:
    První den mi přišla sms „Dnes vám budeme doručovat balík“, ale kurýr se ten den vůbec neobjevil – opravdu super sedět celé odpoledne na zadku, rušit si plány, aby pak člověk zjistil, že nedorazil. Další den přišla sms od společnosti cca 5 minut před časovým rozmezím, ve kterém měl dorazit kurýr. Ten mi volal asi 10 minut na to, přičemž jako pracující člověk žijící sám jsem opravdu nemohla být tak rychle doma. Psala jsem kurýrovi sms (nemohla jsem vzít telefon), jestli by se nemohl stavit později, odepsal, že tedy zítra. To mi přišla informační sms až po telefonátu kurýra, se kterým jsem se časově minula – kdyby dali vědět aspoň hodinu předem, zařídila bych, aby v bytě někdo byl. Nadále mi kurýr ani neodepisoval, takže jsem vůbec nevěděla, jestli mi balík bude doručovat později. Asi po třech dnech mi přišel email, abych si změnila datum doručení, jinak bude balík vrácen – což by bylo super, kdyby po kliknutí na odkaz šlo něco změnit a nebyla to pouze informační stránka. Balík vrácen.

    Druhá objednávka:
    Přišel mi email, že byl balík poškozen a buď mi ho doručí, nebo ho v případě poškození obsahu vrátí odesílateli. Že byl vrácen jsem se dozvěděla až od odesálatele, když mi přišel email o stornu objednávky, DPD mne vůbec neinformovalo.

    Objednávám potřetí a přes DPD už si v životě nic neobjednám.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Objednané zboží mi už třetí den nedošlo! Mají můj telefon kam mi píšou že budou doručovat v tolik a tolik a nikdo nezavolá ani ve schránce nic! Jen na netu se dozvím že mě nezastihli!!! Vůbec pochybuju že tam někdo jel!!! Asi řidič potřebuje brzy domů tak tam ani nejede. Stalo se mi to s něma už po několikáté!!! Nikomu nedoporučuji DPD!!!! I ta pošta volá když není nikdo zrovna doma!!!

  7. Tohle je nejhorší dopravní společnost. Balík, který měl být na místě vybraném v e- cigaretky Karviná, nebyl. Samovolně jej přemístili někam jinam. Bez informace, bez SMS. A možnosti vyzvednout. Drahou dopravu jsem uhradila, ale zboží není na výdejním místě.
    Firmu určitě nedoporučuji. Nikam se nedovoláte, pouze telefonní automat a e-formulář. Asi vědí proč.
    Nedoporučuji využívat jejich drahých, neseriózních a nekvalitních služeb.

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Hrůza dpd už nikdy více objednal jsem balíček v pondělí a přišel až ve čtvrtek navíc žádné informace ani na emailu ani přes sms

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. DPD už nikdy, balík přišel v dezolátním stavu. Pomačkaný, slepený aby nešlo vidět jak s tím házeli a ještě jsem na tom bytá dvakrát, že balík přišel o dva dny déle, kvůli tomu, že neumí zacházet s cizími balíky.

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší doručovatel v ČR… bohužel pokud jde zásilka ze zahraničí zpravidla ji v ČR přebírá DPD. Mám konkrétně velký a opakovaný problém s depem Řehlovice, dnes opět čekám na zásilku, o které, že byla předána kurýrovi jsem se dozvěděl jen z webu DPD – žádné info sms do teď jsem nedostal, když jsem se snažil vyřešit situaci s informační linkou DPD baví se s Vámi pouze automat který vás odpálkuje a ukončí hovor…. v nabídce vůbec není přímé spojení na operátora, až když zkusíte volbu 0 která, ale není v nabídce přepojí Vás to na operátora kde konkrétně paní Karvajová byla velmi nepříjemná a neochotná cokoliv řešit……stále opakovala omlouvám se omlouvám se ale to bohužel vaši špatnou reputaci nevyřeší….. bože na co si to hrajete ?! pokud mam možnost Vždy se snažím vybrat jinou dopravu než DPD

    Klady: nic
    Zápory: Nejhoší doručovatel v ČR bohužel pokud jde zasilka ze zahraničí zpravidla ji v ČR přebírá DPD mám konkrétně velký a opakovaný problém s depem Řehlovice dnes opět čekám na zásilku o které, že byla předána kurýrovi jsem se dozvěděl jen z webu DPD - žádné info sms do teď jsem nedostal, když jsem se snažil vyřešit situaci s informační linkou DPD baví se s Vámi pouze automat v nabídce vůbec není přímé spojení na operátora až když zkusíte vobu 0 která ale není v nabídce přepojí Vás to na operátora kde konkrétně paní Karvajová byla velmi nepříjemná a neochotná cokoliv řešit...... bože na co si to hrajete ?! pokud mam možnost Vždy se snažím vybrat jinou dopravu než DPD
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 52 53 54 55 56 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo