DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Hezký den,chci velmi pochválit paní Petru Zelinkovou,spolehlivá,milá,vždy dodrží časové rozmezí doručení,DPD nejlepší .Balíky si nechávám posílat výhradně po DPD.
Podvodníci
Ze mi slečna kurýr předala balík, pakto byl soused.
Nemam ani balík a peníze taky nee
Dnes přivezen balík žádná SMS žádné upozornění, hlavně že kurýr volá jsem u vás před barákem, nejhorší kurýrní služba kterou jsem zažil.
Katastrofa. To už se neposílá kontakt na řidiče a vše se řeší on-line nebo na lince s robotem??? DPD už nikdy.
Chtěla bych pochválit kuryrku co nám dovážela zboží tento týden… Skvělý přístup oproti minulému kuryrovi…
Lidský přístup a ochota TOP.
Pozor !!?podvodnici v Dpd!!!!!uz přes dpd nikdy neodeslu ani jedinny balik!!!!!!!jsou to z***** a zloději!!!!!?naslibuji přepravu za 66 kč a nakonec nauctuji 230 kč za balik ,takle jsem naletel a odeslal přes ne během 10 dnů před 100 balíku !!!!!! Klasické bYliky které prepravni společnost wedo účtuje jen za 99 kč a to bez jakékoliv smlouvy!!!!??
2x jsem zkusila odeslat balík přes tuto společnost a už nikdy víc! Už jen to jak paní převzala balíky s tím, že ji to několikrát spadlo, než to dala do auta. Samozřejmě balíky oba dva poničené a rozbitý. A reklamace zamítnuta. Takže člověk si tady zaplatí dopravu a přijde na vlastní náklady o prachy, protože to pak musí odeslat znova..
Neskutečné, horší doručovací společnost neznám. Mají mi doručit zásilku, místo toho aby mě upozornili, že balík se do Alzaboxu nevleze, díky své atypičnosti, tak mi balík pošlou zpátky odesílateli místo toho aby mi dali vědět, že se ke mě balíček nedostane.
Když voláte na podporu, paní Vám není ani schopná odpovědět, proč Vám balíček vrátili bez upozornění odesílateli.
Zlatá Zásilkovna na té se nic takového nestane a když, tak s Vámi kurýr problém vyřeší.
Horší přepravní společnost neznám!!!!!!
Tuto společnost jsem použila poprvé a naposledy.
V neděli jsem s prodejcem vyjednala urgentní vypravení zásilky, kterou jsem nutně potřebovala mít v dispozici dnes dopoledne. Připlatila jsem si více než 100,- Kč za doruční formou ULOŽENKA, a balík měl být doručen v Praze do Jindřišské věže.
Prodejce promptně vypravil balík, který v pondělí přebralo právě DPD. V úterý mě DPD začalo obesílat s informací, že bude doručovat na mou fakturační adresu, která se nachází na severu Moravy.
Okamžitě jsem zkontaktovala zákaznický servis, kde mne pracovník nejdřív chvíli přesvědčoval, že jistě nemá být doručováno na uloženku, posléze jsem mu přečetla fakturu, tak naznal, že tedy nejspíš na uloženku doručováno být mělo, nicméně předmětná výdejna v Jindřišské věži byla plná. Proč kurýr v 21. století měl problém zvednout telefon a zeptat se, kde jinde v Praze mi může balík uložit, a místo toho mi balík dovezl do Vikýřovic, to je mi opravdu záhadou.
S pomocí pracovníka DPD jsme tedy balík okamžitě přesměřovali, bylo mi řečeno, že balík snad stihne do pátku dorazit na výdejnu Minimarket Potraviny na Vinohradech.
Dnes ráno jsem obdržela SMS, že balík byl doručen, ale na úplně jinou výdejnu, kde neakceptují platbu kartou? Bez omluvy a bez vysvětlení – předpokládám, že daná výdejna byla opět plná. Ale s přístupem DPD a jejich komunikací se zákazníky asi můžu být ráda, že, mi balík nevyhodili někde u silnice a neposlali mi mail, ať si ho jdu najít.
V každém případě nedoporučuji nikomu, kdo má lepší věci na práci než TÝDEN sledovat svůj balík, jak se mrcasí po celé republice, a potom tipovat, na které výdejně a v které části Česka asi tak skončí, a jestli tam přijímají platby i jinak než v naturáliích.
Nejhorší dopravní společnost…