DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

totální ignorant kurýr, zapomene balík dát na výdejní místo a nechá si ho v autě, prý doveze druhý den, hov…uháním půl dne a když už zvedne tak mluví arogantně a s výsměchem, že balík nevzal…. Už nikdy víc DPD , po 3tí špatná zkušenost se stejným kurýrem.
Měl mi přijít balíček mezi 10:44 až 11:44. Barák plný lidí, vyčkává se na příjezd a nikde nikdo. Tak jsem dala „sledovat kurýra na mapě“ a zjistila jsem, že balíček je v zasilkovně a pán u nás doma byl v 10:48, což samozřejmě nebyl. V zasilkovně po mně chtěli kód, který jsem také nedostala. Naštěstí to šlo přes občanku. Naposled, co jsem si objednala dopravu přes DPD, příště radši Ppl nebo Českou poštu. Jediný klad je rychlé doručení.
Místo,aby DPD poslala sms zákazníkovi o dodání zásilky,pošle e-mail/přestože nikdo z nás nesedí od rána na PC…/
Moje zkušenost …13.10.2022 v 9:48 hod.- dnes doručíme balík/informace na e-mail/,žádná sms!!! Kdybych si neotevřela e-mail,jak je to s doručením,čekala bych dnes marně…ve 14:03 hod.- další e-mail…doručení se nepodařilo,kurýr zanechal oznámení na adrese příjemce…žádný vzkaz,ani nezavolal!!!
Není možnost se telefonicky domluvit s kurýrem ani s info DPD…mají pouze kontaktní formulář!!!
Udělala jsem změnu dodání na 17.10.2022…jak to dopadne je ve hvězdách!!!?
Už nikdy nebudu kurýrní službu DPD využívat!!!
DPD nepřijede na termín barák plnej lidí údajně zvonil voláte na centrálu tak vám zjistí že tam nebyl voláte zpět kuryrovi a lže že tam byl jedná s vámi arogantně po telefonu tato firma nejspíš by neměla vůbec fungovat
Objednal jsem si zboží v eshopu a zvolil výdejní místo. To mi eshop potvrdil. Den před doručením mi DPD napsali zprávu, že zboží převzali a budou ho doručovat do výdejního místa. Další den mi od DPD přišla zpráva, že je zboží připraveno k vyzvednutí, ale v DEPU Chlumec, což je pro mě 20 km. Když jsem se do DPD dovolal, bylo mi řečeno, že zásilka má nadrozměrné parametry a že si opravdu musím přijet do DEPA. Balík měl rozměry 56 x 96 x 22!!!!! To je nadrozměrný balík???? A to nevěděli, když mi potvrdili převzetí a dodání do výdejního místa? Za mě tuto přepravní společnost NEDOPORUČUJI!!!! Balík měl cca 3 kg!!!
Katastrofa,vulgární chování k seniorům, neochota řešit situaci. Už nikdy více
NEJENOM, AŽ TEL. ODKAZUJETE NA FORMULÁŘE, ALE VÁŠ KURÝR, KTERÝ MI MĚL DNES DO 11:43 H DORUČIT BALÍK ZA KČ 670,- NEJEN NEPŘIJEL, ALE ANI NEZAVOLAL.MUSELA JSEM SE VRÁTIT DO PRÁCE, POŠKODILI JSTE ODESÍLATELE. 13850725286 JE ČÍSLO BALÍKU. ŽÁDÁM VYSVĚTLENÍ. DR. FRYDRÝŠKOVÁ
Někde bylo napsáno „snad“ nejhorší dopravce… Já bych opravil na „NAPROSTO URČITĚ“ nejhorší dopravce. Doručování speciálně na Prahu 1 je naprosto katastrofální. Za posledních cca 6 měsíců jsem měl obdržet několik zásilek na adresu a žádná nebyla doručena v daném časovém okně. Pokud jsem si neodchytl řidiče dle mapy (když už ho bylo na ni vidět), tak moje zásilka skončila vždy na nějakém vydejnim miste s tím, že se NEPODAŘILO ADRESÁTA ZASTIHNOUT ??? a většinou až s dvoudennim zpožděním.Čekáte na adrese a nikdy se v ten den nedočkáte, spíše si vzít 3dny dovolené na to‼️‼️‼️‼️‼️
I přes všechny peripetie, vše dopadlo dobře
A balík mi byl doručen v domluvený den dokonce až v19h, ale doručen! Kluky chvalim za komunikaci
DPD = česká pošta
Snad nejhorší kurýrní služba.
Balík měl být doručen 9:56-10:56
Zpráva i čase doručení přišla v 10:06
Kurýr se ani neobtěžoval zavolat…
Člověk si objedná balíček domů, plný barák lidí a potom mu přijde e-mail, že je balík v zasilkovně :). Takže naposled.