DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Tuto společnost rozhodně nebrat. Balíček ztratí, nebo nedodají a rovnou ho uloží. Prostě společnost, která vůbec nefunguje. Nikoho se nedovoláte, reklamace nefunguje. Co zásilka, to problém….

  2. Reply
    Ladislav Kluska 6.10.2022 v 3:16

    Jak začít…No to že pomáhali balit zboží, při manipulaci ho zničili a pak odmítli zodpovědnost za totální demolici při manipulaci s cizím majetkem označeným jako křehké zboží, arogance a nezodpovědnost.Samozřejmě se reklamaci brání“jako my za to nemůžem“ Na takto velkou firmu bych čekal férové jednání.Prostě hnus a ostuda.

  3. Arogantni jednani s kuryrem,otresna balikova sluzba.opet jsem se zklamala…pozor!pracuji jen do 12.00 pote si musite zaplatit jeste priplatek kuryrovi,ze moooozna doveze odpoledne..asi dle nalady..Nikde psane,ze se plati zvlast poplatek,nikde ani zminka o tom,ze pracuji jen do 12.00…Jiz nikdy nic od Vas…velke zklamani,meli by jste to rovnou zavrit!!!Otresne!!!!!!A balik nemam…skvela prace..NEDOPORUCUJI tuto spolecnost,je spousta dalsich konkurentu…

  4. Nejhorsi zaměstnanci co kde dodávají balíky. Bez chování lžou nedodaji zásilku paní co rozvazela dnes 4.20.2022 chování jak dobytek předem vola 3 hodiny a vy presne ze balíček si neprevetmeme proste chování dobytek

  5. Je – li to možné, snažím se při nákupu vybrat jiného dopravce i za cenu dražší dopravy. Čekat zda mi zboží dodají, nebo nedodají, nebo ho nechají ve výdejně, mi při cenách za doručení na adresu mne slušně napsáno rozčiluje. Naposledy mi v den doručení změnili termín – čekáním tedy strávím další den.

  6. Opakovaná velmi negativní zkušenost. Řidiči nedodržující místo doručení zásilky a lži o tom, jak na místě nebyl nikdo zastižen. Naprosto nedoporučuji. Katastrofa.

  7. Nejhorší dopravní společnost. To už i ta Česká pošta je lepší. Dopravce udává dobu dodání od 8-18 hodin. Po 12 hodině však odmítá zásilku dodat, komunikace proběhla s panem řidičem, který byl velmi nepříjemný a když jsem volala na centrálu, paní byla taky nepříjemná. Zboží odmítli po 12 hodině dodat jakýkoliv den. Pan řidič si asi myslel, že se všichni válí doma ve 12 hodin. Prý jindy to nemůže dovézt. Chodím do práce a nemám auto. Balík je těžký, proto jsem chtěla doručení domů . Se službou jsem nebyla spokojená, pracovníci byli arogantní. Fakt hrůza.. už nikdy nebudu objednávat nic přes službu DPD.

    • Po dnešku DPD už nikdy! Zásilka měla dorazit včera. Prý dorazí dnes, ale v hodiny kdy budu mimo. Změnit adresu dodání prostřednictvím jejich zaslaného odkazu nemožné. Jejich vlastní údaje nesouhlasí! DPD už ne!

    • Najhoršia spolocnost aká je na prepravu balíkov, vezmú balik ktory splňuje podmieny (mam 4 svedkov ze splnuje)stým ze je to zaplatené a kuriér to vyzdvihol na druhý deň to vrátil ze to nesplnuje podmienky ale ze peniaze budu vrátené po týždni volám ze refundácie platby prebehne po10 dňoch ôk čakám po 2 týždňoch ani cent pri opakovanom volaní mi bolo oznámené ze na peniaze nemám nárok a basta.
      A to nevravím otom ze keď som tam 2 roky späť pracoval na brigádu (2 dní viac sa nedalo) jak sa zachazda s balíkmi z pásu to doslova lieta vzduchom jak to hádžu tak sa ani nedivím prečo majú ľudia porozbijane balíky.

  8. Tato firma peklo i pošta už je lepší sbohem DPD už nikdy více …….

  9. Zlatá Česká pošta oproti DPD!!! Bohužel jsem neměla při koupi zboží jinou variantu přepravy a opět jsem zklamaná. Jako čas doručení 8:00-18:00 hod? To si dělají srandu. Změnila jsem si tedy místo doručení na výdejní místo vedle do vesnice (to mě ovšem nenapadalo, že bude problém) balíček se zasekl na depu a já teď musím jen čekat, až se mi někdo ozve a balíček laskavě doručí.
    Např. u PPL přijde sms s časem doručení, kde je maximální rozmezí 2 hodiny. To se dá pochopit (doprava, nějaké zdržení) Domluva s PPL je také oproti tomuto milionová.

    • Strašně ochotný tohle bylo naposled a je úplně jedno ze napíšete že jste do 14:00v praci jestli by to mohl přivézt ve 14:20 ve 12:00 telefonát že je u baraku a odpověď kuryra takhle pozdě vám to nikdo nepřítele

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    najhoršia doručovacia spoločnosť. tvrdia že balíček doručia v piatok, samozrejme nikto nezavolá a zrazu príde sms že zásielka bola „po dohode“ odložená na pondelok, v pondelok zásielku doručia do boxu na druhú stranu mesta, nie ďakujem.

    Klady: žiadne
    Zápory: žiadny support, žiadna odozva, pomalé dodanie
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
1 56 57 58 59 60 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo