DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.
Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech
Nula hvězd dát nejde, proto jedna, nezaslouží si ani tu.
Jedna velká katastrofa, 3 krát jsem si za poslední dobu nechala doručit balíček tímto přepravcem a pokaždé problém.
Bohužel ne každý eshop umožňuje jinou možnost doručení, jinak bych si je v životě nezvolila
Poprvé balíček nedoručen, protože po třech dnech ležení na depu jsem objednávku stornovala a koupila jinde.
Podruhé na mě paní doručovatelka křičela z auta ať jí jdu pomoc balík vyložit – nešla jsem, protože to můj zdravotní stav nedovoluje a také to samozřejmě není moje povinnost, kdo to kdy kde viděl aby si zákazník vynášel zboží z auta.
A do třetice tak celé odpoledne čekáte, nikdo nepřijede, tak volám na depo a tam mi řekli, že tu byli a nikdo neotevřel. A když jsem se chtěla bavit o nějakém řešení tak mi paní řekla, že mi pošle mail a tipla mi telefon.
Katastrofa, doporučuji všem NEBRAT.
Po více špatných zkušenostech sem již musím dát komentář.
Naposledy mi ani nezavolali, že už budou u domu a že mám jít přebrat zásilku. Náhodou jsem viděl z okna, že přijeli a jeden ze dvou zaměstnanců jde k domu se zásilkou. Vidím, že balíček je poddajný, já jsem měl objednané zboží v krabici, takže raději otevírám okno a ptám se, jestli je to balíček na mé jméno. Odpověď byla, že je to na jméno nějaké ženy. Rychle běžím dolů se slovy, že už jdu. Otevírám vchodové dveře a člověk nikde, balíček leží u dveří. Čtu jméno jiné osoby ze sousední obce. Zaměstnanec již sedí zpátky v autě a řidič s dodávkou couvá a odjíždí. Mávám balíkem v gestu „co to jako je“? Naštěstí řidič měl víc rozumu, tak zastavil a balíčky vyměnil s omluvou, že je už pátek…
Od té doby vybírám na e-shopech jiného dopravce. Pokud jiný dopravce není k dispozici, raději vybírám jiný e-shop.
Dnes mi měl přijít balíček. Byl odesílán ze zahraničí a dopravce vybral prodávající.
Vzhledem k tomu, že jsem nebyl v určenou dobu na daném místě, zvolil jsem na internetovách stránkách dopravce přesměrování zásilky.
U všech možnostech přesměrování se ukazovala „neočekávaná“ chyba – v některých případen nešlo ani vyhledat číslo zásilky, nebo také že je nutné nejprve provést ověření přes telefon nebo e-mail – žádné potvrezní ale nedošlo. Nejednalo se o krátkodobý výpadek, zkoušel jsem to v průběhu několika hodin. Nejednalo se ani o problém s interntovým prohlížečem. Vyzkoušel jsem jich více i na vícero počítačích.
Poslal jsem e-mailovou zprávu na technickou podporu – žádná odpověď.
Dále jsem se snažil o telefoní kontakt, automat pouze řekne to co máte udělat na webu nebo v aplikaci – přesně to, co jsem dělal a co nefunguje. A dále se nikam nedovoláte.
Nelze ani zjistit kontakt na samotného řidiče, a protože jsem nedostal zprávu o neúspěšném doručení, tak ani nevím jestli danou zásilku vezl.
Jako poslední možnost jsem zkoušel chatbot, napsal jsem stručné informace o problému a odpověď byla opět to samé co na telefonu – odkazování na webové stránky na kterých přesměrování balíku nefunguje. Když jsem odpověděl že mi nebyla poskytnuta vhodná odpověď, chatbot se mě zeptal ať problém napíšu jinými slovy. Popsal jsem tedy stručně a jasně daný problém, a odpověď chatbota byla – děkuji, nashledanou.
Ať každý sám posoudí kvalitu této dopravní společnosti.
Dnešního dne 17.6.2024 v ranních hodinách mi byl doručen balík společností DPD. Po rozbalení zásilky bylo zjištěno, že umělohmotná krabička je značně poškozená (urvané panty, praskliny na krytu). Tato věc se u Vaší firmy DPD – mě stala už potřetí. Dneska u balíčku č.13855116385534. O tomto jsem informoval i dodavatele, který mi výrobek zaslal i s přiloženou fotodokumentací.
Já po zkušeností ze zasilkovnoum,díky,nikdo mi na Depu nemění dodací adresu,na rozdíl od zasilkovny, děkuji
Nejhorší dopravní služba.SMS avizo o doručení mezi 9.51-10.51,doručeno ve 13.30.
dnes mi měli doručit balík a nějakým zázrakem se nepodařilo zásilku doručit. A to jsem byl doma a čekal a čekal. Tak neseriozního dopravce jsem nezažil. Žádná zpráva, žádné info. Zlatá česká pošta, zásilkovna nebo PPL s nimi nemám žádný problém. Jenom tihle střeva maj v Praze problém doručit balík. Divím se internetovým prodejcům, že tuhle lemplárnu DPD maj nervy využívat když tu jsou spolehlivější dopravci. Vedení by se mělo nad sebou zamyslet.
Nedoporučuji tuto přepravní službu .Po 14 dnech mám konečně balíček doma .Uloží balíky v jiném městě než je uvedena ,komunikace na zákaznické lince příšerná a nakonec mi balíček nemohou vydat ,protože mi nebyl zaslán po několikanásobném urgování pin kód .Už nikdy více
Doručení o dva dny později. Komunikace žádná, ochota změny nulová. A že prý si balíček můžu vyzvednout sám. Neboli udělat práci za ně a ještě za vlastní.
Přepravce nedoporučuji. Moje zkušenost: balíček mi byl zaslán na jiné výdejní místo, bez předchozí komunikace. Když jsem to řešil se zákaznickou linkou po e-mailu bylo mi slíbeno, že mi zásilku umístí do jiného Alzaboxu. TO SE OVŠEM NESTALO!!! Vymluvili se na chybějící data (chybělo telefonní číslo a e-mail – zvláštní, když mi výzvu k doplnění poslali mailem). Když jsem jim dnes volal, tak mi sdělili, že si pro zásilku mám dojét na DEPO do Modletic nebo jí vrátí odesílateli. Už nikdy DPD nevyužiji a budu tuhle zkušenost říkat všem mým známým.