DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Zcela neseriózní společnost. Na zásilku čekám již pět dnů. Každý den přijde sms avízo o čase doručení, vyhlížení kurýra je ovšem marnost a ztráta času i nervů. DPD vřele nedoporučuji!!!
Týden mi chodila denně SMS, že z důvodu překročení kapacity výdejního místa není možné balíček doručit. Na výdejně na mě koukali jak na m*****, že tam mají nula nula prd balíčků. Na dotaz, kde se můj balíček válí, mi stále chodila odpověď, že je na výdejně překročená kapacita. No jak u d*****. Až odesílatel mi poskytl informaci, že chyběly u objednávky dokumenty. V pohodě, stane se. Stačilo, kdyby mi to na „zákaznickém servisu“ řekli rovnou a neposílaly zprávy, z kterých jsem se 3. den málem vzteky přeskočila. Fakt materiál tenhle dopravce.
Arogantni komunikace zamestnancu na zakaznicke lince, na kterou se pres hlasovy strom temer neda dovolat. Nulovy zajem a klientsky pristup problem vyresit zejmena pri dorucovani zasilek ze zahranici. Stejna zkusenost posledni dva roky.
Přijde SMS o doručení a přitom balík neopustí sklad. Firma tupých p******.
Katastrofa, během týdne jsme čekala dva balíky. K prvnímu mi alespoň došla sms s časem, kdy mohu balík očekávat. Balík měl být doručen 15:30-16:30, v 17:00 sem chtěla volat kurýrovi jak to vypadá ale číslo nikde ??♀️. Zásilku mi dovezli v 18:00 bez jakékoliv omluvy.
Další balík jsem si nechala zaslat na jinou adresu, sms s časem doručení nikde a balík se najednou objevil na předchozí adrese??♀️.
S DPD mám několikanásobnou negativní zkušenost. Kdykoli měl být od nich doručen balík, nedorazili ve smluvenou dobu, nezatelefonovali, nebo rovnou napsali, že balík se nepodařilo doručit (bez vysvětlení, proč se to nepodařilo). Složité bylo najít nějaký kontakt, nebo se přes šílený automat dovolit k živé osobě, která by vám byla schopna na něco odpovědět, nebo dokonce pomoci. S ostatními společnostmi se vůbec nedají srovnávat. Za celé roky fungování PPL jsem byla alespoň stokrát překvapena jejich pohotovým přístupem, ochotou, jednoduchou komunikací. Společnost GLS je oproti PPL slabší, ale i tak balík vždy dorazí v uvedený den a také bezvadně komunikují, jsou ochotní. DPD je jeden velký průšvih. Bohužel.
S DPD mám několikanásobnou negativní zkušenost. Kdykoli měl být od nich doručen balík, nedorazili ve smluvenou dobu, nezatelefonovali, nebo rovnou napsali, že balík se nepodařilo doručit (bez vysvětlení, proč se to nepodařilo). Složité bylo najít nějaký kontakt, nebo se přes šílený automat dovolit k živé osobě, která by vám byla schopna na něco odpovědět, nebo dokonce pomoci. S ostatními společnostmi se vůbec nedají srovnávat. Za celé roky fungování PPL jsem byla alespoň stokrát překvapena jejich pohotovým přístupem, ochotou, jednoduchou komunikací. Společnost GLS je oproti PPL slabší, ale i tak balík vždy dorazí v uvedený den a také bezvadně komunikují, jsou ochotní.
Zatim maj skore 0:2 v dodani zasilky, zazvonej a nez najdu boty uz sou pryc.
Zničili zásilku, ani se neomluví, jediné co DPD zajímalo, jestli jsi ji i tak převezmu. Servis totálně na ….
DPD jedna katastrofa. Tuto společnost bych zavřela. Nikdy balík nedoručí. Za co se platí této společnosti. Když nedoručí nic. V Ústí nad Labem blbci. Jsem doma čekám a nic. Další hodinu čekám nic. Pak telefon neberou. Pak pošlou sms že jsem nebyla k zastižení. Takové jednání je na facku. Nechápu jak tato firma ještě existuje. Bylo by dobré jí zavřít.