DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Katastrofa, zásilku dodali o 60 km jinam a ještě drze napsali, že to mám jen kousek. Infolinka k ničemu, tam jen odkáží na vyplnění formuláře a poděkují za zavolání.
Předchozí zásilku také nedoručili, kvůli jejich nějakému špatnému číslu, že si mám pro ni přijet na depo.
Krásný den,
nedá mě to a musím se podělit o zkušenost s DPD odřekl jsem balík změnil adresu zpět na dodavatele ( se kterým jsem byl na tomto způsobu dohodnut) balík mě přesto byl doručen navzdor komunikaci s řidičem a to způsobem že ho hodil na rampu a odjel následně jsem mu volal ještě na mě byl drzý a ať si na něj stěžuji co jsem se pokusil učinit naprosto nikam jsem se nedovolal nebudu komentovat že mě přistroj automaticky přepínal až mě vypnul zažil jsem leccos, ale toto je nad moje chápaní okamžitě ukončujeme jako společnost spolupráci z DPD (není to jediný problém ale toto byla pomyslná poslední kapka) a doporučuji toto učiniti všem.
přeji krásný den.
ADINA
Za mě jedna velká katastrofa! Balík podán 1.9. Je 9.9. A stále ho nemám, na email nikdo neodpovídá a když se mi podaří dovolat na info linku tak se dozvím že mám ještě týden čekat ?♀️. Už je to druhý problém, takže za mě DPD UŽ NIKDY!
Katastrofa, žádná domluva, žádný normální kontakt jen automat.
Od doby, kdy není možné zavolat kurýrovi a operativně se s ním dohodnout na předání, je vždy velký problém, když se změní kurýr. Balíky se pak zbytečně vrací do depa. A velice negativně hodnotím to, že je velký problém dovolat se komukoliv jinému než chatbotovi Jardovi…
Katastrofa tuto dopravu nikdy. Balík nedorazí nikdy. Vždy píšou nezastižen přitom jsem čekala i o hodinu déle. Když jsem řidiči v Ústí nad Labem volala vždy to típl. Nedodržují čas. B**** co jiného. Nikdy už více stojí to prachy a nedoručí nikdy nic.
Dobrý den, už dvakrát jsem neměla doručený balíček do Stráže nad Nisou.Bude se jednat o stejného řidiče, který není schopný zavolat zákazníkovi, že nemůže najít adresu. Raději balíček vrátí zpět do depa a odešlou zpět odesílateli. Dnes čekám opět balíček, který měl být doručený 2.9.2022. a z nepochopitelných důvodu byl datum posunutý na 5.9. 2022. Obávám se stejných komplikací, jako u předešlých balíků.
Dobrý den, dnes mi byl dovezen balík s keříky, vše úplně v pořádku, rychlost, komunikace na výbornou. Kurýr byl milý, rychlý a příjemný. Za mě vše super :) Děkuji :)HG Brno
Nejhorší dopravní služba, kterou znám. Výdejní místo na Mapy.cz vůbec neodpovídá skutečnosti, balík označený jako křehká zásilka mi přišel poničený a zboží uvnitř poškozené. Kurýr odmítl sepsat hlášení o poškozené zásilce. Nedoporučuji tuto společnost.
Lžou, že jsme změnili čas doručení. Potom, že jsme nebyli doma. Stížnosti neřeší
ZTRACENÁ ZÁSILKA! Vracela jsem objednané zboží v hodnotě 5 tis. Zasilka do obchodu nedorazila a balík je ztracen respektive kurýr ho vyzvedl, ale do depa už ho nedovezl. Nikam se nedovoláte, ale jen na internetu čtete návody jak se dá reklamovat balíček. Jen starosti..!
Dobrý den taky čekám celej den na balíček ani nezavolaj jen mě napsaly SMS a nic