DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Zásilku mi dali na druhý konec města. A ani se neobtěžuje řidič mi kontaktovat. Poslali jen sms. A to za službu platím…

  2. 3
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    60

    Zásilku mi přeposlali na druhý konec Prahy… s miminem je uplne ideálne cestovat 40 min. v dopravě tam a zpět…kódy od vined nefungují u boxu… měli by posílat dotazník spokojenosti a zapracovat na zlepšení služeb… málo poboček…

    Klady: - docela rychlé
    Zápory: - málo poboček (to bydlím v dobré lokalite) - u boxu nefunguje kód na vložení (zásilka vinted)
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Marian Kubica 19.8.2022 v 22:14

    Nejhorší kurýrní služba jaká je v České republice i Česká pošta je na tom lépe. Opět a zas mi byl zaslán e-mailem, že se omlouvají, že balíčkek nemůžu být dnes doručen. Pokaždé stejné výmluvy! A když zavoláte na infolinku, tak komedie pokračuje. Když vysvětlím dispečerce, že ten balíčkek potřebuji dnes, že v pondělí odjíždíme, tak se slovy já s tím nic neudělám, můžu Vám zaslat formulář na vypsání stížnosti (Ten samozřejmě, také nedorazil, jako balíček…) Tak jí vysvětluji, že tento problém je poněkolikáté a vždycky v pátek a ze sluchátek se ozve smích nejspíš druhé dispečerky, tak hlavně, že se dobře bavíte odpovídám. Když se zeptám na celé jméno dispečerky, tak odpověď zní Koupilová a dál? To Vás nemusí zajímat mi bylo řečeno. Tím to ji zdravím. S touto kurýrní službou jsem skončil !!! Myslím, že hodnocení na této stránce mluví za vše. A majitel si s tím očividně hlavu nedělá. Nestačím se divit jaké tady máte hodnocení. Prosím podívejte se na mapy.cz určitě objektivnější hodnocení a ten zaplacený blábol jako tady.

  4. 3
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    60

    Zásilku mi přeposlali na druhý konec Prahy… s miminem je uplne ideálne cestovat 40 min dopravou tam a zpět…kódy od vined nefungují u boxu… měli by posílat dotazník… a zapracovat na zlepšení služeb… málo poboček…

    Klady: - docela rychlé
    Zápory: - málo poboček - boxu nefunguje kód na vložení (zásilka vinted)
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Oproti minulé zásilce musím tentokrát pochválit, vše bez problémů, rychlé doručení, ochotný kurýr, určený čas dodržen.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Iva Špačková 18.8.2022 v 15:23

    DPD je snad nejhorší přepravní služba. Kurýři mají hrozné chování a v dnešní době asi neumí používat telefon. Když už zavolají tak oznámí, že nemůžou najít adresu a balíček doručí jindy.
    Dpd už nikdy, to raději nic nechci.

  7. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Já musím hodnotit kladně. Včera večer oznámeno, že dnes (18.8.) přivezou, že čas určí ráno. Ráno v 8 přišla sms, že přivezou zboží v rozmezí 13 – 14 hod. A přesně tak se stalo. Zboží bylo v pořádku. Jsem oblast Brno – venkov. Kuřim.

    Klady: Rychlost, komunikace, přesnost, včasné avízo.
    Zápory: Nic.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Avizováno doručení mezi 15-16 hod, od 14 čekáme, v 17 kurýr nikde. PO telefonické urgenci řekl,že dnes už nepřijede, že přijel pozdě kamion. Na dotaz proč tedy nedal vědět, prohlásil, že má hodně lidí a kam by přišel, kdyby to všem oznamoval. Oprorti PPL otřesná úroveň služeb. Je to už druhý případ . Minule ani nedorazil a přišla SMS, že jsme nebyli doma.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Katastrofa! Přijde Sms s kódem do Alza boxu a box prázdný! Dovolat se tam je ale nemožné

  10. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Člověk si zaplatí za službu že to přivezou mezi 8 až 10 ráno. Bohužel balík nikde a kurýr nevola. Číslo na kuryra nikde. Takže mi vrátíte peníze?

    Zápory: Zaplatíš si službu že to přivezou mezi 8 až 10 ráno. Bohužel nikdo nikde a kurýr nevola a číslo není k dohledání. Hrůza todle. Čekám na vrácení peněz.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 60 61 62 63 64 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo