DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Zásilku mi dali na druhý konec města. A ani se neobtěžuje řidič mi kontaktovat. Poslali jen sms. A to za službu platím…
Zásilku mi přeposlali na druhý konec Prahy… s miminem je uplne ideálne cestovat 40 min. v dopravě tam a zpět…kódy od vined nefungují u boxu… měli by posílat dotazník spokojenosti a zapracovat na zlepšení služeb… málo poboček…
Nejhorší kurýrní služba jaká je v České republice i Česká pošta je na tom lépe. Opět a zas mi byl zaslán e-mailem, že se omlouvají, že balíčkek nemůžu být dnes doručen. Pokaždé stejné výmluvy! A když zavoláte na infolinku, tak komedie pokračuje. Když vysvětlím dispečerce, že ten balíčkek potřebuji dnes, že v pondělí odjíždíme, tak se slovy já s tím nic neudělám, můžu Vám zaslat formulář na vypsání stížnosti (Ten samozřejmě, také nedorazil, jako balíček…) Tak jí vysvětluji, že tento problém je poněkolikáté a vždycky v pátek a ze sluchátek se ozve smích nejspíš druhé dispečerky, tak hlavně, že se dobře bavíte odpovídám. Když se zeptám na celé jméno dispečerky, tak odpověď zní Koupilová a dál? To Vás nemusí zajímat mi bylo řečeno. Tím to ji zdravím. S touto kurýrní službou jsem skončil !!! Myslím, že hodnocení na této stránce mluví za vše. A majitel si s tím očividně hlavu nedělá. Nestačím se divit jaké tady máte hodnocení. Prosím podívejte se na mapy.cz určitě objektivnější hodnocení a ten zaplacený blábol jako tady.
Zásilku mi přeposlali na druhý konec Prahy… s miminem je uplne ideálne cestovat 40 min dopravou tam a zpět…kódy od vined nefungují u boxu… měli by posílat dotazník… a zapracovat na zlepšení služeb… málo poboček…
Oproti minulé zásilce musím tentokrát pochválit, vše bez problémů, rychlé doručení, ochotný kurýr, určený čas dodržen.
DPD je snad nejhorší přepravní služba. Kurýři mají hrozné chování a v dnešní době asi neumí používat telefon. Když už zavolají tak oznámí, že nemůžou najít adresu a balíček doručí jindy.
Dpd už nikdy, to raději nic nechci.
Já musím hodnotit kladně. Včera večer oznámeno, že dnes (18.8.) přivezou, že čas určí ráno. Ráno v 8 přišla sms, že přivezou zboží v rozmezí 13 – 14 hod. A přesně tak se stalo. Zboží bylo v pořádku. Jsem oblast Brno – venkov. Kuřim.
Avizováno doručení mezi 15-16 hod, od 14 čekáme, v 17 kurýr nikde. PO telefonické urgenci řekl,že dnes už nepřijede, že přijel pozdě kamion. Na dotaz proč tedy nedal vědět, prohlásil, že má hodně lidí a kam by přišel, kdyby to všem oznamoval. Oprorti PPL otřesná úroveň služeb. Je to už druhý případ . Minule ani nedorazil a přišla SMS, že jsme nebyli doma.
Katastrofa! Přijde Sms s kódem do Alza boxu a box prázdný! Dovolat se tam je ale nemožné
Člověk si zaplatí za službu že to přivezou mezi 8 až 10 ráno. Bohužel balík nikde a kurýr nevola. Číslo na kuryra nikde. Takže mi vrátíte peníze?