DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Katastrofa,po třech dnech od doručení sms balík stále nedorazil a na telefoním čísle 225373373 jen přiblblý automat takže člověk bez internetu nemášanci se balíku dopátrat
Katastrofa, kdybych měl možnost vybrat jinou alternativu doručení tak ji vyberu.
Po přečtení komentářů, mi nedá nereagovat. Zřejmě záleží na kurýrovi, a také oblasti jakou jezdí a kolik toho má. Nicméně já jsem oblast Praha-východ (Úvaly). Nemám problém s doručením zásilky, příjemný řidič, slušný, vstřícný. Časově jezdí také v době cca kdy je psáno v sms. To že to není do minuty chápu, protože když toho mají víc, nebo jsou zácpy atd…., tak i kdyby se kurýři roztrhaly, tak nestihnou přijet v daný čas. S tím ale i člověk počítá, nebo měl by, že spíše jde o orientační čas, než přesný. Možná mám jen ,,štěstí na kurýra a na oblast, ve které jezdí,, ale já jsem se službou DPD spokojená.
Nechal jsem si poslat balík na výdejní místo. Balík tam fyzicky byl, ale spadl celý systém. Takže jsme se pokoušeli na infolince situaci vyřešit. Operátorka byla protivná a řekla, že s tím nic neudělá, že musím počkat až systém začne fungovat :) A to mi má avizovat výdejní místo – je to prý jejich problém. A zavěsila=pro ni vyřešeno. Paní na výdejním místě byla ochotnější a dala mi avizo. Takže jsem pozítří musel znovu jet a s hrůzou čekat zda jim zase nespadne system……Celou situaci řeším s DPD jako reklamaci. Je to firemní balík a nutně jsem jej potřeboval. Jak to skončí nevím komunikace z jejich strany je jen, že stížnost je v řešení.
Pokud si vážíte svého času a balíků tak se DPD vyhněte
Jsou tak rychlí, že nestihnete ani vzít telefon. Dokonce tak rychlí, že možná když se nedovolá, tak raději ani nepřijede. 3 lidi doma hlídají kurýra. Pod okny silnice a tu jejich bednu DPD nikdo neviděl. Odpoledne email, nebyli jste doma. Balík stále nemám. Skoro musím říci, že zlatá Česká pošta.
Rychlé doručení, řidič příjemný a obětavý, ten mi v mém zoufalství hodně pomohl,protože jinak katastrofa. Zkusila jsem přesměrovat zásilku na jinou adresu den před doručením, vše proběhlo v pořádku, ale balík přišel na původní adresu. Sms o doručení a s kontaktem na řidiče mi nepřišla. Potřebovala jsem si dohledat řidiče a vyzvednout balík dříve kvůli vycestování. Podle mapy k mému balíku jsem si pěšky vyhledala řidiče v mojí lokalitě, ale bohužel nejezdí mojí ulici. Musela jsem volat na depo kvůli kontaktu na řidiče a vyhledat toho správného v jiné části.
Když jsem chtěl zásilku přesměrovat na 17.45, kurýr mi řekl, že touhle dobou už chce bejt doma a nedoručuje. Doručujou, jak se jim chce a zákazník je jim u řitě.
Znovu se snažím dovolat na kurýra, ale schválně shazuje hovor.
Příšerné! Po týdnu čekání na doručení jsem musela já volat abych zjistila co se děje. Po prošetření „ztratili elektronické údaje a vrátí mi balíček“. Po dalším týdnu volám co se děje, kde je balík. Odpověď „my nevíme“. Když jsem se ptala kdo ví, nebo jak ho najít operátorka drzá, nepříjemná „prostě nevíme, já nevím jak vám to mám vysvětlit aby jste to pochopila „… takové jednání od firmy co udělala chybu a ztratila můj balík za 10 tisíc? Kde to jsme…
Jediná jistota je, že přijedou PO-PÁ mezi 8:00 a 18:00, takže si radši vemte dovolenou na to čekání
Doručování do 18-ti hodin je naprostej nesmysl a přesměrování doručovací doby taky.
DPD si dělá ze zákazníků akorát tak prdel.
Kurýr funguje max do 15-ti hodin, nabere zboží a jede trasu tak, jak mu to vyhovuje. Víc od nich nečekejte, zákaznická podpora je ve formě robota.
Naprosto katastrofální doručovací společnost a akorát na ty jejich praktiky a lživé informace o doručování by bylo dobrý poslat obchodní inspekci.
Jednání se zákazníkem-dovolat se nelze jelikož vše je odkazováno zpět na stránky a robot mi pravděpodobně neodpoví proč kurýr automaticky vozí zásilky na výdejní místa-kde je přebírat nehodlám jelikož jsem si u prodejce zaplatil, že mi bude produkt doručen na adresu domů-chápu, že pro řidiče je jednoduší a bezpracné vyhodit náklad na sběrném místě aby si ušetřil čas ale já si za službu zaprvé zaplatil, že mi bude doručeno na adresu a zadruhé pokud máte zaměstnance kteří odvádějí takovouto lajdáckou práci tak já osobně bych ve svém podniku takové nestrpěl-nejenže vám škodí pověst a řadíte se tak na úroveň české pošty v doručování na adresu ale jak vidno asi vám na tom nezáleží jelikož není ani nikdo ke komu se dovolat
Dobrý den,
napište mi prosím na Messenger, napíši Vám k tomu více informací.
Děkuji