DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Dpd doprava az domu? A kdy?
Nemá cenu komentovat…
Aktuálně mně DPD zadržuje zásilku (6 krabic, dodavatel odeslal pod 6ti ID), 1.7. poslal DPD 6 ks SMS zpráv, že došlo k poškození, že se doručení protáhne o 24h.
Dnes, 11.7. po mnoha urgencích ať už dodavatele nebo mé stále slibují, že se tím budou zabývat, že to doručí X.Y. (naposledy dnes, 11.7.), ale zásilka nikde. Paní na CC slíbila, že vše zjistí a pošle mně zprávu. Dosud se tak nestalo, prakticky je jejich reakce stále stejná, jen sliby a žádný skutek.
ROZHODNĚ NEDOPORUČUJU DÁLE JEJICH SLUŽBY VYUŽÍVAT!!!
Co jsem jako klient mohla udělat více, abych si mohla vyzvednout zásilku? V čem jsem jako klient udelala chybu? Když píšete, ze jsem si ji nevyzvedla? A nebyl umožněn přístup k zasilce??pokazde přislíbena jiná informace a arogance na info lince. Já nemám zajem o podnět ale o stížnost!!
Díky vaši zlodějske a nekompetentní službě jsem prisla a balik. A budu znovu platit vysoké poštovné 1500,-
A doufat, ze mi bude balicek doručen.
Od 1.7 se snažím aby mi byl doručen balik. Volání na info linku balik uložen neznámo kde. A není umožněn přístup k vyzvednuti. Posléze poslán odesílatel s odůvodněním příjemce nevyzvedl??!! Naprostá nekompetentnost služby za kterou si berete peníze.
Balíček nebyl již dvakrát doručen. Už dvakrát nejdříve oznámeno smskou doručení balíčku a následně oznámeno,že balíček opět nebylo možné doručit. Doma jsme na něj čekali – doručovatel tady nemohl být, určitě nezazvonil, protože tento týden je doma všichni. S touto doručovací službou jsme velmi nespokojeni. Opět si musíme objednat nové datum doručení.
Hrůza a katastrofa jako vždy. Bohužel nejsem schopna ovlivnit, jakého přepravce vybere dodavatel. Nulová komunikace, nedodržený termín doručení, zákaznická linka nefunguje, poslední zachycený pohyb zásilky je ráno po sedmé a jsou čtyři odpoledne a nic. Nikdo není schopen říct číslo na řidiče, celý den prosezený doma a zásilka někde v p*****.
Za mě,už nikdy více zaslání zásilky touto přepravní službou!!!! Naprostá katastrofa, nemožnost se někam dovolat. Mám jinou práci, než trávení času čekánim doma na balik a zjišťováním, kde ho vlastně mám? Už podruhé za 3 měsíce přišlo /až po několika dnech v depu/, že nemají úplnou adresu, že ji mám doplnit.. :-) Pokaždé chybělo číslo popisné. To je tedy náhoda?!?
Po přihlášení do DPD je možnost napsat, v den doručení, kurýrovi. Nechápu, proč takovou možnost nabízíte, když není funkční.
Strašné objednala jsem si balík a bylo mi oznámeno, že balík bude doručen 4.7.2022
Nic nepřišlo a tak jsem se snažila dovolat na podporu, kde mi to po půl hodině
zvedla, živá bytost s tím, že balík dojde ve čtvrtek a opět nic. Tak jsem volala znovu a z paní vypadlo, že balík je v hledání. Jednoduše ho ztratili už v pondělí a nikdo nezavolal nic. Kdybych to měla přes ppl balík už mám dávno doma. Ikdyz napsali dopředu datum, tak to v to datum dorazilo. Naposledy jsem přes Dpd objednavala před 2ma lety a nic se nezměnilo. Už nikdy více. Balíček stále nemám
pošlou datum a čas doručení, vezmu si dovolenou a nic, večer zpráva že doručí následující prac.den, ráno sms s časem doručení v dopoledních hodinách. Telefon od řidiče že přijede odpoledne a jestli chci že si ho mám najít v nedalekém městě. Po domluvě že přijede do půl hodiny max 45 minut, po 5 hodinách nic. Na infolince paní nepříjemná která si stěžuje že je špatný signál a to jste měli slyšet že si hovor nahraju – to byla hysterie. Jestli můžete vyhněte se tomuto dopravci
Naprostá katastrofa. Nedopatřením jsem nenapsala č.p. i když mají mé tel. číslo, nebyli schopní mi zavolat. Balíček nevyzvedli, telefon na dopravce mi neposkytli. Čekala jsem o hodinu déle. Nikdo se neozval. Další vyzvednutí je až za 3 dny. Baliček teď bude čekat u člověka, který si kvůli tomu musí vzít dovoleno. Katastrofa!
Úroveň české pošty
Chtela bych jsem zrušit objednavku