DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. hrozný dopravce, dosla mi sms, že dorazi balík mezi 9,16-10,16 , byl jsem na miste od 9hod. Na trackingu jsem se když jsem se podíval, tak bylo napsano, že balík byl doručen v 9:41 , ale nevím tedy komu. Kde balík je? nikomu se neda dovolat, jen automat a nebo psat do formuláře. Už nikdy si nebudu nic posílat DPD. A toto vse jeste dám všude na sítě, at z lidi nedelají b**** !!!

    • Mám stejnou zkušenost že včerejšího dne u balíku, který byl předem zaplacen. Vyřešil jste tento problém nějak?

    • Dobrý den, četla jsem jen nějaké komentáře a tak jsem se připojila i já, protože lidičky budou pořád nespokojeni.Bydlim v Boskovicích a nemůžu si stěžovat na dopravce, protože, mě zavolá, než přijede.Takového ochotného přepravcem jsem dlouhou nezažila.Škoda,že jsem se nezeptal na jméno, protože by zasloužil nejen pochvalu,ale i nějakou odměnu.Práce s lidičkami je těžka.Ješťe jednou DÍKY??

  2. Velmi špatná zkušenost
    Mizerná komunikace – po dohodě s kurýrem při nezastižení mělo být uloženo do nejbližšího výdejního místa , žádné další informace jen vráceno do depa , poté změněno dodání na výdejní místo , další dva dny bez informace . Naprostá katastrofa.

  3. Nadmíru nespokojená,přišla mi včera sms,že mi bude zásilka doručená 23.6.2022 8-18h,dnes 23.6. ve 14h po opakovaných kontrolách v aplikaci se dozvím,že mi zásilka bude až zítra doručená ani se neobtěžovali mi napsat sms.Hrozny horší jak pošta a paní operátorka taky příjemná jak prdel.Objednávku sem zrušila od nich už nikdy nic.Hlavně,že čekám doma jak pecka.

  4. Nejhorší společnost a dopravce co jsem kdy zažila,neochota řidiče a to radši ani nemluvím o paní Burdychove na telefonní lince.
    Hrůza a des

  5. Nejhorší doručovací služba! Absolutně nikdy nedojeli na čas a ještě byli nechutní,že nejsem doma,když mně napíšou doručíme Vám zásilku od 11-13 a je 15:00 a nebylo to poprvé! Včera napíšou přítelovi,že mu doručí balíček a za hodinu mu napíšou,že ho nezastihli doma,přitom já doma byla a nikdo nikde,přítel dojde z práce kolem 6 večer a balíček leží před dveřama s tím,že se mu nemohli dovolat (nikdo nevolal) a musel to převzít soused. Nespokojenost totální,když něco objednávám a vidím DPD,tak si to hodně rychle rozmyslím!

  6. Nejhorší služba v ČR. Na adresu doručení nejsou schopni přijet 5 dní. Řidič zásadně nevolá. A poslední zkušenost: při doručení na Pickup nemůžou najít zásilku? Na přepážce místo toho, aby se paní za společnost omluvila a vysvětlila, co se bude dít, vezme si věci a odejde kouřit ven nebo domů?!!! Bohužel někteří prodejci zasílají zboží bez možnosti výběru dopravce a tuto službu, zbytečné nervy a zbytečný vlastní čas si ještě platíme.

  7. Naprosto hrozná společnost už třetí den čekám na doručení balíku z polska a furt nic žádná komunikace ze strany společnosti jsem docela naštvaný protože si vymýšlejí datum dodání a kde nic tu nic takže naprostá fraška nikdy si přes ně už nic nenechám poslat

  8. Absolutní fraška. Člověk změní dodací adresu. stejně doručí na tu púvodní. Napíše přímo kurýrovi a ten pak řekne že o ničem neví. Na dotaz co stím? Odpoví „počkáme den a snad se to změní“ Absolutní fraška!

  9. Reply
    Milada Procházková 22.6.2022 v 9:52
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší dopravní společnost v České republice. Zásilku mi kurýr odmítl dovézt na mojí adresu s tím, že to má zakázáno od šéfa, který mu pohrozil pokutou. Ostatní dopravní společnosti k nám jezdí úplně normálně, tak jsem si myslela, že DPD také nebude mít problém. Před několika dny jsem je viděla kolem nás projet a dnes mi zásilku nechali v prodejně s tím, abych si ji tam vyzvedla. Mně to ovšem dělá problém, protože chodím o holí, jsem sama a auto nemám. Do prodejny to mám cca 1,5 km. Normálně tam nechodím, potraviny si nechávám dovážet z e-shopu.
    Již nikdy si tuto dopravní společnost neobjednám.

    Klady: Nemám žádné dobré zkušenosti
    Zápory: Neschopnost doručit zásilku.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Vendula Doležalová 21.6.2022 v 20:33

    Velké zklamání

1 66 67 68 69 70 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo