DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Bohužel mám jen špatné zkušenosti.

    Balíček mi nepřišel, vysvětlení – nebyl doma zastihnut, což byla lež.

    Naprosto žádná komunikace, že bude něco doručováno a kdy.

    Jeden balíček náhodně přišel. Ovšem žádná předchozí komunikace a kdybych náhodou nezastihl kuryra u baráku, když jsem se vracel domů a nezeptal se ho, pravděpodobně nemám nic.

    Z důvodu neinformování o přepravě zásilky nemohu posoudit rubriku „rychlost doručení“ proto hodnotím pouze rubriku „jednání se zákazníkem“, kterou shledávam na 0 hvězdiček.

  2. Reply
    Alice Janáková 18.6.2022 v 7:23
    1.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    60

    Dobrý den,

    Ráda bych jen napsala svůj názor ohledně nastavení některých služeb dpd.

    Všichni jsme přes den velmi vytížení, a když si člověk nechá odeslat balíček kurýrem, velmi oceňuji na ostatních dopravních společnostech, že odešlou rovnou kontakt na řidiče, se kterým je možné čas dodání ještě v rámci možností přizpůsobit.

    Vaši kurýři jsou tak moc vytížení, že ani 5 minut rozdíl nemohou akceptovat, jinak by jim prý rozhodli celý den. Vnímám to jako velkou nevýhodu. Nejsme stroje. A život se často nedá naplánovat na minuty přesně. Navíc nám na dveřích špatně funguje zvonek. Kurýr tak zkrátka napsal, že adresát nezastižen a hotovo. Musela jsem pracně zjišťovat číslo na kurýra.

    S přátelským pozdravem

    Janáková

    Klady: Rychlost doručení
    Zápory: Naprostá nepřizpůsobivost času dodání. Žádný kontakt na řidiče. Řidiči nekontaktují příjemce zásilky před dodáním. Přichází jen automatické sms a maily, na které není možné odpovědět
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Bohužel katastrofa, nikdy více, přeprava balíčku po Praze trvala 5 dnů, sledování zásilky hrůza, údaje si upravovali tak jak se jim to hodí, opravdu katastrofa

  4. Reply
    skladproeshop 15.6.2022 v 14:08

    Jsme velmi spokojeni s doručováním balíků a hlavně pomocí při převzetí od kurýra Lukáše Bártíka. Vždy je ochotný a slušně komunikuje.

  5. Už několikrát se mi stalo, když jsem měnila adresu doručení, kurýr zásilka dovezl na špatnou adresu a za celý den nebyl schopen ji doručit na správnou, i když jsem ho telefonicky několikrát kontaktovala.

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprosto strašná zkušenost s posledním balíkem… Kurýr se nedovolal napoprvé, takže se ani neobtěžoval zazvonit nebo zavolat znovu (ne, fakt nemáme telefon u sebe 24/7)… Manžel volal za 4 minuty (!!!) zpět a už ho kurýr poslal do háje, že už je pryč. Předal informaci, žeu nechá balík na výdejním místě…to bylo ve středu, dnes je úterý a teprve dnes přišla sms, že si balík mužeme vyzvednout… Inu, jel manžel balík vyzvednout… Jaké bylo jeho překvapení, když balík na výdejním místě nebyl a byl úplně na jiném… Takže DPD už nikdy

    Klady: Nepřišla jsem na žádný
    Zápory: Doručování balíku trvalo týden Neochotný kurýr Doručili nakonec balík úplně jinam
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Nejhorší doručovací společnost! Dnes mi řidič odmítl předat balíček, protože jsem neměla připravenou přesnou hotovost, nikdo o tomto způsobu předem neinformoval… Měla jsem zaplatit 848 Kč a dávala jsem mu 1000 Kč, bohužel si balíček sbalil a odjel s ním, že není jeho povinností mít peníze nazpět. Poté mi přišel email, že balíček nebyl doručen, protože jsem nebyla doma k zastižení. Moc vtipné…

  8. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nejhorší přepravní společnost u nás. Balíčky opětovně doručeny do výdejního místa do jiného města a dokonce i do jiného okresu. Nikde se nedá vyreklamovat uvedeno jedno tel. číslo, kde vám stejně nepomůžou a řeknou že si pro balíček máte nějak dojet.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Již nikdy více, po České poště nejhorší dopravce

    Zápory: Špatná, nebo raději žádná komunikace se zákazníkem. Neschopnost doručit zásilku. Balík jsem si musel najít a osobně vyzvednout na depu. Již nikdy více
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Totální průšvih, zásilku si doručí do jiného výdejního místa, po urgencích na infolince se nic neděje. JIž nikdy.

1 67 68 69 70 71 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo