DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Bohužel mám jen špatné zkušenosti.
Balíček mi nepřišel, vysvětlení – nebyl doma zastihnut, což byla lež.
Naprosto žádná komunikace, že bude něco doručováno a kdy.
Jeden balíček náhodně přišel. Ovšem žádná předchozí komunikace a kdybych náhodou nezastihl kuryra u baráku, když jsem se vracel domů a nezeptal se ho, pravděpodobně nemám nic.
Z důvodu neinformování o přepravě zásilky nemohu posoudit rubriku „rychlost doručení“ proto hodnotím pouze rubriku „jednání se zákazníkem“, kterou shledávam na 0 hvězdiček.
Dobrý den,
Ráda bych jen napsala svůj názor ohledně nastavení některých služeb dpd.
Všichni jsme přes den velmi vytížení, a když si člověk nechá odeslat balíček kurýrem, velmi oceňuji na ostatních dopravních společnostech, že odešlou rovnou kontakt na řidiče, se kterým je možné čas dodání ještě v rámci možností přizpůsobit.
Vaši kurýři jsou tak moc vytížení, že ani 5 minut rozdíl nemohou akceptovat, jinak by jim prý rozhodli celý den. Vnímám to jako velkou nevýhodu. Nejsme stroje. A život se často nedá naplánovat na minuty přesně. Navíc nám na dveřích špatně funguje zvonek. Kurýr tak zkrátka napsal, že adresát nezastižen a hotovo. Musela jsem pracně zjišťovat číslo na kurýra.
S přátelským pozdravem
Janáková
Bohužel katastrofa, nikdy více, přeprava balíčku po Praze trvala 5 dnů, sledování zásilky hrůza, údaje si upravovali tak jak se jim to hodí, opravdu katastrofa
Jsme velmi spokojeni s doručováním balíků a hlavně pomocí při převzetí od kurýra Lukáše Bártíka. Vždy je ochotný a slušně komunikuje.
Už několikrát se mi stalo, když jsem měnila adresu doručení, kurýr zásilka dovezl na špatnou adresu a za celý den nebyl schopen ji doručit na správnou, i když jsem ho telefonicky několikrát kontaktovala.
Naprosto strašná zkušenost s posledním balíkem… Kurýr se nedovolal napoprvé, takže se ani neobtěžoval zazvonit nebo zavolat znovu (ne, fakt nemáme telefon u sebe 24/7)… Manžel volal za 4 minuty (!!!) zpět a už ho kurýr poslal do háje, že už je pryč. Předal informaci, žeu nechá balík na výdejním místě…to bylo ve středu, dnes je úterý a teprve dnes přišla sms, že si balík mužeme vyzvednout… Inu, jel manžel balík vyzvednout… Jaké bylo jeho překvapení, když balík na výdejním místě nebyl a byl úplně na jiném… Takže DPD už nikdy
Nejhorší doručovací společnost! Dnes mi řidič odmítl předat balíček, protože jsem neměla připravenou přesnou hotovost, nikdo o tomto způsobu předem neinformoval… Měla jsem zaplatit 848 Kč a dávala jsem mu 1000 Kč, bohužel si balíček sbalil a odjel s ním, že není jeho povinností mít peníze nazpět. Poté mi přišel email, že balíček nebyl doručen, protože jsem nebyla doma k zastižení. Moc vtipné…
Nejhorší přepravní společnost u nás. Balíčky opětovně doručeny do výdejního místa do jiného města a dokonce i do jiného okresu. Nikde se nedá vyreklamovat uvedeno jedno tel. číslo, kde vám stejně nepomůžou a řeknou že si pro balíček máte nějak dojet.
Již nikdy více, po České poště nejhorší dopravce
Totální průšvih, zásilku si doručí do jiného výdejního místa, po urgencích na infolince se nic neděje. JIž nikdy.