DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Nedoporučuji.
Nejhorší přepravní společnost!!!!
Kurýr není schopen zavolat, přijede před dům zatroubí a člověk než vyjde z domu tak je již pryč. Jsem nespokojen…
Špatná firma jsem velice nespokojen. Před měsícem mi dodali špatný balíček a minulý týden zase rozbité obě věci co jsem si od nich nechal převést a včera mi volal šofér že se mu rozbilo auto. Takže po třetí a špatně už nikdy děkuji
Dnes čekám na zásilku od 11.hodin, kdy měla být nejpozději doručena a je 14.hodin. Pak se opět omluví, že doručení se bude konat až zítra. Situace se opakuje již po třetí. Tak se ptám? Jsou to spolehlivé služby ?
Doručení bez předchozí SMS, naprostá lhostejnost ke klientovi. Never more.
Potřetí jsem si nechala doručit touto firmou zboží z internetového obchodu – tentokrát po dřívějších vždy špatných zkušenostech po dost dlouhé době a jen pouhým omylem – a opět mi zásilka nebyla doručena! Opět použitá lživá výmluva, že jsem nebyla zastižená. Nakupuji přes e-shopy často, protože vím, že si můžu převzetí zásilky dle předem určeného času zařídit. PPL mi vždy dodává bez problémů, tento dopravce doposud nikdy zboží v určený termín nedodal!
Vrcholem všeho dvakrát z toho bylo, že při konečném doručení na mě byl přepravce ještě k tomu sprostý – a to jsem se vždy držela, abych mu nevynadala první já, za to že přijel se zpožděním, že si nebudu ještě víc kazit náladu… ovšem hned na mě vystartoval on (tedy pokaždé byl jiný), za to že jsem si stěžovala a udělala mu průšvih – já se ale jen sháněla po své nedoručené zásilce. Průšvih si udělal on, že nepřijel a ještě sprostě lhal, že mě nezastihl!
Zkušenost stačila – DPD už nikdy víc!!!
Neschopnost!!!! doručení zásilky na adresu která byla požadována. Místo na adresu domů se kurýr bez domluvy rozhodl dát do DPD boxu. Za takové služby si nechají zaplatit?? Již po několikáté nedodržení požadované služby.
Opakovaně obrovské zklamání… Aktuálně nejhorší dopravce v ČR
DPD nedoporucuji