DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

S dopravní společností DPD, hlavně s kurýrem Lukášem Macečkem jsme maximálně spokojeni. Vždy dorazí v uvedený čas, s úsměvem a příjemným vystupováním. Více takových spolehlivých zaměstnanců! :)
Dnes v 10:00 přišel e-mail že by mi měl být balíček doručen mezi 10:22 a 11:22. Letěl jsem z práce domu a čekal. Nikdo mě nekontaktoval a sledovaní kurýra na mapě nefungovalo – aktualizace dat….V 18:00 poslali e-mail: Bohužel jsme Vás nezastihli a na adrese zanechali oznámení. Tohle nemůžete myslet vážně!!!!!!!!!!!
Samozřejmě nikdo nebyl a žádné oznámení jsem nedostal, jsou to jenom lži….
Nejstrašnější služba, naprostá lhostejnost ke klientovi, zakoupené zboží se dá stěží dostat řadu dní, z jiné země dorazilo do tří dnů, nicméně v rámci ČR a tuto službu nemohu sehnat, oblbují své hlavy, zavolají, aby probrali čas a pak jej přenesli na další den, pokud možno tuto službu nevyužívejte, dávejte na sebe a své nervy pozor
Zcela chybí koncept jak logistiky, tak servisu. Dvakrát jsem kurýrovi vysvětlil, v jakou hodinu budu doma a mohu si zásilku vyzvednout, protože také pracuji, ale ignorovali mě a přeložili na další den, druhý den mi byla doba doručení napsána na můj osobní účet s ohledem na zohledněte moje přání, ale čas plyne a můj balík není informován o novém termínu na další 3 dny. Je to hrozné, pánové, takhle pracovat, kdybych tak pracoval, byl bych vyhozen. Balíček jsem nikdy nedostal a nevím, jak dlouho vydrží
S přehledem nejhorší zásilková služba v ČR
Až do nedávna jsme byli spokojení. Balíky z našeho eshopu většinou chodily do druhého dne a v pořádku. Poslední dobou cca měsíc se ozývají naši zákazníci, že po otevření balíku je na první pohled patrné, že balík i přes polepení štítky KŘEHKÉ a NEKLOPIT byl značně protřepaný, vše uvnitř rozsypané a mnohdy i poškozené. Denně je to až 5 podobných stížností. Pokud do té doby nebyl problém, kurýři jezdí stejní, pak bude mít DPD problém se zaměstnanci na depech. To potvrzují i samotní kurýři. Takže buďto si bude muset DPD srovnat levnou pracovní sílu najatou na depa za poslední dobu, nebo brzo přijde o celou řadu svých zákazníků.
Nedoporučuji!!! Někdy ale bohužel nemám na výběr.
s doručováním DPD jsem velmi spokojena, doručují druhý den od převzetí, zasílají sms s rozsahem času doručení a do tohoto času se opravdu trefí. Volají před příjezdem. za mne spokojenost. oblast Brno Horní Heršpice
Nevím jak jinde, ale tady na Jablonecku nejlepší dopravce. Co oni stíhají kolikrát nechápu. Tento týden dvě obj. zadány odpoledne a druhý den ráno doručeno. Myslím, že co se týče logistiky, mohli by ostatní dopravce učit.
9.5 mi dojde SMS, že 10.5 mi doručí balík. Nejsem doma, takže okamžitě v aplikaci měním den doručení na 11.5.
10.5 mi dojde ráno SMS, že mi dnes doručí balík. Ihned volám řidiči, že nejsem doma, že jsem si měnila datum doručení a ať přijede zítra.
10.5 po 13h mi volá řidič DPD, že mi veze balík. Naprosto hrozná komunikace.
Můj balík s nápisem křehké, úplně pomlácený a to nemluvím o zbytku balíků v dodávce, které byli ledabyle naházené na sobě a většina krabic byla poničená.
Dokonce mám s touto dopravní společností i takovou zkušenost, že předem placený balík pan řidič hodil za plot k sousedům na úplně jinou adresu a ani se neobtěžoval mi volat, že veze balík….čekala jsem na něj doma.
Už od DPD nechci doručovat žádné balíky, hrozná společnost!