FOFR je česká přepraví společnost, která se zabývá doručováním zásilek, nadměrných nákladů a nebezpečného zboží. Rozváží kusové a balíkové zásilky. FOFR operuje v síti, která je složená z 8 renomovaných logistických společností.
Představení dopravce
FOFR se specializuje převážně na Českou republiku, ale nabízí i možnost přepravy kusových zásilek i do zahraničí. Omezuje se však pouze na evropský prostor. Společnost vznikla v roce 2010, v současné době sídlí v Praze. Funguje jako aliance úzce spolupracujících ekonomických subjektů, přičemž každý jeden je odborníkem na určitou oblast přepravy. Díky tomu jsou jejich služby rychlé a spolehlivé. A pokud z nějakého důvodu nejsou schopni vyhovět, můžete využít služby FOFR spedice.
Přehled služeb
FOFR transport nabízí vnitrostátní přepravu kusových zásilek, mezinárodní přepravu kusových zásilek, přepravu nadměrných nákladů a ADR. Přeprava se děli na několik modulů v závislosti na objemu zásilky. Od toho se odvíjí cena a rychlost doručení.
Kromě klasické přepravy zásilek můžete využít FOFR kurýrní službu (i do zahraničí), paletovou přepravu, cisternovou přepravu a také sklady společnosti. FOFR nabízí spediční služby v případě, že se vaše zakázka nevejde do přepravní nabídky (váha, objem). Sami pro vás vyhledají náhradní přepravu u jednoho z partnerů. Na společnost se můžete obrátit i v případě, že potřebujete zajistit složitější logistické služby.
Sledování zásilek
Dopravce FOFR můžete kontaktovat pomocí online formulářů nebo na zákaznické lince, která je vám neustále k dispozici. Pro přepravu mimo ČR je potřeba se registrovat. Vnitrostátní objednávky lze provádět bez registrace. Zásilky můžete sledovat pomocí online trackingu za použití referenčního čísla, které je vygenerováno při předání.
V naší recenzi na dopravu nesmíme zapomenout zmínit, že lidé často vyhledávají tohoto přepravce kvůli nízkým cenám, které za balíkové služby nabízí. Doporučujeme ale zavčas ověřit čas doručování, jelikož ne vždy dávají dopředu vědět. Balíky rovněž můžete vyzvednout na jednom z výdejních míst – depo Fofr najdete například v Brně a dalších větších městech.
Zajímavé odkazy
- Časté dotazy
- Vnitrostátní přeprava zásilek
- Mezinárodní přeprava zásilek
- Přepravní moduly
- Sledování zásilek
- Kalkulátor přepravného
- Kde nalézt středisko FOFR
- Sklady k pronájmu
- Reklamace
Kontakty
- Zákaznický servis
- E-mail: info@fofrcz.cz
- Sídlo společnosti: RSC Logistics, logistické družstvo, Masarykovo nábřeží 2018/10, 120 00 Praha 2 – Nové Město
Hodnocení
Zdroje: www.firmy.cz
Řidič byl slušný a ochotný. Donáška dvou rozměrných balíků, až ke dveřím. Takže za mě ok.
ABSOLUTNĚ ŠÍLENÉ, NIC PODOBNÉHO JSEM NEZAŽIL. TÝDEN ČEKÁM NA ZÁSILKU O KTERÉ PŘEDEM VĚDĚLI, ŽE SPĚCHÁ, NEUSTÁLE BALÍK NĚKAM VOZÍ A PŘEKLÁDAJÍ. ANI JEDNOU JSEM SE NEDOVOLAL . NA EMAILY NEREAGUJÍ. CENA ZA DOPRAVU JE TŘIKRÁT TAK DRADÁ JAKO U KONKURENCE, KTERÁ DOVEZE BALÍK DO DRUHÉHO DNE. PŘEDPOKLÁDÁM, ŽE SE JEDNÁ O NĚJAKÉ PODVODNÍKY. NEDOPORUČUJI!!!
Objednala jsem si baterku do auta. Vzhledem k tomu, že je sice jaro ale ráno dost nasnežilo, tak jsem se bála aby k nám do kopce pan vybec vyjel a už si plánovala jak budu muset baterku odnést.
A víte co? Nejen že baterka přišla druhý den od objednání. Ale pán mi ji přinesl až ke dveřím. Tleskám a děkuji!
Udělal mi tím opravdu radost. Miluju tyhle milý překvapení.
Komunikace po telefonu super.
Zatial prva zasielka, ale absolutna spokojnost so vsetkym. Sposob komunikacie, rychlost dorucenia, cena, vsetko super. Rad vyuzijem v pripade potreby i v buducnosti.
Rychlé doručení, žádný problém ?
Příjemný závozník
Pan po telefonu se vsim pomohl a rovnou jsme udelali objednavku na prepravu. Druhy den, ve sjednany cas, kuryr prijel a vse odvezl s usmevem na tvari. Kuryr byl mily a ochotny. Jako jedina spolecnost (obvolala jsem 6 spolecnosti) mi odvezla 4 kola od auta, bez zadnych problemu, blbych kecu a jeste za levno. Mohu vrele doporucit.
Přes Fofr jsme si objednávali lino. Přítel si vzal kvůli převzetí volno, v sms stálo, že ten den ho doručí. Když večer stále doma lino nebylo a ani nikdo nevolal, volali jsme nejdříve na uvedené číslo na doručovatele, ten nám řekl ,,joooo vidíte, no mě se to ráno už nevešlo do auta, tak vám ho dovezeme zítra“. Samozřejmě nám o tom nikdo nedal vědět. Byli jsme vzteky bez sebe, protože přítel si bral volno a já ženská bych sama lino neutáhla, takže jsme volali znova, jestli je možné, že by mi druhý den lino pomohl vynést, doručovatel arogantní a totálně neochotný, že to nemá v popisu práce. Jenže my jsme se zařídili podle informací, bohužel si přítel už volno brát nemohl. Volali jsme na zákaznickou linku a chtěli si stěžovat, protože člověk si zaplatí službu a oni vám v podstatě plivou do tváře. Další arogantní člověk na zákaznické lince to zvedl a absolutně nemístně začal na přítele nějakou vymyšlenou taktiku, že řidič měl nahraný hovor s ním a že se vyjadřoval vulgárně a křičel na něj. Přítel přestože jsme dostali takovou čočku, tak byl naprosto v klidu a jen asertivně se snažil domluvit, abych nemusela lino táhnout sama do 3. patra. (do výtahu se nevešlo) Samozřejmě jsme nic nevyřešili, na zákaznické lince se nám v podstatě vysmáli a já trnula strachem, co mi s prominutím za ,,p***“ přiveze lino. Nakonec mi ho pomohl vynést až do bytu. S touto společností už nikdy, roky jsme si stěžovali na poštu, a v tomto případě tedy – zlatá Česká pošta! :-)
Řidič, pan Hlávka, byl velice ochotný, měl slušné jednání a chování. Zásilku mi zavezl přesně na místo, kam jsem potřebovala.
Za mě jedině pochvala!
Informační SMS přijde ráno s tím, že ‚dnes vám doručíme zásilku‘ bez jakéhokoli časového okna a nakonec ten den vůbec nedorazí. Další den znovu stejná SMS, zásilka dorazila v 17:20. Za to že prodejce nepředal dopravci informaci o objednaném zpětném odběru spotřebiče, FOFR sice nemohl, ale ochota situaci řešit byla nulová (do eShopu už jsem se nedovolal), takže mi zůstala stará pračka před domem :-((( Mladý chlapec kurýr mi veze 80kilovou pračku, ale NEMÁ RUDLÍK!, takže jsme jí táhli od silnice do domu v rukou (nevím jak by to řešil, kdyby zboží přebírala manželka). Když nakonec došlo na podepisování převzetí zásilky, zjistil, že nemá ani tužku, takže rychle odjel se slovy ‚Já to podepíšu za vás‘ (!!!).
Má zkušenost: FOFR NEBRAT! Už nikdy více!
Po zaplacení objednávky jsem si všimla jména dopravce, slyšela jsem o něm poprvé v životě, tak jsem trochu zapátrala v recenzích a dost jsem se bála ale komunikace byla již od počátku v pořádku, Fofr mi zasílal informační e-maily a zásilku jsem mohla i sledovat. Hned druhý den ráno mi přišla SMS o doručování v tentýž den, zavolala jsem, domluvili jsme se a zboží mám doma.
Kurýr milý, ochotný a zdvořilý, ještě se omlouval že nestihl přijet přesně na čas, jak mi po telefonu řekl ale šlo o pár minut na víc :) za mě spokojenost.