FOFR je česká přepraví společnost, která se zabývá doručováním zásilek, nadměrných nákladů a nebezpečného zboží. Rozváží kusové a balíkové zásilky. FOFR operuje v síti, která je složená z 8 renomovaných logistických společností.

fofr

Logo – FOFR

Představení dopravce

FOFR se specializuje převážně na Českou republiku, ale nabízí i možnost přepravy kusových zásilek i do zahraničí. Omezuje se však pouze na evropský prostor. Společnost vznikla v roce 2010, v současné době sídlí v Praze. Funguje jako aliance úzce spolupracujících ekonomických subjektů, přičemž každý jeden je odborníkem na určitou oblast přepravy. Díky tomu jsou jejich služby rychlé a spolehlivé. A pokud z nějakého důvodu nejsou schopni vyhovět, můžete využít služby FOFR spedice.

Přehled služeb

FOFR transport nabízí vnitrostátní přepravu kusových zásilek, mezinárodní přepravu kusových zásilek, přepravu nadměrných nákladů a ADR. Přeprava se děli na několik modulů v závislosti na objemu zásilky. Od toho se odvíjí cena a rychlost doručení.

Kromě klasické přepravy zásilek můžete využít FOFR kurýrní službu (i do zahraničí), paletovou přepravu, cisternovou přepravu a také sklady společnosti. FOFR nabízí spediční služby v případě, že se vaše zakázka nevejde do přepravní nabídky (váha, objem). Sami pro vás vyhledají náhradní přepravu u jednoho z partnerů. Na společnost se můžete obrátit i v případě, že potřebujete zajistit složitější logistické služby.

Sledování zásilek

Dopravce FOFR můžete kontaktovat pomocí online formulářů nebo na zákaznické lince, která je vám neustále k dispozici. Pro přepravu mimo ČR je potřeba se registrovat. Vnitrostátní objednávky lze provádět bez registrace. Zásilky můžete sledovat pomocí online trackingu za použití referenčního čísla, které je vygenerováno při předání.

V naší recenzi na dopravu nesmíme zapomenout zmínit, že lidé často vyhledávají tohoto přepravce kvůli nízkým cenám, které za balíkové služby nabízí. Doporučujeme ale zavčas ověřit čas doručování, jelikož ne vždy dávají dopředu vědět. Balíky rovněž můžete vyzvednout na jednom z výdejních míst – depo Fofr najdete například v Brně a dalších větších městech.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznický servis
  • E-mail: info@fofrcz.cz
  • Sídlo společnosti: RSC Logistics, logistické družstvo, Masarykovo nábřeží 2018/10, 120 00 Praha 2 – Nové Město

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Česká přepravní společnost

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
7.5
Jednání se zákazníkem
7
3.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.9
Jednání se zákazníkem
3
Klady
  • možnost sledování zásilky
  • lze změnit termín doručení
Zápory
  • špatná komunikace
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: www.firmy.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

188 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Zuzana Paščáková 24.8.2022 v 17:44

    Perfektní komunikace, ochota řidičů při změně termínu dodání.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Jak napsat recenzi, aby nebyla plná vulgarit? FOFR je doslova bordel na kolečkách – zboží vykládají jinde a přivážejí cizí zboží. A následně výmluvy, lži, arogance. Bohužel mají nasmlouváno s prodejci, takže si někdy nemůžete vybrat.

    Klady: někdy přivezou správné zboží včas
    Zápory: většinou něco podělají komunikace
    Přínosný(3) Nepomohl(1)You have already voted this
  3. Nejhorší dopravce do znám, zboží doručuje 2 dny. Když přijel, řekl, že to je těžký a není to povinný skládat. Zboží vyložil před dveře (hned za těmi dveřmi to měl složit) a vyložil to stylem, že dveře nešly otevřít. Vůbec nedal vědět, kdy budou zboží doručovat, ani den ani hodinu, nic.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    20

    Dost hrozná zkušenost. Nejprve prodlení bez vysvětlení, pak si řidič svévolně upraví termin, že prý po dohodě se zákazníkem a přitom nikdo nevolal ani nepsal a nakonec nepříjemný operátor. Tak tyhle fakt už ne.

    Zápory: Pozdní doručení Svévolné změny termínu Nepříjemný operátor na telefonu
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Tak na to, že se jmenují Fofr, jejich služby zase tak rychlé nejsou. Bohužel u některých obchodů není možnost zvolit jiného dopravce.

  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Prodejce měl nasmlouvaného dopravce, tak jsem se po přečtení recenzi trochu obával.
    Neméně byla výborná domluva s kurýrem, když jsem byl v práci, tak to pomohl vynést nahoru přítelkyni.
    A lidi, pokud máte rozbitou krabici jako já, tak fakt nedávejte špatné hodnocení. Úplně v pohodě požádejte o otevření a zboží si zkontrolujte než si ho převezmete, také jsem měl rozbitou krabici a skleněný stůl v ni byl bez poškození.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    – slibeny termin dodani do druheho dne, ale realita 5 dnu, mozna, doufam…

    – při přepravě z Brna do Prahy se jim po cestě nejdříve ztratila jedna cast zásilky, pak následně další část dodávky

    – kontaktuji jejich dispečink (Lorenc Logistic, s.r.o.,Ke Zdibsku 240, 25066 Zdiby (PL) tel.:220 400 918) ve snaze nalézt řešení, ale poslouchám pouze výmluvy proč zásilku nelze doručit, dispečer hovor zavěsil uprostred věty. Jednání /myšlení / přístup odpovídající roku 1985

    – koukám na ostatní hodnocení, dnes jsem se zařadil do dlouhé řady podobně (ne)spokojených zákazníku

    Klady: -Žádné jsem neshledal
    Zápory: - rychlost dodaní - kvalita komunikace
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Nejen, že sedací soupravu Alice nepřivezli v původně sjednaném termínu 12.7.2022, aniž by zákazníka kdokoli informoval (dle vyjádření řidiče si nábytek řidiči mezi sebou nepředali), alespoň se to zrealizovalo v pondělí, 18.7.2022. Ovšem chování velmi agresivního a arogantního řidiče společnosti FOFR pana Novotného bylo naprosto neuvěřitelné – nejdříve si za doručení na místo řekl o 400 Kč, pod nátlakem toho, že jinak sedačku nevynese, přestože jsem mu dala požadované peníze mne donutil podepsat přepravní list a to bez možnosti zkontrolovat si dodané zboží, pak, když nebyl schopen jednotlivé kusy ani naložit na pojezdová kolečka, oba dva těžké kusy, každý odhadem přes 100 kg hodil v přízemí domu za vchodové dveře se slovy: dál si to vyneste sama, skočil do auta a odjel. Nechal mne tam se dvěma obrovskými těžkými kusy v přízemí domu.
    Do firmy FOFR jsem 18.7.2022 okamžitě volala, řekli, že se s něčím takovým ještě nesetkali a že si to mám vyřídit s nábytkovou firmou, od které jsem sedačku kupovala, že jsem měla být informována, že si mám zařídit vynesení. Od firmy Abolio-Nábytek pro vás jsem ale o ničem takovém informována nebyla. Volala jsem tedy do firmy Abolio kde mi řekli, že je nenapadlo, že já to nevím, zaměstnanec firmy byl velmi nepříjemný a arogantní, křičel na mne, že si to mám vyřídit s firmou FOFR a následně položil telefon.
    Domnívám se, že povinností prodejce je informovat zákazníka o všech organizačních věcech s prodejem souvisejících, což v žádném případě neproběhlo. Teď hází vinu jeden na druhého – společnost FOFR na Abolio a Abolio na FOFR. Neuvěřitelné a šílené jednání zaměstnanců obou firem, kde je evidentně chyba na jejich straně, kdy zákazníka postaví do těžko řešitelné situace a všem je to úplně jedno. Ve firmě Abolio neurvalé jednání, kde evidentně pochybili tím, že neposkytli tak důležitou informaci, ve firmě FOFR zaměstnávají agresivní a arogantní řidiče – v tomto případě speciálně řidič pan Novotný. Nechápu, jak to ve firmě FOFR funguje – Přepravní listy si dávají podepsat pod nátlakem a výhružkou, že zákazníkovi s takto těžkými kusy nepomohou a po podpisu se seberou a odjedou. Řidiči si evidentně při doručení ještě bez jakéhokoliv dokladu přivydělávají a nakonec, když se jim ani za peníze navíc nechce, nebo jsou naprosto neschopní – zákazníkovi nepomohou a nechají ho v těžko řešitelné situaci.

  9. Nejhorší dodavatel pokaždé nedoruci v terminu

  10. Za mě naprostá spokojenost, protože řidič přijel ve stanovený termín, komunikace proběhla bez problémů, zboží bylo v pořádku. Určitě zase služby společnosti Fofr ráda využiji.

1 7 8 9 10 11 18

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo