FOFR je česká přepraví společnost, která se zabývá doručováním zásilek, nadměrných nákladů a nebezpečného zboží. Rozváží kusové a balíkové zásilky. FOFR operuje v síti, která je složená z 8 renomovaných logistických společností.
Představení dopravce
FOFR se specializuje převážně na Českou republiku, ale nabízí i možnost přepravy kusových zásilek i do zahraničí. Omezuje se však pouze na evropský prostor. Společnost vznikla v roce 2010, v současné době sídlí v Praze. Funguje jako aliance úzce spolupracujících ekonomických subjektů, přičemž každý jeden je odborníkem na určitou oblast přepravy. Díky tomu jsou jejich služby rychlé a spolehlivé. A pokud z nějakého důvodu nejsou schopni vyhovět, můžete využít služby FOFR spedice.
Přehled služeb
FOFR transport nabízí vnitrostátní přepravu kusových zásilek, mezinárodní přepravu kusových zásilek, přepravu nadměrných nákladů a ADR. Přeprava se děli na několik modulů v závislosti na objemu zásilky. Od toho se odvíjí cena a rychlost doručení.
Kromě klasické přepravy zásilek můžete využít FOFR kurýrní službu (i do zahraničí), paletovou přepravu, cisternovou přepravu a také sklady společnosti. FOFR nabízí spediční služby v případě, že se vaše zakázka nevejde do přepravní nabídky (váha, objem). Sami pro vás vyhledají náhradní přepravu u jednoho z partnerů. Na společnost se můžete obrátit i v případě, že potřebujete zajistit složitější logistické služby.
Sledování zásilek
Dopravce FOFR můžete kontaktovat pomocí online formulářů nebo na zákaznické lince, která je vám neustále k dispozici. Pro přepravu mimo ČR je potřeba se registrovat. Vnitrostátní objednávky lze provádět bez registrace. Zásilky můžete sledovat pomocí online trackingu za použití referenčního čísla, které je vygenerováno při předání.
V naší recenzi na dopravu nesmíme zapomenout zmínit, že lidé často vyhledávají tohoto přepravce kvůli nízkým cenám, které za balíkové služby nabízí. Doporučujeme ale zavčas ověřit čas doručování, jelikož ne vždy dávají dopředu vědět. Balíky rovněž můžete vyzvednout na jednom z výdejních míst – depo Fofr najdete například v Brně a dalších větších městech.
Zajímavé odkazy
- Časté dotazy
- Vnitrostátní přeprava zásilek
- Mezinárodní přeprava zásilek
- Přepravní moduly
- Sledování zásilek
- Kalkulátor přepravného
- Kde nalézt středisko FOFR
- Sklady k pronájmu
- Reklamace
Kontakty
- Zákaznický servis
- E-mail: info@fofrcz.cz
- Sídlo společnosti: RSC Logistics, logistické družstvo, Masarykovo nábřeží 2018/10, 120 00 Praha 2 – Nové Město
Hodnocení
Zdroje: www.firmy.cz
Perfektní komunikace, ochota řidičů při změně termínu dodání.
Jak napsat recenzi, aby nebyla plná vulgarit? FOFR je doslova bordel na kolečkách – zboží vykládají jinde a přivážejí cizí zboží. A následně výmluvy, lži, arogance. Bohužel mají nasmlouváno s prodejci, takže si někdy nemůžete vybrat.
Nejhorší dopravce do znám, zboží doručuje 2 dny. Když přijel, řekl, že to je těžký a není to povinný skládat. Zboží vyložil před dveře (hned za těmi dveřmi to měl složit) a vyložil to stylem, že dveře nešly otevřít. Vůbec nedal vědět, kdy budou zboží doručovat, ani den ani hodinu, nic.
Dost hrozná zkušenost. Nejprve prodlení bez vysvětlení, pak si řidič svévolně upraví termin, že prý po dohodě se zákazníkem a přitom nikdo nevolal ani nepsal a nakonec nepříjemný operátor. Tak tyhle fakt už ne.
Tak na to, že se jmenují Fofr, jejich služby zase tak rychlé nejsou. Bohužel u některých obchodů není možnost zvolit jiného dopravce.
Prodejce měl nasmlouvaného dopravce, tak jsem se po přečtení recenzi trochu obával.
Neméně byla výborná domluva s kurýrem, když jsem byl v práci, tak to pomohl vynést nahoru přítelkyni.
A lidi, pokud máte rozbitou krabici jako já, tak fakt nedávejte špatné hodnocení. Úplně v pohodě požádejte o otevření a zboží si zkontrolujte než si ho převezmete, také jsem měl rozbitou krabici a skleněný stůl v ni byl bez poškození.
– slibeny termin dodani do druheho dne, ale realita 5 dnu, mozna, doufam…
– při přepravě z Brna do Prahy se jim po cestě nejdříve ztratila jedna cast zásilky, pak následně další část dodávky
– kontaktuji jejich dispečink (Lorenc Logistic, s.r.o.,Ke Zdibsku 240, 25066 Zdiby (PL) tel.:220 400 918) ve snaze nalézt řešení, ale poslouchám pouze výmluvy proč zásilku nelze doručit, dispečer hovor zavěsil uprostred věty. Jednání /myšlení / přístup odpovídající roku 1985
– koukám na ostatní hodnocení, dnes jsem se zařadil do dlouhé řady podobně (ne)spokojených zákazníku
Nejen, že sedací soupravu Alice nepřivezli v původně sjednaném termínu 12.7.2022, aniž by zákazníka kdokoli informoval (dle vyjádření řidiče si nábytek řidiči mezi sebou nepředali), alespoň se to zrealizovalo v pondělí, 18.7.2022. Ovšem chování velmi agresivního a arogantního řidiče společnosti FOFR pana Novotného bylo naprosto neuvěřitelné – nejdříve si za doručení na místo řekl o 400 Kč, pod nátlakem toho, že jinak sedačku nevynese, přestože jsem mu dala požadované peníze mne donutil podepsat přepravní list a to bez možnosti zkontrolovat si dodané zboží, pak, když nebyl schopen jednotlivé kusy ani naložit na pojezdová kolečka, oba dva těžké kusy, každý odhadem přes 100 kg hodil v přízemí domu za vchodové dveře se slovy: dál si to vyneste sama, skočil do auta a odjel. Nechal mne tam se dvěma obrovskými těžkými kusy v přízemí domu.
Do firmy FOFR jsem 18.7.2022 okamžitě volala, řekli, že se s něčím takovým ještě nesetkali a že si to mám vyřídit s nábytkovou firmou, od které jsem sedačku kupovala, že jsem měla být informována, že si mám zařídit vynesení. Od firmy Abolio-Nábytek pro vás jsem ale o ničem takovém informována nebyla. Volala jsem tedy do firmy Abolio kde mi řekli, že je nenapadlo, že já to nevím, zaměstnanec firmy byl velmi nepříjemný a arogantní, křičel na mne, že si to mám vyřídit s firmou FOFR a následně položil telefon.
Domnívám se, že povinností prodejce je informovat zákazníka o všech organizačních věcech s prodejem souvisejících, což v žádném případě neproběhlo. Teď hází vinu jeden na druhého – společnost FOFR na Abolio a Abolio na FOFR. Neuvěřitelné a šílené jednání zaměstnanců obou firem, kde je evidentně chyba na jejich straně, kdy zákazníka postaví do těžko řešitelné situace a všem je to úplně jedno. Ve firmě Abolio neurvalé jednání, kde evidentně pochybili tím, že neposkytli tak důležitou informaci, ve firmě FOFR zaměstnávají agresivní a arogantní řidiče – v tomto případě speciálně řidič pan Novotný. Nechápu, jak to ve firmě FOFR funguje – Přepravní listy si dávají podepsat pod nátlakem a výhružkou, že zákazníkovi s takto těžkými kusy nepomohou a po podpisu se seberou a odjedou. Řidiči si evidentně při doručení ještě bez jakéhokoliv dokladu přivydělávají a nakonec, když se jim ani za peníze navíc nechce, nebo jsou naprosto neschopní – zákazníkovi nepomohou a nechají ho v těžko řešitelné situaci.
Nejhorší dodavatel pokaždé nedoruci v terminu
Za mě naprostá spokojenost, protože řidič přijel ve stanovený termín, komunikace proběhla bez problémů, zboží bylo v pořádku. Určitě zase služby společnosti Fofr ráda využiji.
Dopry den prosím lze platit kartou děkuji P