Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.
Představení dopravce
Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.
V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.
Přehled služeb
Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.
Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.
Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.
Sledování zásilek
Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.
Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Logistika pro E-Commerce
- Letecká a námořní přeprava
- Celovozová přeprava
- Paletová přeprava
- Skladová logistika
- Sledování zásilky
- Celní služby
- Obaly
Kontakty
- Telefon: +420 951 277 777 (Po-Pá: 8:00 – 17:00 hod.)
- E-mail: info@geis.cz
- Kariéra
- Časopis Transfer
- Fakturační údaje: Geis CZ s.r.o., Zemská 211/I, 337 01 Ejpovice, okres Rokycany
- Facebook: Geis CZ
- YouTube: Geis CZ
- Linked In: Geis CZ s.r.o.

Absolutně neschopná přepravní společnost, objednávka s výnosem, řidič mě to nechal před prvními dveří, že ho nic nezajímá, nebude to nosit. Další objednávka dnes, k prvním uzamykatelným dveřím, nechal na parkovišti, po prosbě, aby mi do ta k prvním uzamykatelným dveřím, odpověděl, to snad nemyslíte vážně, tady je sníh a já to nebudu nosit.
Katastrofa!!! Meli dorucovat balik, neprisel zadny email, sms, nic, ze ho budou dorucovat. Takze v dobe doruceni jsme nebyli doma, takze zase nemame nic. Na telefonni lince vam automat rekne ze to bylo doruceno a zavesi. Nejhorsi dorucovatelska sluzba v cr.
Dnes mi měla být doručena zásilka,ale bohužel,když jsem v 17.00 kontaktoval p.Altrichtera , který zásilku vezl ,byl na mne sprostý a arogantní. Čekal jsem celý den doma a nic nedodal.
Pokud si něco koupíte byť za polovinu oproti ostatním firmám, tak jste neušetřil, pokud Vám to má přivést tato firma. Nestojí to za to, věřte mi. Rovnou od nákupu odstupte, ušetříte si nervy… bič a pryč.
Otřesná společnost, celí den čekám na doručení poté co přišla smska a e-mail, volám v 14.hod. kde mám balík a řidič je doma a balík je zpět v depu. Volám vedoucímu a ten se mě jen vysměje a arogantně oznámí že nemá garantované doručení a že až to dovezou, tak to dovezou. Za tuhle službu platím 500 Kč. Nic lepšího si nemůžu přát. Už nikdy jim nedám asi korunu.
Platba karou u společnosti GEIS JE VYLOUČENÁ platba u Vás pouze v hotovosti což u větších částek je celkem problém
Naprostá spokojenost s dodáním objednaného zboží do místa určení (Přerov).
Dovozce – řidič velmi příjemný, milý, ochotný, vstřícný, opravdu super.
Předem zavolal, skvělá komunikace, dokonce mi vyhověl a počkal chvíli, následně mi i pomohl zboží vynést (a to se sám ochotně nabídl).
Ve všech směrech velká pochvala.
Ráda bych se s Vámi podělila o zkušenost s doručováním. Větší arogantní hovada než ty pod číslem 736 102 495 2x mi volali než jsem došla dolu „Kde jako jsem?“ a furt že nemají čas… S kecama mi to dotáhli do chodby, že nemají čas mi to nosit nahoru. Do výtahu a pak do bytu jsem to musela táhnout sama… upozorňuju, že ta skříň měla cca 50 kg!! Dodnes jsem se nesetkala s tak neochotnými lidmi a sprosťáky jako byli oni. Arogantní h*****, co se neumí chovat slušně!
Naprosto nejhorší dopravce v ČR. Využívám pouze v nejkrajnější nouzi, pokud e-shop nenabízí jiného dopravce. Skandální komunikace, nejsou schopni dát den předem vědět, že druhý den budou doručovat. Daný den ráno, když už je člověk v práci, volá řidič diví se, že nejste doma a nevítáte ho pře domem. Doručení v jiném čase, až budete doma, třeba odpoledne ten den, absolutně odmítne, prý jenom jiný den. Ovšem neřekne ani nezaručí který a tak další den čekáte a čekáte. Pokud máte snahu zjisti, zda skutečně bude doručeno v den, kdy už jste si vzali volno v práci, a přibližně v jakém čase, špatně dopadnete. V systému trasování je uvedeno pouze dodání jiný den, není uvedeno ale který! Na info-mailu pán neví nic, jen mlží, na telefonické lince arogantní dáma slovensky hovořící, která nejen že také nic neví a ani nemá snahu pomoci a je otrávená, ale ještě jí není rozumět, skáče vám do řeči, aniž by si poslechla, co potřebujete, a když voláte znovu, už další telefon „típne“. Nechápu, že v konkurenci ostatních přepravních firem ještě nezkrachovali. A doufám, že to už bude brzy, nic jiného si nezaslouží.
Nulová komunikace. Žádné info dopředu. 2x po sobě. Pravděpodobně standard.