GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Absolutně špatně, zásilka nedodána do výdejního boxu z důvodu technické závady, ovšem balíčky tam dávali!!! Informace pouze o tom že zásilka bude doručená do nejbližšího jiného výdejního boxu. Až na základě mojí iniciativy a hovoru na zákaznický servis se se mnou milá paní domluvila na doručení domů. Kurýr arogantní!! Chování typu pokud nebudete čekat před domem tak odjíždím!!!! Zvonit nikde nebudu! To myslí GLS vážně??? Toto se stalo již podruhé takže za mě GLS už nikdy!
Dobrý den, tato situace nás mrzí. Pokud kurýr eviduje u balíku problém s uložením do výdejního místa, měl by se pokusit kontaktovat příjemce pro domluvení alternativního doručení, případně balík uložit do jiného nejbližšího možného výdejního místa. V případě doručování na adresu, kurýr musí na adresu přijet a zazvonit, pokud má příjemce na adrese označené a přístupné zvonky. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za vzniklé komplikace.
Strašné, už nikdy více GLS nevyberu jako dopravce. Pořád nemám balík.
Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit a zajistit nápravu. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Znám jednu pobočku GLS ve Stružnici u české Lípy kterou vede pan vrkoč společnosti dělá jen ostudu nabírá lidi jak na kolotoči a ve finále jim ani nevyplatí mzdu je to lhář a podvodník část peněz vyplácí na účet a větší část peněz vyplácí na ruku což znamená na černo skladníci pracují pod vlivem alkoholu ve společnosti pracuje cca 20 zaměstnanců který se skládá z můžu i žen kde je jedna společná šatna a společný záchod je to hrůza měl by to tam někdo prošetřit co se tam děje
Dobrý den Štefane, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jedná se o závažné obvinění. Informace jsme předali kolegům na příslušné oddělení, kteří situaci náležitě prošetří. Děkujeme
Dobrý den,ve zprávě o doručení zásilky byl čas který mě nevyhovoval.
Zavolala sem na kontaktní číslo s žádostí o doručení příští den.
Řidič byl neochotný,balík je prý těžký a rád by se ho dnes zbavil.
Vyptával se kde dělá manžel aby zásilku převzal.
Když sem řekla že pracuje zjištoval kde,každopádně mě nutil k převzetí týž den.
Naštvaná sem řekla že potřebuji doručit příští den a zavěsila.
Toto se mi nestalo poprvé s GLS
Každopádně pokud to nebude nutné s GLS už přepravu nechci.
Za mě nejhorší přepravce.Přepravují lidi kteří by tuto práci vůbec neměli dělat.
Rolečková L.
Dobrý den Lenko, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Kurýr samozřejmě může nabídnout alternativní možnosti, ale nesmí příjemce nutit převzít balík, kdy mu to nevyhovuje. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit a zajistit poučení kurýra. Děkujeme a za chování kurýra se Vám omlouváme.
Společnost není schopná doručit balík podle zadání. S pořádnou dávkou štěstí balík doručí na výdejní místo jen o město, vesnici vedle, pokud to štěstí nemáte, jako třeba má partnerka, tak se stane, že balík doručí úplně jinam, třeba o 20 km. Taky dělají to, že balík ani neuloží a pošlou jej zpět odesílateli. V prvním případě prý chyba boxu, nešlo odeslat info o uložení balíku (tvrdila operátorka zák. servisu). Ve druhém případě taktéž chyba boxu, balík byl tedy uložen ve vedlejším městě v místě s otevírací dobou, kterou není pro mě možné využít. Paradoxem je, že ve stejný den byl do požadovaného místa doručení bez problémů uložen balík jiné společnosti. Co je ale nejvíce zarážející, je to, že jsou schopni na zák. servisu sdělit, že problém s doručením byl problém boxu, ale odesílateli po navrácení balíku sdělí, že vše bylo v pořádku a já si balík jen nevyzvedl. Prostě nemají problém lhát. A lhaní je něco, co nezkousnu. Tuto společnost už nikdy nevyužiji, i když bych si měl připlatit za přepravu, zvolím společnost jinou. GLS se svým přístupem nemá na trhu co dělat. Upřímně a z celé hloubi duše přeju této společnosti bankrot.
Dobrý den Jakube, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Rádi bychom celou situaci prověřili, proto prosím o zaslání konkrétních přepravních čísel balíků na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR). Děkujeme a omlouváme se za vzniklé komplikace.
První a doufám že i poslední setkání s touto doručovací službou. Balík svévolně uložili jinde než jsem objednala, bohužel na tomto novém místě měli otevřeno pouze do 15.00, což cestou z práce, která končí o půl čtvrté nelze stihnout. Přeložení na jiné výdejní místo bude trvat dva dny. Zda se s balíkem shledám ví Bůh.
Dobrý den Petro, Vaše negativní zkušenost s GLS nás mrzí. Bylo by možné nám na e-mail: info@gls-czech.com poslat přepravní číslo balíku, prosím? Rádi bychom celou situaci a postup prověřili. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Dobrý den,posílám pochvalu na vašeho pracovníka pana Komárka,za vstřícný přístup, ochotu pomoci a příjemné vystupování. Kéž by takových pracovníků bylo více.
Dobrý den Lenko, velmi Vám děkujeme za kladnou zpětnou vazbu. Bylo by možné nám na e-mail: info@gls-czech.com zaslat více podrobností, jako příklad přepravního čísla balíku, který Vám kurýr doručoval, nebo alespoň Vaší adresu, abychom mohli pochvalu předat na příslušné depo, prosím? Děkujeme
Vážení, GSL už NIKDY více. V pátek se mi zasekl balík ve výdejním stojanu. Napsalo mi to, že box je pokažený a ať volám na zákaznickou linku, což jsem okamžitě učinil. Automat mi oznámil, že pracují pouze v pracovní dny do 15:30 hodin (vybíral jsem balík v pátek v 19:00 hodin. Tak že jsem měl smůlu. Dnes je pondělí a hned ráno v 8 hodin jsem tam volal, vysvětlil situaci a do této chvíle nic….ale vůbec NIC. Nikdo se neozývá, prostě mají lidi v p*****.
Dobrý den, ohledně Vašeho balíku evidujeme i e-mailovou komunikaci. Uvedený Parcelbox je bohužel nefunkční a situaci již řeší kolegové na příslušném oddělení. Informovali jsme, je aby Vás co nejdříve kontaktovali s řešením celé situace. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Dobrý den,
objednala jsem si zboží, které má být doručeno Vaší společností a to do výdejního boxu.
Uložení bylo vámi změněno, aniž bych byla dotázána zda to takto vyhovuje !! Zásilka byla uložena do „kamenného“ obchodu, který nemá otevřeno v sobotu nebo neděli a všední dny pouze od 8,30 hod do 17 hod !!!! Jelikož nepracuji v místě bydliště a mám pracovní dobu klasickou tj. cca 8-16,30 hod nelze si tuto zásilku vyzvednout. Z tohoto důvodu jsem ji chtěla uložit do boxu !!!!!!!!!!!
Chtěla bych se zeptat, kdo zaplatí dopravu, resp. vrácení zásilky a opětovné doručení ??? a kompenzaci za pozdní doručení? Číslo balíku 90932392230
Dobrý den Andreo, situaci ohledně Vašeho balíku jsme řešili v e-mailové komunikaci, kde jsme Vás informovali. Balík byl již předán. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Bohužel mi byl balík doručen na jiné vydávací místo. Místo alzaboxu skončil kvůli přeplněné kapacitě v krámě s naprosto nepoužitelnou otevírací dobou a v jiné části města.
Po zavolání na zákaznickou linku jsem byla spojena s velmi milou slečnou, která si vyslechla, co mám za potíž, a okamžitě navrhla přeposlání na bližší a výhodnější lokaci. Do jejich vlastního GLS boxu!
Slečna má ode mě šest hvězdiček z pěti. Mou frustraci okamžitě odfoukla a pomohla mi vybrat výdejní místo, které by mi vyhovovalo.
Řidiče nechápu. Chápu, že se nejspíš snaží nahnat minuty a že se „už nebude vracet zpátky do GLS boxu“, a tak to nechal na následujícím místě, ale tímto jednáním šel v rozporu s péčí o zákazníky a samotnou podstatou své služby. Koho napadne, že krám s příšernou otevírací dobou je pro 24/7 box skvělá alternativa oproti vlastnímu firemnímu 24/7 boxu, který je hned vedle? Do místního GLS boxu teď půjdu poprvé, a to díky slečně ze zákaznické služby. Ale riziko, že budu tento problém muset řešit znovu (nebo se táhnout jinam v mé vlastní pracovní době) mě nejspíš přiměje se dvakrát rozmyslet, jestli využít této společnosti znovu.
Dobrý den Markéto, pokud nelze balík uložit do zvoleného výdejního boxu z kapacitních důvodů, měl by se ho kurýr pokusit uložit do jiného nejbližšího možného boxu, pokud to není možné, případně do kamenného výdejního místa. Obsazenost výdejních míst je velmi dynamická a často se mění. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli zajistit poučení kurýra. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.