GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.

gls

Logo – GLS

Představení dopravce

Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.

Přehled služeb

GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.

Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.

Sledování zásilek

Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.

GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský leader v dopravě

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.7
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

900 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nespolehlivá firma, nedodržení dodacích lhůt, cena sice nízká avšak garantovaná lhůta převzetí balíku daleko překročena. Již nikdy! Jednání se zákazníkem 0

    Klady: 0
    Zápory: nedodržení lhůty převzetí balíku
    Přínosný(1) Nepomohl(3)You have already voted this
    • Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Bylo by možné nám zaslat více podrobností s přepravním číslem na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit, prosím? Omlouváme se za nepříjemnosti.

  2. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zruč u Plzně… moc milý a usměvavý řidič , vždy proběhne vše perfektně , chválím :-)

    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Marie, velmi Vám děkujeme za kladnou recenzi. Bylo by možné nám zaslat přepravní číslo balíku, který Vám kurýr doručoval, případně alespoň přesnou adresu doručení na e-mail: info@gls-czech.com, abychom pochvalu mohli předat přímo na příslušné depo, prosím? Děkujeme

  3. nedoporučuji, terminy je nezaimají nedávají informace o tom ze neprijedou cisla na kuryry neposkytuji
    nikdy více

    • Dobrý den Martine, avizační služby, aby Vám přišla SMS zpráva a e-mail ohledně doručení i s kontaktem na kurýra, vždy zadává k balíku odesílatel. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci ověřit. Děkujeme

  4. Místo doručení do dvou dnů čekám čtvrtý den chování zaměstnanců hlavně v depu Turnov je otřesné vaše omluva že budou Vánoce a nestíháte je ubohá jelikož jste mi před dvěma měsíci posílali boxovací pytel 10 dní jste nejhorší nejpomalejší společnost co znám ještě k tomu se k lidem chováte jako h*****.

    • Dobrý den Jane, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání více podrobností na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli celou situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se Vám za nepříjemnosti.

  5. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Moc milý řidič, vždy vše v pořádku ?

    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den Adriano, moc děkujeme za Vaší kladnou recenzi. Bylo by možné nám poslat příklad přepravního čísla balíku, který Vám doručoval tento kurýr, abychom mohli pochvalu předat přímo na příslušné depo, prosím? Informace prosím zašlete na e-mail: info@gls-czech.com. Děkujeme

  6. Nikdy v životě už od jednání po přepravu všechno špatně raději si dovezu balík sama než mít možnost jen tohohle dopravce

    • Dobrý den Veroniko, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Bylo by možné nám zaslat přepravní číslo balíku a podrobnější informace na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit, prosím? Děkujeme

  7. Naprosto šílená „přepravní společnost“ jak za dob krále klacka. Naprosto žádné info o balíku a jeho doručení, pak pouze zavolá řidič jsem na místě a když člověk přijde, tak se ještě tváří otráveně, že jakoby musel čekat. Naprosto nulová komunikace.
    Člověk aby chodil celej den s telefonem přilepeným k ruce a čekal až někdo zavolá, protože když náhodou nestihnete doběhnout k telefonu a do pár vteřin voláte zpět, tak kurýr samozřejmě už dávno odjel…
    Rozhodně NEDOPORUČUJI!!!
    Obraťte se raději na seriózní doručovací společnosti jako je DPD a nebo Zásilkovna.cz

    • Dobrý den Tomáši, avizační služby, aby příjemci přišly SMS zprávy či e-maily ohledně doručení balíku, nastavuje vždy odesílatel. Většina kurýrů poté kontaktuje příjemce když se blíží na adresu, nebo když jsou na adrese. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci ověřit. Děkujeme

      • Nejhorší doručovací služba. Vyhnout se internetovému obchodu, který jiné doručení nenabízí. Mám s nimi jen špatné zkušenosti dneska mě vytočili do běla.

  8. Dobrý den,
    Měla jsem objednaný balík, který byl předem zaplacený. Na balík se čekalo, pán nebyl schopný ani přijed k baráku, jen projel dál. Tohle už je po několikáté, co ho vidíte z okna a nezastaví, pak voláte a vymýšlí si nesmysli. 3x se mu volalo, 3x volal schválně z rodinných příslušníků někdo jiný a každému řekl úplně něco jiného. Když se s ním snažíte domluvit, balík chtěl ponechat někde u „ZNÁMÝCH“? U mých známých to určitě nebylo. Předem zaplacený balík, který musíte ještě zkontrolovat a podepsat, že je to v pořádku a převzaté. Nakonec z něho vypadlo, že je balík natržený. Budu si už stěžovat a na „hlavním nádraží“ to pane řidič nebude. Bude to tam, kde už s tím někdo pohne. Začněte svou práci dělat pořádně. Jsem z Vašeho přístupu znechucena. A Váš omluvný zpětný komentář společnosti GLS nepotřebuji.
    Přeji hezký zbytek dne.?

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Absolutně nekompetentní přepravní služby. Doporučuji nikdy nepoužívat, ušetříte si nervy.
    Vůbec nefunguje doručení ve slíbený čas. Převezmou zásilku, kterou nenahrají do systému v okamžik převzetí, ale až den nebo dva po převzetí zásilky. Od dodavatele současně odcházeli dva balíky jedné objednávky, každý balík přijat v jiný den. Nikdo není, kdy bude doručeno.

    Zákaznická linka není vůbec k ničemu, nic nevědí. Nic neujistí.

    Klady: Nedoručeno ani za dva dny a nikdo neví kdy bude vůbec doručeno. Neuvěřitelný nepořádek.
    Zápory: Nikdy nepoužívat. Zákaznická linka k ničemu.
    Přínosný(0) Nepomohl(5)You have already voted this
    • Dobrý den Martine, balíky jsou poprvé skenovány při svozu od odesílatele, vždy tedy záleží, kdy odesílatel předá balík do přepravy. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli zjistit k čemu došlo. Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    NEDOPORUČUJI!!!!!!

    Klady: -
    Zápory: Dva balíčky, z nich první bez informace uložen "někde" po urgenci na depu doručen domů. Druhý balíček info sms o doručení st 11-13hod.nedoručen.Čt -státní svátek Pátek opět sms o doručení 11-13hod.opět nedoručen. Po urgenci na depu, slib o doručení. Žádná odpověď,nedoručen, balíček opět uložen bez jakéhokoliv další informace "někde" Bohužel u obou balíčků, nebyla možnost jiného dopravce. Vše se odehrálo během 14 dnů.Podotýkám, že jsem byla po celou dobu doma na PN. Tudíž neměla jsem možnost, balíček vyzvednout mimo bydliště. Hrůza, nedoporučuji, vyhněte se doručování touto společností.Zkušenost z Brna.
    Přínosný(0) Nepomohl(5)You have already voted this
    • Dobrý den Hano, kurýr může balík uložit do výdejního místa pouze po předchozí domluvě s příjemcem. Prosíme, zašlete nám přepravní číslo balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom celou situaci prověřili. Omlouváme se za nepříjemnosti.

      • Za mě GLS už nikdy!!!!! Balíček jsme měla mít v pondělí….Jelikož jsem byla v práci tak balík měl převzít bratr.Dodavka stala před bytem ale po chvíli odjela.Odpoledne mi přišel email že mám balík na parcelshopu…bez mého vědomí byl uložen několik kilometrů daleko. Volala jsem na uvede číslo kde mi paní řekla že mi balík nechá doručit ve středu a že se omlouvá…brala jsem to v pohodě a čekala na balík ale nic.V pátek najdu balíček na schránce v bytovce a pak se dozvím že kurýr dal balíček úplně někam jinam,jinému Panovy na druhé strane obce,naštěstí mě zná jeho zetak takže balíček přinesl…ale co je tohle za chování že balík za nemálo peněz nechá kde se mu
        zachce….a bez mého vědomí?!?!?! ZA ME UZ NIKDY!!!!!!

        • Neslušné chování a arogance řidiče ,celý den čekáme na balíček.Prvne jsem volala ,když už balíček měl být doručen a podruhé večer.Ridic mne sprdl a řekl,že by raději byl doma a ,že upřednostnil jiné a k nám nejel a přijede po obědě a to je 17,40hodin.Neni to poprvé ,ale pro nás naposledy.Doruceni službou GLS už raději ne!!!

        • Dobrý den Katko, kurýr může balík uložit do ParcelShopu či předat balík jiné osobě až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit s vedením depa a zajistit poučení kurýra. Omlouváme se Vám za komplikace.

1 14 15 16 17 18 45

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo